![]() |
Antono Lindbäck over 11,5 @ 1,90 Expekt
3 Units. Lindbäck och Davidson har regerat på Dunteberget hittils iår,räknar med att det fortsätter i kväll. Anto9 kör dessutom på den "enkla plats 5" alltså han kör par med en reserv i 3 heat. |
Ofan, hade ingen koll på Laguta-ryktet. Jag fick 32,5 på NB, men då har man sänkt den linan.
|
Citat:
Bet 365 och Expekt ligger på cirka 28. |
Citat:
Ricky har ju haft problem med sjukdom under veckan,och han kommer förmodligen bara att köra sina 4 planerade heat.Henka däremot kommer ju från sin reservplats säkert att få ta sex heat. På NB finns det just nu Henka +2 vs Kling -2 @ 1,90 |
Skickade ett privat mess till dig eddie.
|
Senaste budet är att Laguta inte kommer till start, enligt en trovärdig källa.
Dackarna -28 @ 1,90 Bet365 15 Units Handikapp oavgjort Valsarna +28 @ 15.00 Bet365 1 Unit Nu jävlar.:KO: |
Citat:
15 units, fan inte ska du väl tilta! :cry: |
Citat:
Make or break! Dackarna 16 Valsarna 8 efter 4 heat.Ingen bra start,Dackarna borde ha haft poängövervikt i heat 1 och 2. Dackarna 25 Valsarna 11 6 Heat :yes: |
Citat:
Citat:
Pirat 44-34 med tre heat kvar och hcp är kört om det inte blir någon 5-0 för hemmalaget. |
Citat:
Mmm,svagt av Piraterna i allafall tycker jag. |
Chris Harris... 15 pinnar....
|
Citat:
alltid bra i Motala. Det var dock Okoniewskis raketfart i de tre sista heaten,som förstörde bettet. |
Kul när lagen inte kör med de bästa förarna i nomineringsheaten,vem fan är Joel Larsson?
Dackarna 62 Valsarna 34 Fy fan i helvete vad förbannad jag är just nu,jag kokar.:rant::rant::rant::rant: Om jag skulle möta dacke-lagledningen i en mörk gränd,så skulle det bli en fet smäll.:KO: |
Citat:
|
Citat:
nu kör första matchen i ett dubbelmöte.1-5 och 3-3 i dom heaten borde ha varit minst 3-3 och 4-2 till Dackarna istället.:thumbdown: |