| PatrikLindwall |
2015-02-09 18:44 |
Så där då.
Efter mycket strul och knas efter en uppdatering vi gjorde på programvaran så är vi nu redo för att rapportera. Lärt mig en hel del nytt och "Projekt S.E.T" va en bra erfarenhet även om jag nu tycker utbudet är alldeles för smalt.
Tanken med projektet var att se ifall "man" kunde tjäna mer pengar på att spela singelmatcher på Stryktipset, Topptipset och Europatipset genom att bara spela på "värdet". Svaret vet jag inte då programvaran började faila ur i oktober och det har tagit sin lilla tid att få helt ordning på det igen. Samt att det varit en hel del mycket annat som gjort att det tagit mer tid än jag tänkt.
Men allt ont för något gott med sig... Eller ;)
Nya versionen av programvaran bryr sig inte om några kuponger från Svenska Spel och tittar på utbudet i de största ligorna runt om i Europa.
Nytt också är att vi lagt till en så kallad "Score" funktion som räknar ut ifall ett lag är alldeles för starkt trots att det finns ett värde. Kan berätta mer om denna funktion senare ifall ngn är intresserad. Hur som dessa matcher hoppar vi alltså.
Oj detta blev ett långt inlägg men jag är sjukt laddad för denna nya funktion och ska bli kul att se vart det tar oss.
Kommer hur som helst dela med mig av en hel del spel här och alla spelen hittar ni i spreadsheet här och på min "blogg".
Ska vara mer kortfattad nästa gång jag lovar.
Dagens matcher
| 2015-02-09 19:59 | Dutch 2 | RKC Waalwijk vs De Graafschap |
1 |
FT |
1 |
4.420 |
| 2015-02-09 19:59 | Dutch 2 | MVV Maastricht vs Jong FC Twente Enschede X2 |
X2 |
FT |
1 |
2.300 |
| 2015-02-09 19:59 | Dutch 2 | Telstar vs Fortuna Sittard X2 |