![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Absolut! Tror inte ett skit på den längre! Men har tyvärr spelat och kan ikke göra något åt de
|
Redan nu är loppen till lördag öppna.. Väntar med spel men har hittat några guldkorn. Going for gold zaz i avd 3 nr 9. Har rygg på Harry och inken snabb ut. 4.85
Tog skräll kan andre ekhlunds new revolution vara 14 ggr på plats nr 12. I första avd finns över 4 ggr på hästar som rebellion så avsluta sjukt bra sist.. Youana som var strålade på jägers och aristocat som allt kommer bra tillslut. |
Hugger 2 av de oddsen jag prata om igår. Youana och Going for gold zaz.
Youana trivs på valla, spår 10 är hyfsat och jag tror/hoppas hon hamnar 3-5ytter.. Får hon bara hjälp under vägen så springer hon in på en plats lätt. Senast ryckte han norsken i ledning och då hoppade hon. Då mötte hon Jaguraren och han hade lätt platsat här. 4.75 Men bästa spelet är nog endå Jormas styrning i avd 3. Senast släppte han tät och följde med till ett andra pris enkelt. Nu har han rygg på de 2 bästa i loppet och gör han sin läxa här så har han bra chans att lösa detta.. Antingen körs harry i ledning och då ryggar han inken eller så körs inken i ledning och då ryggar han harry. Antingen 3 inner eller 2 ytter Oavsett bra tempo och ett passande lopp för honom. 4.25 är ett kanon odds! Ser nu att båda har droppat en del :D |
Exakt, forutsatt att det ar hyfsade hastar.
Citat:
|
Spelar Plats på JAGENT LD-2 nu på lunchen samt LD med beatysson. oddsen kommer droppa snabbt så in och hugg till 2.20!
Från 5.50 till 4.0 på 10 min..... |
Sitter och spånar lite på ett upplägg med travspel en vecka åt gången.. Går ihop ett gäng på 5-10 pers. 1000 kr på gubbe som man spelar för varje vecka. 5 ser jag som optimalt då de annars blir för mycket delande o klabb. Gärna några som spelar mycket själv med inte får till de. Spelar bara systemspel. och Satsa på v4 v5 som är ''lättast'' att sätta men endå ger bra återbäring.
Kör nu en v4 med 3 andra som lyckats bra.seanst halmstad förra veckan satt med 8 lax i vinst med finfina 288 i insatts på 2 kuponger. Målet är att tillslut spela ''gratis'' genom dra ihop nästa veckas insats föregående vecka. Bara en intressekoll. |