![]() |
Citat:
Kändes som den skulle gå helt åt helvete där ett tag, men det löste sig till slut. :clap: :claps: :thumbup: |
Citat:
Tackar för spelet :hattenav: |
Citat:
:cheers: |
Fint jobb gubbar :) Imon cashar vi ut lite till
|
Citat:
|
Citat:
|
helt klart intressant tråd!!! keep up the good work guys! :thumbup:
|
Bra iniativ, ska följas så mycket som möjligt!
Inte för att riva upp Allsvenskanpratet - men ville lägga in en liten sidenote där: Allsvenskan är rejält dålig, därav kan vilket lag som helst "skrälla". Förra året var AIK minst dåligt sett över hela säsongen, därför vann dem. Fortsätt med era rekar i AS, men jag håller med er om att vara försiktig med Allsvenskan. Dessutom gynnar dåliga planer dogs. GL! |
Segertågets officiella spel för dagen är följande:
Houston Astros (B. Myers) - Pittsburgh Pirates (C. Morton) Houston ML @ 1.60 5u Myers har inlett säsongen acceptabelt och haft en relativt stabil ERA genom åren medans Morton som gör sin tredje säsong verkar vara helt ur form och har endast lyckas vinna 1 utav de senaste 9 bortamatcherna och bara 1 av de 5 senaste overall. Houston har över huvud taget bra form och har vunnit 7 av de senaste 9 matcherna efter att ha inlett säsongen riktigt uselt med 8 raka förluster. Pittsburgh kommer in i matchen med 5 förluster i bagaget och med Morton som pitcher på det tror vi bara det kan sluta på 1 sätt. Har även funderat på att spela Houston till RL men eftersom Houston faktiskt är det lag som gjort minst antal runs i ligan hittills (mest pga deras usla start iofs) avstår vi det. Spoiler:
|
IO spel
Dubbel: Odds: 1.60x1.60=2.56 Instats: 2u Houston Astros - Pittsburgh Pirates Houston ML @ 1.60 Boston Red Sox vs. Baltimore Orioles Boston ML @ 1.60 Bostons pitcher har inte bästa formen men laget har vunnit senaste 4/6 matcher varav de senaste två mot Baltimore. Baltimore har förlorat 6/7 matcher varav 6 förluster i rad och deras pitcher har ännu sämre form än Bostons. |
Här kommer dagens IO spel från mig
Los Angeles Angels (S. Kazmir) - New York Yankees (J. Vazquez) Över 10 runs @ 2.06 5u New York Mets (M. Pelfrey) - Atlanta Braves (T. Hanson) Under 7.5 runs @ 1.75 3u Washington Nationals (S. Olsen) - Los Angeles Dodgers (C. Billingsley) Över 9.5 runs @ 2.03 3u Spoiler:
|
vad är skillnaden mellan era officiella och inofficiella spel?
|
Citat:
No offense, men vad tror du om du tänker efter? Utan att själv veta till 100% eller ha frågat dem, så är min vilda gissning: *trummvirvel* PRECIS som Sharps O och IO spel. Alltså: O spelen så har dom GEMENSAMT gått igenom och kommit fram till spelet. Medans då: IO spelen är spelarens EGET spel. Ganska lätt ju :) |
bra gissning skulle gissat på samma sak... men varför ska jag gissa när jag kan fråga
|
Sorry om vi varit otydliga.
Officella/O/Gemensamma Inofficiella/IO/Eget Första posten ändrad. |