Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Eddie Hitler bettar på Speedway (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/2409-eddie-hitler-bettar-pa-speedway/)

eddieh 2010-08-14 11:52

Winner SGP Målilla

J.Crump @ 7.00 Bet365

1 u

Jason har aldrig missat final här i Målilla,på de fem GP;n som har gått av stapeln.Tack vare att han avstod Lag-VM så fick han extra tid att kurera sin sin onda arm.Tycker att 7 gånger pengarna är ett väldigt fint odds faktiskt.Dessutom så får man 1/4 av oddset ifall han kommer bland de tre första.Så ifall han inte vinner,men slutar tvåa eller trea så ger det 1.75 i odds.Enligt SVTs expert Erik Stenlund så var Jason den som imponerade mest på gårdagens träning.

eddieh 2010-08-14 11:55

Citat:

Ursprungligen postat av speedmagic (Inlägg 55543)
Tog den också, nu är jag klar för ikväll!

Lycka till, Eddie! :)

Lycka till du med,jag avvaktar nu tills Expekt släpper sina odds.De brukar ha några guldkorn.BOL.:moneybag:

eddieh 2010-08-14 12:14

Jag kunde inte avstå den här.

Harris vs Zetterström @ 1.72 Unibet

3 u

Come on Bomber!!!

Overkill 2010-08-14 12:33

Citat:

Ursprungligen postat av Eddie Hitler (Inlägg 55545)
Winner SGP Målilla

J.Crump @ 7.00 Bet365

1 u

Jason har aldrig missat final här i Målilla,på de fem GP;n som har gått av stapeln.Tack vare att han avstod Lag-VM så fick han extra tid att kurera sin sin onda arm.Tycker att 7 gånger pengarna är ett väldigt fint odds faktiskt.Dessutom så får man 1/4 av oddset ifall han kommer bland de tre första.Så ifall han inte vinner,men slutar tvåa eller trea så ger det 1.75 i odds.Enligt SVTs expert Erik Stenlund så var Jason den som imponerade mest på gårdagens träning.

Körde du 0.5u/spel då? För ska man ha platsoddset så får man köra lika mycket på vinnare som plats. ;)

ED: Eddie, NB erbjuder 2.20 på Jason på en ren topp3.

eddieh 2010-08-14 12:45

Citat:

Ursprungligen postat av speedmagic (Inlägg 55568)
Körde du 0.5u/spel då? För ska man ha platsoddset så får man köra lika mycket på vinnare som plats. ;)

ED: Eddie, NB erbjuder 2.20 på Jason på en ren topp3.

Åh fan trodde inte att det var så,tack för att du sa till.:hattenav:

Men då tar jag också;

Jason Crump Top 3 @ 2.20

1 u

Overkill 2010-08-14 12:50

Citat:

Ursprungligen postat av Eddie Hitler (Inlägg 55573)
Åh fan trodde inte att det var så,tack för att du sa till.:hattenav:

Men då tar jag också;

Jason Crump Top 3 @ 2.20

1 u

Storslam om Jason vinner ikväll för dig, då sitter Topp3 1.75 @ B365 + Topp3 2.20 @ NB + Vinnare 7.00 @ B365 :drunk:

Men det lär inte hända, Norskpolacken vinner ikväll! :clap:

Overkill 2010-08-14 18:15

Eddie, har du någon aning om varför J-VM finalen plockats bort från eSpeedway.pl - ?

Fanns där tidigare runt 17:00 när den skulle startat, uppskjuten?! :cry:

Overkill 2010-08-14 22:06

Game, Set & MATCH för speedmagic !!!! GRAND SLAM !!! :D :D

8-0 och +67.4u

Som avslutning, Holta som vinnare till 10.00!

Overkill 2010-08-14 22:20

Totala ställningen efter 2/3 finaltävlingar av J-VM:

1. M Bogdanovs ; 21p
2. P Hougaard ; 19p
3. A Laguta ; 17p
3. D Ward ; 17p
5. M Janowski ; 16p
6. J Pavlic ; 14p
6. M Vaculik ; 14p
6. R Bach ; 14p

Ser fortsatt bra ut, kommer bli en riktigt hård sista finaltävling! Hoppas den streamas eller tv-sänds :D

eddieh 2010-08-14 23:20

Citat:

Ursprungligen postat av speedmagic (Inlägg 55728)

8-0 och +67.4u

Ja vilken underbar kväll.:moneybag:

Totalt +16,82 u kvällens resultat för egen del.

Ruggigt kul att det gick så otroligt bra för dig i kväll,speedmagic.:hattenav:

Overkill 2010-08-14 23:42

Citat:

Ursprungligen postat av Eddie Hitler (Inlägg 55746)
Ja vilken underbar kväll.:moneybag:

Totalt +16,82 u kvällens resultat för egen del.

Ruggigt kul att det gick så otroligt bra för dig i kväll,speedmagic.:hattenav:

Tack, detsamma. :)

Sen får du ju tänka på att vi har olika insatsnivåer, jag kör ju mellan 1-10u och du mellan 1-5u. Så skulle vi kört samma insatsnivå så skulle du haft 16.82 x2 och jag 67.4/2, så det skiljer ju inte nämnvärt. :smoke:

Skönt att man är uppe på + nu igen, Bogdanovs som slutvinnare av J-VM sitter vi riktigt nöjda med efter kvällens andra deltävling med samt att jag har Gollob som slutvinnare av GP-cirkusen, mycket nöjd där med.

Kan bli en bra säsong detta till slut, tror att det lilla breaket jag gjorde nu mitt i veckan gjorde mig gott, det känns som det iaf!

Nya tag på måndag med EL.

eddieh 2010-08-14 23:49

Citat:

Ursprungligen postat av speedmagic (Inlägg 55749)
Tack, detsamma. :)

Sen får du ju tänka på att vi har olika insatsnivåer, jag kör ju mellan 1-10u och du mellan 1-5u. Så skulle vi kört samma insatsnivå så skulle du haft 16.82 x2 och jag 67.4/2, så det skiljer ju inte nämnvärt. :smoke:

Skönt att man är uppe på + nu igen, Bogdanovs som slutvinnare av J-VM sitter vi riktigt nöjda med efter kvällens andra deltävling med samt att jag har Gollob som slutvinnare av GP-cirkusen, mycket nöjd där med.

Kan bli en bra säsong detta till slut, tror att det lilla breaket jag gjorde nu mitt i veckan gjorde mig gott, det känns som det iaf!

Nya tag på måndag med EL.

Jo men så är det ju,och visst är det väl konstigt att när man väl håller igen insatsen så sitter liren klockrent,till skillnad mot när man lappar på,då brukar det gå knackigare.Det slår tamejfan aldrig fel.:thumbdown:

Anyway,nya tag på måndag då ska vi gå på mer unitjakt./See Ya...:hattenav:

timadolf 2010-08-14 23:54

Citat:

Ursprungligen postat av speedmagic (Inlägg 55728)

8-0 och +67.4u

GRATTIS!:cheers::hattenav:

Overkill 2010-08-15 10:49

Citat:

Ursprungligen postat av speedmagic (Inlägg 55473)
19:00 R Holta v E Sajfutdinov 1.57 @ B365 - 10u
Behöver inte skriva så mycket här om Holta men för tillfället mellan dessa ska det bara vara klasskillnad, finns inget annat IMO! Sajfutdinov tillbaka från skada nyligen och nu in i hetluften? Njä, det ska inte vara ett hot mot Holta som kommer fixa denna H2H med ett par poäng. Gör han inte det ska jag personligen vandra hela vägen från Jokkmokk när jag ska hem därifrån runt den 10:e september!

Förresten, Eddie. Vad var det jag sa? Visste jag skulle slippa vandra hem från el Jokkmokki. :clap: :popcorn:

Overkill 2010-08-16 17:43

20:30 Ippos v Swindon +6 (3-way) 1.83 @ Ladbrokes - 7u
Jumbomöte, Ippos ligger elva poäng efter och har kört två matcher mer än Robins dessutom. Ippos chanser att undvika ett nedflyttningskval känns väldigt små om än inte omöjliga t o m. Hett återseende mellan Scott (Ippos) och Jonasson (Robins) dessutom ikväll, de kraschade ju ihop i Elitserien när Vargarna mötte Vetlanda hemma i tisdags! Lita på att det riskerar att bli ruskigt hett mellan just dessa! :p

Detta känns som en coinflip och Ippos har absolut blivit väl stora favoriter, förväntar mig en jämn match som avgörs i de sista heaten.