Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Speldagbok, American Sports (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/27254-speldagbok-american-sports/)

maximalvinst 2018-01-23 13:31

Spel 23.1

Dagens spel:

Egna spel

1.NBA-dubbel (köpta linor)
Oklahoma City Thunder - Brooklyn Nets: Brooklyn +14.5
Odds: 1.41 (Unibet) Kl 02:00

Golden State Warriors - NY Knicks: NY Knicks +19.5
Odds: 1.35 (Unibet) Kl 04:30

Totalt odds: 1.90

2.NCAAB
Northern Illinois Huskies - Bowling Green Falcons: under 153.5
Odds: 1.95 (Unibet) Kl 02:00

Här har vi en liknande matchup som i gårdagens totalspel, Huskies och Falcons har varit "överlag" de tre senaste matcherna, och totalen skjuter i höjden mycket pga det.

Här också, 9 av de senaste 10 matcherna har gått under totalen mellan dessa två lag, poängsnittet de tre senaste har legat på 125 poäng. Huskies snittar ca 75 poäng hemma medan Falcons snittar ca 76 poäng borta. Defensiven är bättre, Huskies släpper till hemma ca 66 poäng medan Falcons släpper till ca 77 poäng.

Huskies är 5-2 under på hemmaplan i år medan Falcons är 4-2 under borta. Dessa två möttes den 9 januari och då vann Bowling Green med 66 - 57, jag tror på ett liknande scenario här igen.

Speltjänsten

1.NCAAB
Virginia Cavaliers - Clemson Tigers: över 118.5
Odds: 1.94 (Unibet) Kl 01:00

Det var allt för idag!
Lycka till!

maximalvinst 2018-01-24 16:44

Spel 24.1

Dagens spel:

Egna spel

1.NBA
Charlotte Hornets - New Orleans Pelicans: över 223.5
Odds: 1.90 (Unibet) Kl 01:00

2.NBA-dubbel
Memphis Grizzlies - San Antonio Spurs: över 184.5 (köpt lina)
Odds: 1.38 (Unibet) Kl 02:00

Dallas Mavericks - Houston Rockets: Houston ML
Odds: 1.40 (Unibet) Kl 02:00

Totalt odds: 1.93

Speltjänsten

1.NCAAB
Florida Gators - South Carolina Gamecocks: S.Carolina +10.5

Det var allt för idag!
Lycka till!

maximalvinst 2018-01-25 13:49

Spel 25.1

Dagens spel:

Egna spel

Miami Heat - Sacramento Kings: över 192.5
Odds: 1.38 (Unibet) Kl 02:30

Oklahoma City Thunder - Washington Wizards: över 205.5
Odds: 1.40 (Unibet) Kl 02:00

Totalt odds: 1.93

2.NCAAB
Purdue Boilermakers - Michigan Wolverines: Michigan +11.5
Odds: 1.85 (Unibet) Kl 01:00

Speltjänsten

1.NCAAB
Cal State Fullerton Titans - Santa Barbara Gauchos: Santa Barbara -2
Odds: 1.89 (ComeOn) Kl 04:30

Det var allt för idag!
Lycka till!

maximalvinst 2018-01-25 16:50

I NCAAB matchen mellan Purdue och Michigan har linan gått ner till +9.5 på många bolag, men jag skulle ändå spela, förväntar mig en jämn match här!!

maximalvinst 2018-01-26 07:43

Spel 26.1

Dagens spel:

Egna spel

San Antonio Spurs - Philadelphia 76ers: San Antonio +5.5
Odds: 1.30 (Unibet) Kl 02:30

Cleveland Cavaliers - Indiana Pacers: Cleveland -1.5
Odds: 1.49 (Unibet) Kl 01:30

Totalt odds: 1.94

2.NCAAB
Yale Bulldogs - Harvard Crimson: Harvard +3.5
Odds: 1.92 (Unibet) Kl 01:00

Speltjänsten

1.NBA
Dallas Mavericks - Portland Trail Blazers: över 208.5
Odds: 1.91 (Unibet) Kl 02:30

Det var allt för idag!
Lycka till!

maximalvinst 2018-01-27 12:26

Spel 27.1

Dagens spel:

Egna spel

1.NCAAB
Wofford Terriers - East Tennessee State Buccaneers: E.Tennessee St -4.5
Odds: 1.96 (Unibet) Kl 01:00

2.NCAAB
Arkansas Razorbacks - Oklahoma State Cowboys: Oklahoma St +7.5
Odds: 1.84 (Unibet) Kl 00:00

3.NCAAB
Butler Bulldogs - St Johns Red Storm: över 146
Odds: 1.89 (ComeOn) Kl 20:30

Speltjänsten

1.NCAAB
Miami Ohio Redhawks - Eastern Michigan Eagles: under 133.5
Odds: 1.89 (ComeOn) Kl 21:30

Det var allt för idag!
Lycka till!

maximalvinst 2018-01-27 16:05

Speltjänsten bonuspick

Speltjänsten har ett bonusspel idag:

NCAAB
Missouri State - Southern Illinois: S.Illinois +6
Odds: 1.89 (ComeOn) Kl 00:00

maximalvinst 2018-01-28 14:47

Spel 28.1

Dagens spel:

Egna spel

1.NFL Pro Bowl
AFC - NFC: över 63.5 poäng
Odds: 1.90 (Unibet) Kl 21:00

2.NBA
Cleveland Cavaliers - Detroit Pistons: över 216.5
Odds: 1.91 (Unibet) Kl 00:00

Speltjänsten

1.NCAAB
Georgia Tech Yellow Jackets - Clemson Tigers: över 128.5
Odds: 1.87 (Unibet) Kl 00:00

2.NCAAB bonuspick
Wichita State Shockers - Tulsa Golden Hurricane: Tulsa +16.5
Odds: 1.90 (Unibet) Kl 00:00

Det var allt för idag!
Lycka till!

maximalvinst 2018-01-29 12:30

Spel 29.1

Dagens spel:

Eget spel

1.NCAAB
Chattanooga Mocs - UNCG Spartans: över 128.5
Odds: 1.89 (Unibet) Kl 01:00

Mitt enda spel idag blir överspelet mellan Mocs och Spartans. Totalen öppnade på 128, och jag tycker den borde ligga på runt 135 efter närmare granskningar.

Jag utgår främst här från de senaste inbördesmötena och de senaste matcherna för dessa lag, plus hemma/borta statistik och poäng.

Chattanooga snittar ca 70 poäng på hemmaplan, medan man släpper till ca 66 poäng hemma. UNCG snittar ca 71 poäng på bortaplan, medan man släpper till ca 70 poäng borta.

För Chattanoogas del har 4 av de 5 senaste matcherna gått över totalen, medan två av de tre senaste matcherna har gått över för UNCG:s del. UNCG fick till hela 98 poäng senast mot Samford, då man vann med 98 - 82.

7 av de 10 senaste mötena har gått över totalen, och de tre senaste har haft ett poängsnitt på ca 147 poäng. 5 av de 6 senaste mötena mellan dessa lag har gått över totalen när Chattanooga spelat på hemmaplan.

Speltjänsten

1.NCAAB
Kansas State Wildcats - Kansas Jayhawks: under 147.5
Odds: 1.90 (ComeOn) Kl 03:00

Det var allt för idag!
Lycka till!

maximalvinst 2018-01-30 08:25

Spel 30.1

Bra flyt just nu!
Vi hade lite tur igår med Chattanooga och UNCG. Det såg bra ut efter första halvlek, då vi hade över 70 poäng. De sista 10 minuterna av matchen stannar det av totalt och vi landar på 126 poäng, och sedan gick det till övertid. Nåja, en vinst är alltid en vinst!

Dagens spel:

Egna spel

1.NBA
Toronto Raptors - Minnesota Timberwolves: över 217.5
Odds: 1.93 (Unibet) Kl 01:30

Jag fortsätter att köra på samma linje som jag tycker har fungerat hyfsat den senaste tiden. Här har vi en matchup mellan Raptors och Timberwolves, som jag tror blir highscoring.

Toronto är rankade som 4:de i totalscore hemma medan Minnesota rankas 6:a i totalscore på bortaplan. I fieldgoal % ligger man också i toppen här.

Dessa två lag möttes den 20 januari, och då vann Minnesota på hemmaplan med 115 - 109. De senaste 6 möten mellan dessa lag har gått över totalen, och de tre senaste matcherna har haft ett poängsnitt på 227 poäng.

Raptors vill säkerligen ha revansch inatt, och man brukar också ofta speeda upp tempot på hemmaplan. Raptors snittar ca 113 poäng hemma, medan Timberwolves snittar ca 107 poäng borta.

En annan nyckel till överspelet hittar jag i Minnesotas back to back match, man spelade igår, och defensiven kan bli aningen lidande pga det. Man spelar också sin tredje match på fyra dagar.

2.NCAAB
St Johns Redstorm - Xavier Musketeers: Xavier -6.5
Odds: 1.96 (Unibet) Kl 02:30

Här spelar jag på ett mycket hett lag mot ett uruselt lag för tillfället, skillnaden är så stor mellan dessa lag just nu, att jag blir väldigt förvånad ifall St Johns gör match av detta.

St Johns är under isen just nu, och det blir inte lättare när ett av de hetaste lagen just nu kommer på besök. Spelar Xavier någorlunda skall man klara denna linan, man skall ha en riktigt dålig dag här ifall det blir jämnt.

För St Johns del var lördagens match mot Butler ett riktigt bottennapp, fieldgoal % var endast 29% och den bästa spelaren Shamorie Ponds lyckades bara få till 2 ynka poäng i matchen. Man har dragits med skador, och har fortfarande en del. Man har förlorat 10 matcher på raken och är endast 2-5 ATS på de senaste 7, och fieldgoal % ligger på 41% i snitt.

Xavier är lysande just nu, man har också haft vila sedan den 24 januari, och endast dålig motivation och disciplin kan sänka laget här anser jag. Deras field goal% ligger på ca 50% och man snittar 84.7 poäng per match. Xavier har vunnit fyra raka matcher, 3 av 4 ATS mot väldigt bra lag som Marquette, Creighton och Seton Hall på bortaplan. Xavier är 22-8 ATS de senaste 30 matcherna och 11-4 ATS de senaste 15 bortamatcherna. Man har en stark trio i Trevon Bluiett, J.P Macura och Kerem Kanter.

St Johns är bara 1-5 ATS på de senaste 6 hemmamatcherna. Gör Xavier det man brukar göra så borde man klara att vinna med 6+ poäng mot det sämsta laget i konferensen.

Jag inväntar ännu speltjänstens spel, åker bort och kommer inte hem förrän ikväll runt 20:00 - 21:00, så då ger jag ut det spelet!

maximalvinst 2018-01-30 21:17

Speltjänsten 30.1

Speltjänsten 30.1

1.NBA
Washington Wizards - Oklahoma City Thunder: över 215.5

maximalvinst 2018-01-31 10:08

Spel 31.1

Nollad igår, Xavier framförallt var en stor besvikelse, en korg ifrån vinst där, nya tag!

Dagens spel:

Egna spel

1.NCAAB
Wake Forest Demon Deacons - Florida State Seminoles: Florida St ML
Odds: 1.70 (Unibet) Kl 02:00

Här väljer jag Florida St ML mot ett svagt Wake Forest. Jag tar Moneyline här eftersom marginalerna är små här hela tiden. Vid odds 1.70 och uppåt kör jag på Moneyline.

Florida St har alla siffror och statistik på sin sida här. Man är hela 14-0 mot s.k "losing teams" och man har vunnit de 5 senaste mot Wake Forest. Florida har ett stort övertag i RPI (Ratings Percentage Index) och man är 3-0 mot lag som ligger mellan 100-200 i RPI, vilket Wake Forest gör.

Wake Forest är 1-5 mot top 50 lag och 1-3 hemma. Man är 1-7 ATS som underdog denna säsong och 1-4 ATS hemma de senaste 5. Man har också tre frågetecken inför denna match, Mitchell Wilbekin, Keyshawn Woods, samt Sam Japhet-Mathias är alla frågetecken.

Florida St flyger fram just nu, man är 3-1 ATS de fyra senaste, och i 3 av de 5 senaste matcherna har man gjort 91 poäng eller mer. Man är också 5-0 ATS mot Wake Forest de 5 senaste matcherna.

2.NHL
Washington Capitals - Philadelphia Flyers: Washington (fulltid)
Odds: 1.98 (Unibet) Kl 02:00

Mitt andra spel för dagen blir Capitals mot Flyers i nattens NHL. Ett revansch suget Capitals på hemmaplan blir svårt för Flyers som har målvaktsproblem.

Dessa två lag har mött varandra två gånger denna säsong, Phildelphia vann första mötet hemma med hela 8-2, och följde upp med 2-1 seger på Capitals hemmaplan. Jag tror inte man förlorar två gånger på raken hemma mot Philadelphia.

Detta är första matchen för båda efter All-Star uppehållet, och Capitals tog en 4-2 seger mot Florida just innan uppehållet. Psykologiskt viktigt då man hade tre raka förluster före det. Flyers förlorade mot Tampa Bay just innan uppehållet med 1-5, så Capitals kommer in med bättre känsla här.

Hemma är Washington normalt bra, och har man en bra dag skall man slå Philadelphia. Flyers dras med målvaktsproblem just nu. Både Brian Elliott och Anthony Stolarz är skadade. Dessutom är Michal Neuvirth osäker pga sjukdom. Osäkert alltså vem som kommer stå inatt, men hursomhelst så är ingen av dessa 100%.

Jag tror att motivationen, hemmaplanen och duon Ovetchkin-Bäckström blir för mycket inatt för Flyers med målvaktsproblem.

3.NHL
Washington Capitals - Philadelphia Flyers: över 5.5 mål

Jag väljer som ett tredje spel idag överspelet mellan Capitals och Flyers mycket pga målvaktsproblemet i Flyers. Capitals målvakt Holtby har inte varit speciellt bra hittills, han har släppt till i snitt 2,66 mål per match.

Neuvirth i Flyers har haft magsjuka och känner sig inte hundra ännu. Om han inte spelar blir det Alex Lyon som flyttats upp för att backa upp Neuvirth. Han håller inte samma klass alls, släpper till i snitt 2.90 mål per match.

Både Flyers och Capitals offensiver har sett hyfsade ut den senaste tiden också. 4-2 till Capitals!!!

Speltjänsten

NCAAB
Valparaiso Crusaders - Indiana State Sycamores: under 143.5
Odds: 1.94 (Unibet) Kl 02:00

Det var allt för idag!
Lycka till!

maximalvinst 2018-02-01 13:02

Spel 1.2

Dagens spel:

Egna spel

1.NBA
Detroit Pistons - Memphis Grizzlies: över 203
Odds: 1.90 (ComeOn) Kl 01:00

Jag kommer att ta överspelet här mellan Pistons och Grizzlies så fort totalen kommer. Denna total borde gå att komma över om båda lagen fortsätter med sitt trepoängs skytte.

Detroit snittar 104.79 poäng på hemmaplan medan man släpper till 102.25 hemma. Grizzlies snittar 99.64 poäng borta medan man släpper till 103.77 borta.

Båda dessa lag tillhör toppen av trepoängare just nu. Detroits trepoängs % ligger på 38.98% hemma medan Grizzlies har 38.20% borta. Detroit rankas som 4:a i trepoäng % hemma medan Grizzlies är rankade som 3:a borta.

Detroit har de tre senaste matcherna snittat 112.33 poäng och släppt till 118.66 poäng. De tre senaste har gått över totalen.

Memphis har de tre senaste matcherna snittat 107 poäng och släppt till 107.66 poäng. 5 av de 6 senaste matcherna har gått över totalen. Memphis spelade igår och det är deras tredje match på fyra dagar, så det kan påverka defensiven. Memphis är också 7-1 över totalen denna säsong när man spelar "back to back" matcher.

2.NCAAB
Old Dominion Monarchs - Middle Tennessee Blue Raiders: M.Tennessee +3.5
Odds: 1.90 (Unibet) Kl 02:00

Speltjänsten

NCAAB
Wisconsin Badgers - Northwestern Wildcats: Wisconsin -2.5
Odds: 1.89 (Unibet) Kl 02:30

Det var allt för idag!
Lycka till!

maximalvinst 2018-02-02 07:07

Spel 2.2

Dagens spel:

Egna spel

1.NBA
Sacramento Kings - Golden State Warriors: över 222
Odds: 1.90 (ComeOn) Kl 04:30

Jag väljer överspelet här i nattens NBA mellan Kings och Warriors. Jag ser en match med fart och fläkt framför mig.

Senaste gång dessa lag spelade vann Kings borta mot Warriors med 110 - 106 i november. Golden State kommer inte att ta lätt på Sacramento här tror jag, utan man kommer inte bara att vilja vinna, man kommer vilja blåsa ut dem här. Lägg till också att Warriors blev utklassade mot Utah senast, då man släppte till hela 129 poäng. Jag tror att Kings får sota för detta inatt.

Sacramento har egentligen ingenting att spela för förutom äran, man kommer högst sannolikt inte nå slutspel, och därmed kommer defensiven troligtvis i andra hand. En match med hög pace att vänta tror jag, och Kings är aningen bättre offensivt på hemmaplan.

Detta är också en matchup med de två bästa trepoängslagen. Warriors är rankade som nummer ett i trepoäng %, och Kings är på andra plats hemma. Lägg ännu till att Sacramento är ett av de sämsta lagen i ligan på att försvara trepoängare.

Offensivt har de sett bra ut de senaste matcherna för Kings, man förlorade dock mot starka Spurs med 98 - 113 och vann senast mot New Orleans med 114 - 103.
De två senaste har gått över.

För Warriors del har 3 av de senaste 4 matcherna gått över totalen. En annan faktor som talar för överspelet här är att Golden State mycket ofta tenderar att komma tillbaka och göra mycket poäng efter en förlust och efter att man blivit utklassade.

Sacramento är 9-6 över totalen i år hemma mot Western Conference lag, medan Golden State är 11-3-1 över totalen borta mot Western Conference lag.

2.NCAAB
Columbia Lions - Harvard Crimson: Harvard ML
Odds: 1.76 (ComeOn) Kl 01:00

Mitt andra spel blir Harvard ML i nattens NCAAB. Jag kör på moneyline här, då jag otaliga gånger fallit på målsnöret denna säsong då det handlat om någon ynka poäng. Jag kan sträcka mig så lågt som till 1.70 på moneyline favoriter, lägre än så går jag inte.

Viktig match här för Harvard, då man har chans att komma tillbaka upp på 50% sträcket i vinster. Man har många statistiska faktorer på sin sida här. Harvard rankas som 156, medan Columbia rankas som 305.

Harvard har sett heta ut, man är 5-0 ATS de 5 senaste matcherna, och 17-5 ATS i conference matcher. När man spelar mot lag under 50% strecket är man 22-8, och 7-2 mot lag som är rankade sämre än 200. Harvard gjorde hela 86 poäng senast och man är 5-1 efter att man gjort 80+ poäng i föregående match.

Columbia är 0-4 mot lag som är rankade mellan 100-200. Man fick till 81 poäng senast, och när man gjort 80+ poäng i föregående match är man bara 1-5 denna säsong. Columbia är också 1-6 ATS mot lag under 50% strecket.

En nyckel är också Harvards fina borta resultat, 6-1 ATS denna säsong.

Speltjänsten

NBA
Philadelphia 76ers - Miami Heat: under 201
Odds: 1.90 (ComeOn) Kl 02:00

Det var allt för idag!
Lycka till!

maximalvinst 2018-02-03 09:04

Spel 3.2

Små marginaler med totalerna igår, men huvudsaken är att båda totalerna satt, Harvard stor besvikelse igår!!

Dagens spel:

Egna spel

1.NBA
Detroit Pistons - Miami Heat
Kl 01:00

Spel 1: Detroit ML
Odds: 1.74 (ComeOn)

Spel 2: över 198.5 (Nordicbet)
Odds: 1.91

Jag väljer här att spela två spel i en och samma match. Jag ser värde här både i Detroit och överspelet.

Detroit har sett starka ut på sistone. Senaste match var den första för nyförvärvet Blake Griffin, och där har man en stark offensiv spelare. Man vann med nöd och näppe sist med två poäng, men nu är Griffin inkörd så det kan bara bli bättre härifrån. Man var i en lång förlustsvit innan de två vinsterna mot Cleveland och senast Memphis. Offensivt har det sett bra ut, man har snittat 110 poäng de senaste fyra matcherna, och släppt till 114 i snitt.

Miami spelade igår, så jag ser pga det värde i både överspelet och i Detroit. Heat har förlorat sina två senaste matcher mot Cleveland och Philadelphia som man mötte igår. Centern Hassan Whiteside utgick i gårdagens match pga illamående och är frågetecken till nattens match.

Totalen borde vara möjlig att komma över med en inkörd Griffin, och Detroits fina skytte hemma. Man har mött varandra två gånger denna säsong, första mötet vann Detroit hemma med 112-103, andra mötet vann Miami hemma med 111-104. Båda matcherna gick klart över totalen då.

Hemma är Pistons starka, och brukar vilja dra upp tempot. Miami har eventuellt slitna ben i natt plus Whiteside borta eller åtminstone inte hundra. Detroit borde kunna vinna och totalen borde gå att komma över.

2.NCAAB
North Carolina Tar Heels - Pittsburgh Panthers: Pittsburgh +22.5
Odds: 1.96 (Unibet) Kl 02:00

Jag väljer att spela Pittsburgh i nattens NCAAB. Pittsburgh har tio raka förluster, men det är ATS som man är heta just nu.

North Carolina har inte sett bra ut de tre senaste matcherna, man har förlorat tre raka matcher och också 0-3 ATS. Normalt är man starka hemma och brukar vilja dra upp tempot. Man snittar 82 poäng per match och deras field goal % ligger på ca 46%. Man har dock aldrig vunnit med så här många poäng mot Pittsburgh som denna linan ligger på.

Pittsburgh som sagt har förlorat 10 raka, men man är ändå 5-0 ATS de fem senaste matcherna, och man har spelat bra defensivt och lyckats sakta ner motståndarna. I snitt har man förlorat mot North Carolina med ca 14 poäng, och lyckas man sakta ner motståndaren som man gjort de fem senaste skall det vara möjligt att förlora med mindre än 22 poäng.

Spelet här är givet, pga hur bra defensivt Pittsburgh har sett ut och pga hur tafatta N.Carolina varit. N.Carolina har två spelare out, Seventh Woods och Jake Felton, dock inga stora avbräck. Därtill är Theo Pinson tveksam, som är lagets femte bästa poängspelare. Efter en närmare titt och simulering borde vi hamna kring 80-66 till North Carolina.

Speltjänsten

NHL
Florida Panthers - Detroit Red Wings: över 5.5 mål

Det var allt för idag!
Lycka till!

maximalvinst 2018-02-03 11:38

Superbowl prop bet

Jag brukar normalt inte spela på superbowl, men jag har ett prop bet som jag gillar, inget höjdarodds, men jag tar det:

1.NFL Superbowl
New England - Philadelphia: Philadelphia över 1.5 fieldgoals
Odds: 1.80 (Unibet) 5.2 Kl 00:30

Orsaken till att jag gillar spelet är New Englands starka spel i Red Zone denna säsong, då man tvingat motståndarna till många fieldgoals, och jag tror man gör det här återigen.

Över 1.5 fieldgoals för Philadelphia skall inte vara omöjligt, större chans än vad oddset indikerar här tycker jag!!

maximalvinst 2018-02-04 12:35

Spel 4.2

2-2 igår, NBA spelen gick in, men tyvärr har Pittsburgh i NCAAB en riktig dålig dag, samtidigt som N.Carolina gjorde allt rätt. Speltjänstens spel förlorade också.

Dagens spel.

Egna spel

1.NBA
NY Knicks - Atlanta Hawks: över 211.5
Odds: 1.87 (Unibet) Kl 18:00

Tidiga matcher i NBA idag pga Superbowl inatt. Jag har hittat ett totalspel mellan Knicks och Hawks som jag måste testa.

Totalerna baseras mycket på lagens snittpoäng defensivt och offensivt, och inbördesmötena mellan dessa har varit väldigt highscoring, och när dessa två möts tenderar det att bli "run and gun" spel.

Dessa två lag har möts två gånger denna säsong, första mötet vann Atlanta hemma med 116-104, andra mötet tog Knicks hemma med 111-107. De senaste fyra mötena mellan dessa lag har gått över totalen, och de senaste tre har snittpoängen varit 239 poäng.

Jag tycker totalen är lite låg här, troligtvis pga Knicks låga poängskörd de senaste matcherna. Man fick bara till 90 poäng mot Milwaukee senast och 73 poäng mot Boston. Dock skall man komma ihåg att dessa två är defensivt bra och Boston det bästa defensiva laget i ligan. Dagens motståndare Hawks är inte alls lika bra defensivt.

Atlanta har varit en riktig poängmaskin de senaste matcherna. 4 av de senaste 5 har gått över totalen, man har snittat 108 poäng de 5 senaste och släppt till 118 poäng i snitt.

Överspelet har suttit 4 av de 5 senaste bortamatcherna för Hawks, överspelet har också suttit i 4 av de 5 senaste hemmamatcherna för Knicks mot lag som har lägre än 40% i vinster på bortaplan.

2.NCAAB
Boston College Eagles - Georgia Tech Yellow Jackets: över 136
Odds: 1.89 (ComeOn) Kl 18:00

Ett överspel här igen, kan kanske bli lite enformigt, men jag försöker hitta matchups och spel där jag anser chansen till vinst är stora.
Anledningen till detta överspel är simpel, Bostons mycket bättre offensiv på hemmaplan, och Georgia Techs sämre defensiv på bortaplan. 136 borde gå att komma över här.

Det är på hemmaplan som Boston vrider upp tempot och tvingar motståndarna att hänga med. Det syns också i statistiken, 5 av de 6 senaste hemmamatcherna har gått över totalen. Man snittar också ca 7 poäng mer hemma, ca 80 poäng per match. Defensivt är man ungefär lika bra hemma som borta, ca 71 poäng i snitt. 6 av de senaste 7 matcherna har gått över för Bostons del.

Defensivt är Georgia Tech sämre på bortaplan, i snitt släpper man overall till runt 63 poäng, medan man på bortaplan släpper till runt 71 poäng. Det syns också i statistiken, hemma är man 5-1 under totalen de senaste 6, medan det är jämnare på bortaplan, 2-2 de senaste 4.

Överspelet har suttit i 5 av de 6 senaste hemmamatcherna för Boston. 4 av de 5 senaste hemmamötena med Georgia Tech har gått över totalen. Jag tror att Georgia Tech får rikta in sig på att hänga med här när Boston vrider upp tempot, och det är fullt möjligt att matchen går upp emot 140-145 poäng.

Speltjänsten

NHL
Washington Capitals - Vegas Golden Knights: Washington (inklusive övertid)
Odds: 1.90 (ComeOn) Kl 18:30

Det var allt för idag!
Lycka till!

maximalvinst 2018-02-05 12:59

5.2

Grattis Eagles till Superbowl! Makalöst bra match inatt!
2-2 igår om vi räknar med Superbowl prop betet! Knicks och Hawks nådde inte riktigt upp till poängen då första halvlek var väldigt lowscoring. NCAAB totalen sitter med minsta möjliga marginal, gick till övertid men det hade ändå suttit. Speltjänsten har inte riktigt levererat så bra som jag hoppats på senare tid, men jag kommer följa dem ändå, alla har dåliga perioder då och då! Vi fortsätter!!

Dagens spel:

Egna spel

1.NBA
New Orleans Pelicans - Utah Jazz: över 215.5

Det blir igen ett överspel, som jag måste ta mig en titt på. Totalen har inte kommit ut än, men jag tog mig tid att räkna på den, och simulera den färdigt innan den kommer ut, så jag har någonting att jämföra med. Enligt snittpoängen offensivt och defensivt borde totalen ligga kring 215.5 poäng, 109-107 till New Orleans visade simulatorn.

Anledningen till att jag gillar överspelet här är Utahs magnifika form för tillfället. I tre raka matcher har man gjort 120+ poäng, och man har vunnit 5 raka matcher. Senaste slog man San Antonio med 120-111, före det vann man mot Phoenix med 129-97 och mot Warriors 129-99. Imponerande! Speciellt när man möter ett lag som New Orleans måste jag prova överspelet. Pelicans är det sämsta laget defensivt på hemmaplan. De tre senaste har gått över för Utahs del. På hemmaplan håller Utah motståndarna till ca 98 poäng, borta är man lite sämre defensivt, släpper till ca 105 poäng.

New Orleans snittar 113.4 poäng på hemmaplan, vilket är tredje bäst i ligan. Defensivt är man sämst i ligan på hemmaplan, man släpper till ca 112.96 poäng i snitt. Det syns också i statistiken att det är hemma det brukar bli highscoring matcher för New Orleans, 17-7 i år över totalen hemma, och 13-14 på bortaplan.

Utah har skjutit trepoängare med bravur de tre senaste matcherna, 41 st sammanlagt de tre senaste. Och om vi lägger till att New Orleans defensivt är ett liknande lag som Phoenix och Golden State, borde Utah kunna fortsätta med sitt skytte. Men man vet aldrig, det såg vi igår mellan Knicks och Hawks. Men mycket pekar på en highscoring match, och det finns ingen anledning att gå emot Utahs fina skytte nu, speciellt inte mot ett av de absolut sämsta defensiva lagen.

Speltjänsten

NCAAB
Oklahoma Sooners - West Virginia Mountaineers: under 168.5
Odds: 1.86 (Unibet) Kl 03:00

Det var allt för idag!
Lycka till!

maximalvinst 2018-02-06 15:40

Spel 6.2

Dagens spel:

Egna spel

1.NBA
Orlando Magic - Cleveland Cavaliers: över 222.5
Odds: 1.94 (Unibet) Kl 01:00

Jag tar överspelet i matchen mellan Magic och Cavaliers. Två lag som inte alls spelar försvar och ligger i botten i de flesta försvarskategorier.

Jag ser värde här på överspelet mycket pga att Orlando inte kommer nå slutspel, och därmed borde man vara på "anfallshumör" hemma mot Cavaliers inatt. Därtill spelade Orlando igår så försvarsmässigt kan det bli lite jobbigare. En annan faktor som jag väger in här är att historiskt sett har det varit betydligt fler övermatcher mellan dessa två när Orlando spelat hemma.

Den 6 januari möttes dessa två i Orlando, och då vann Cleveland med hela 131-127. Offensivt har det varit två ganska dåliga matcher av Cleveland, man fick bara till 91 poäng mot Miami och 88 poäng senast mot Houston. Mot ett dåligt försvarande Orlando som spelade igår borde man kunna återgå till normal nivå.

Totalen har gått över i 5 av de 6 senaste bortamatcherna för Cleveland. Överspelet har också suttit i 5 av de 7 senaste "back to back" matcher för Orlando. 8 av de 10 senaste matcherna i Orlando har gått över.

2.NCAAB
Fresno State Bulldogs - San Diego State Aztecs: Fresno St ML
Odds: 1.70 (ComeOn) Kl 05:00

Jag väljer Fresno State som mitt andra spel för dagen. San Diego lider av några nyckelskador, plus at Fresno State är mycket bra hemma.

Fresno vann för en vecka sedan borta mot San Diego med 77-73. Aztecs point guard Tre Kell är skadad och kommer missa matchen, ett stort avbräck. Därtill är också Nolan Narain osäker. San Diego är inte bra på bortaplan, man har förlorat de tre senaste bortamatcherna, 4 av de 6 senaste och 4 av de 5 senaste mötena med Fresno State.

Fresno State är 10-4 på hemmaplan, defensivt bra. Man håller motståndarna till ca 66 poäng i snitt. Man är också 7-1 ATS mot San Diego se 8 senaste matcherna. San Diego är bara 5-11-2 ATS de senaste bortamatcherna mot lag med winning home record.

Fresno är 15-5 ATS hemma i de senaste 20 matcherna mot lag med losing record på bortaplan. Fresno borde kunna vinna här, och jag tar moneyline här.

Speltjänsten

NCAAB
Minnesota Golden Gophers - Nebraska Cornhuskers: Nebraska +3
Odds: 1.87 (ComeOn) Kl 02:00

Det var allt för idag!
Lycka till!

maximalvinst 2018-02-07 14:01

Spel 7.2

Ja vad säger man, trodde nog att överspelet skulle sitta igår mellan Magic och Cavaliers, speciellt då vi hade över 180 poäng inför den sista quartern. Då gör Cavaliers en trea direkt i inledningen, sedan gör man inte en enda poäng under de följande 7 minuterna. Endast 9 poäng fick man till på hela fjärde quartern. Shit happens, men den där sved. De goda nyheterna är att de båda andra NCAAB spelen satt, så vackert så!

Dagens spel:

Egna spel

1.NCAAB
George Washington - La Salle: över 138.5
Odds: 1.87 (Unibet) Kl 01:00

Jag väljer överspelet i nattens NCAAB mellan G.Washington och La Salle. Två poäng glada lag som möts här.

Den främsta anledningen är bägge lagens hemma respektive bortaresultat. Man ser tydligt i statistiken att det är hemma som det brukar bli highscoring matcher för G.Washington, man är 7-3 över totalen hemma medanman är 3-6 på bortaplan. La Salle har också liknande statistik, hemma är man 9-5 över totalen och på bortaplan 7-1.

En annan faktor som jag väger in här är La Salles dåliga defensiv på bortaplan, man släpper till ca 10 poäng mer än annars runt 82 poäng. Inget av lagen har sett bra ut defensivt den senaste tiden.

För George Washingtons del har 5 av de 6 senaste matcherna gått över. För La Salles del har de 8 senaste matcherna gått över. 139 borde gå att komma över här!

2.NBA
Cleveland Cavaliers - Minnesota Timberwolves: Cleveland +4.5
Odds: 1.92 (Unibet) Kl 02:00

Detta spel är lite av en chansning, jag ser ändå lite värde här i Cleveland då linan öppnade på +2, nu får vi 4.5. Cavaliers måste göra någonting, och Cleveland är ändå Cleveland. Talang finns i laget, och får man ut det bästa av det skall man kunna hålla sig inom denna linan inatt.

Som sagt, Cavaliers är inte bra just nu, men så länge man har det kämpigt kommer man göra allt för den där segern. Gårdagens tapp i sista quartern tog säkerligen hårt på spelarna, och vad är det då man kan göra inatt för att gå av planen med hedern i behåll, jo slå Minnesota.

Timberwolves är bra just nu, man är 3-0 ATS de senaste tre matcherna. En sak som dock är värt att notera är att Cleveland har vunnit de fyra senaste hemmamötena med Timberwolves.

Tufft läge för Cavaliers inatt, men samtidigt borde det vara utmanande och motiverande. Jag tror i alla fall James och hans gäng får till en fight inatt. Allt talar väl egentligen emot det, men jag ser denna match som en jämn historia där jag inte vågar tippa vinnaren, men +4.5 på Cavaliers hemma är ändå värt ett försök tycker jag, speciellt eftersom man varit bra på hemmaplan mot Timberwolves.

Speltjänsten

NCAAB
Purdue Boilermakers - Ohio State Buckeyes: Ohio St +9.5
Odds: 1.90 (Unibet) Kl 02:30

Det var allt för idag!
Lycka till!

maximalvinst 2018-02-08 12:17

Spel 8.2

3-0 igår, Cavaliers får till en riktig fight, i en riktig thriller. Båda NCAAB spelen satt också!

Dagens spel:

Egna spel

1.NCAAB
Southern Mississippi Golden Eagles - Old Dominion Monarchs: över 136.5
Odds: 1.94 (Unibet) Kl 02:00

Jag väljer överspelet mellan Golden Eagles och Monarchs i en nästan identisk matchup statistiskt som igår.

Här utgår jag också främst från lagens hemma respektive borta resultat. S.Mississippi snittar overall ca 73 poäng offensivt, hemma betydligt bättre, ca 84 poäng. Man släpper till ca 68 poäng hemma. Old Dominion gör ungefär lika mycket poäng hemma som borta, ca 73 poäng. Man släpper till ca 7 poäng mer på bortaplan, runt 68 poäng.

Man ser tydligt i statistiken att överspelet har varit ett bra val när S.Mississippi spelar hemma och Old Dominion borta. S.Mississippi är 14-5 över totalen overall, 6-1 hemma. Old Dominion är bara 4-5 hemma, medan man är 8-3 över totalen borta.

De senaste 5 matcherna och 9 av de 10 senaste har gått över för S.Mississippis del. 4 av de 6 senaste bortamatcherna för Old Dominion har gått över.

2.NCAAB
UC Davis Aggies - UC Santa Barbara Gauchos: UC Santa Barbara +2.5
Odds: 1.87 (Unibet) Kl 04:00

Mitt andra spel för dagen blir UC Santa Barbara i nattens NCAAB. Jag gillar situationen här i denna matchup, och jag ser mycket värde på underdogen här.

UC S.Barbara är i bra form, man har vunnit 6 raka matcher, och man är också hyfsade borta, 7-5 i år. Detta lag är ett veteranlag med många bra spelare och spelare som tillkommit från andra solida lag i serien. Jag tror man kan slå UC Davis inatt.

UC Davis har haft ett ganska lätt schema så här långt, och man har också sin bästa spelare Chima Moneke borta inatt pga avstängning. Jag har svårt att se UC Davis vinna här med sin bästa scorer och rebounder borta.

UC Santa Barbara är 8-2 ATS i de senaste 10 bortamatcherna, och 6-3 SU de senaste 9 bortamatcherna. Man är också 19-4 SU mot UC Davis, och 6-2 både SU och ATS mot Davis de 8 senaste bortamatcherna.

Speltjänsten

NCAAB
Utah Utes - Stanford Cardinal: Stanford +4.5

Det var allt för idag!
Lycka till!

maximalvinst 2018-02-09 12:38

Spel 9.2

1-2 igår då, men alla dagar kan inte vara vinstdagar. Då försöker vi studsa tillbaka idag!!

Dagens spel:

Egna spel

1.NCAAB
Harvard Crimson - Princeton Tigers: över 130.5
Odds: 1.88 (ComeOn) Kl 01:00

Jag väljer överspelet mellan Harvard och Princeton, jag tycker totalen är aningen låg om man ser till snittpoängen och lagens senaste matcher.

Harvard snittar ca 68 poäng hemma och släpper till ca 66 poäng på hemmaplan. På bortaplan snittar Princeton ca 72 poäng och släpper till ca 74 poäng.

Båda dessa lag har de tre senaste matcherna sett heta ut offensivt, och inte speciellt bra defensivt. Harvard har snittat 79.33 poäng de tre senaste och släppt till 77.66 poäng. Princeton har snittat 80.33 poäng de tre senaste och släppt till 85.66 poäng. De tre senaste matcherna har gått över för bägge lagen.

Harvard har skjutit massvis med trepoängare de tre senaste, 38 st treor har man fått till. Man borde kunna fortsätta med skyttet mot ett Princeton som är aningen sämre defensivt på bortaplan.

2.NBA
Houston Rockets - Denver Nuggets: över 221.5

Jag kommer att ta överspelet här också när totalen kommer ut. Två offensivt heta lag just nu!!

Houston har de tre senaste snittat ca 117 poäng och man har också fått till hela 47 trepoängare på de tre senaste matcherna, plus att deras field goal% legat klart över 50%. Denver har de tre senaste snittat 121 poäng, och man har också fått till hela 45 trepoängare de tre senaste. Denver har också släppt till ca 112 poäng de tre senaste.

Houston snittar ca 116 poäng hemma, medan man släpper till ca 108 poäng. Man är aningen sämre defensivt på hemmaplan. Denver snittar ca 103 poäng borta och släpper till ca 108 poäng.

Houston rankas just nu som nummer ett i total score på hemmaplan. Man är också hyfsade i field goal% och trepoäng% hemma. Båda lagen ligger relativt lågt i de defensiva kategorierna hemma respektive borta.

Som det har sett ut de senaste matcherna finns det ingen anledningen att gå emot det heta skyttet, och överspelet är givet. De två senaste har gått över för Houstons del, medan 4 av de senaste 5 har gått över för Denvers del.

Speltjänsten

NBA
Miami Heat - Milwaukee Bucks: över 197.5
Odds: 1.90 (ComeOn) Kl 02:00

Det var allt för idag!
Lycka till!

maximalvinst 2018-02-10 11:18

Spel 10.2

Dagens spel:

Egna spel

1.NBA
Phoenix Suns - Denver Nuggets: över 218.5
Odds: 1.87 (Unibet) Kl 03:00

Jag väljer återigen överspelet mellan Suns och Nuggets. Mycket pga Denvers poängform och Phoenix usla defensiv.

Båda dessa lagen spelar inte mycket försvarsspel, och det är en stor orsak till att det har blivit mycket övermatcher. Hemma släpper Suns till ca 112 poäng medan Denver släpper till ca 109 poäng borta.

Suns har de senaste 4 matcherna släppt till ca 121 poäng i snitt, en stor orsak till att 3 av de senaste 4 matcherna har gått över. Denver har de senaste 6 matcherna släppt till i snitt 113.83 poäng och gjort 113.5 poäng i snitt.

En annan faktor som jag väger in här också är Denvers back to back situation, där försvarsspelet kan bli lite lidande. 5 av de 6 senaste matcherna har gått över för Denvers del.

2.NCAAB
Saint Louis Billikens - La Salle Explorers: över 133.5
Odds: 1.87 (Unibet) Kl 02:00

3.NCAAB
Virginia Cavaliers - Virginia Tech Hokies: Virginia Cavaliers: -12.5
Odds: 1.97 (Unibet) Kl 00:15

Speltjänsten

NCAAB
Drake Bulldogs - Northern Iowa Panthers: Drake ML
Odds: 1.86 (ComeOn) Kl 22:00

Det var allt för idag!
Lycka till!

maximalvinst 2018-02-11 18:14

Spel 11.2

Dagens spel:

Eget spel

1.NBA
Minnesota Timberwolves - Sacramento Kings: över 212.5

Speltjänsten

NCAAB
SMU - Cincinnati Bearcats: Cincinnati -7.5
Odds: 1.89 (ComeOn) Kl 22:00

Det var allt för idag!
Lycka till!

skarabe 2018-02-12 10:49

Dina överspel i NBA är underbara! :)

maximalvinst 2018-02-12 14:58

Citat:

Ursprungligen postat av skarabe (Inlägg 560666)
Dina överspel i NBA är underbara! :)

Thanks, försöker hålla mig till samma principer och handicapping hela tiden!!!

maximalvinst 2018-02-12 15:16

Spel 12.2

Dagens spel:

Egna spel

1.NBA
Golden State Warriors - Phoenix Suns: över 232
Odds: 1.90 (ComeOn) Kl 04:30

Jag ser ingen anledning att gå emot Phoenix usla försvar och Warriors poängform just nu, jag fortsätter på samma linje. Totalen har inte kommit än, men jag gissar att den är hög, och det av en anledning.

7 av de 10 senaste mötena har gått över mellan dessa lag, och de tre senaste har haft ett poängsnitt på 243 poäng.

Warriors har de två senaste matcherna snittat 122 poäng, och de två senaste har gått över. Phoenix har ett uselt försvar, och jag ser att det fortsätter inatt, 121.6 poäng har man släppt till i snitt.

7 av de 9 senaste matcherna har gått över för Warriors. Fyra av de 5 senaste mötena med Phoenix har gått över, och de senaste 5 hemmamötena med Phoenix har gått över.

4 av de 5 senaste matcherna har gått över för Phoenix. Få se ifall vi kan sätta en till total inatt!

2.NBA
Chicago Bulls - Orlando Magic: under 215.5
Odds: 1.88 (Unibet) Kl 02:00

Jag väljer underspelet mellan Bulls och Magic. Värde på underspelet pga offensiva skador på Magic.

9 av de 10 senaste mötena mellan dessa lag har gått under totalen, och de tre senaste mötena har haft ett poängsnitt på 197 poäng. 6 av de senaste 8 matcherna har gått under för Chicago, och också 4 av de 5 senaste hemmamatcherna. De senaste 5 mötena mellan lagen har också gått under. 5 av de 6 senaste hemmamatcherna mot Magic har gått under.

Inget av lagen har skjutit mycket tre poängare de senaste matcherna, Chicago har bara fått till 18 de två senaste, och Magic bara 23 st de senaste tre matcherna.

Jag tycker totalen är aningen hög här, om man ser till de senaste inbördesmötena och båda lagens skytte. När dessa två möts tenderar det att bli lowscoring, så vi provar underspelet här!!!

Speltjänsten

NBA
Detroit Pistons - New Orleans Pelicans: Detroit -2
Odds: 1.88 (ComeOn) Kl 01:00

Det var allt för idag!
Lycka till!

maximalvinst 2018-02-13 14:50

Spel 13.2

Dagens spel:

Egna spel

1.NBA
Minnesota Timberwolves - Houston Rockets: över 221.5

2.NHL
Winnipeg Jets - Washington Capitals: över 5.5 mål
Odds: 1.86 (Unibet) Kl 02:00

Speltjänsten

NCAAB
Rutgers Scarlet Knights - Northwestern Wildcats: under 125.5
Odds: 1.93 (Unibet) Kl 03:00

Det var allt för idag!
Lycka till!

maximalvinst 2018-02-14 14:50

Spel 14.2

Dagens spel:

Egna spel

1.NBA
Chicago Bulls - Toronto Raptors: över 218.5
Odds: 1.96 (Unibet) Kl 02:00

2.NBA
Houston Rockets - Sacramento Kings: över 218.5

Speltjänsten

NCAAB
Drake Bulldogs - Indiana State Sycamores: Drake -1.5
Odds: 1.89 (Unibet) Kl 02:00

Det var allt för idag!
Lycka till!

maximalvinst 2018-02-15 15:42

Spel 15.2

Dagens spel:

Egna spel

1.NBA
Minnesota Timberwolves - LA Lakers: över 224.5
Odds: 1.90 (Unibet) Kl 03:00

2.NCAAB
NC Wilmington Seahawks - Elon Phoenix: NC Wilmington ML
Odds: 1.70 (Unibet) Kl 01:00

Speltjänsten

NCAAB
Wisconsin Badgers - Purdue Boilermakers: Purdue -9.5
Odds: 1.87 (Nordicbet) Kl 01:00

Det var allt för idag!
Lycka till!

maximalvinst 2018-02-16 18:45

Spel 16.2

Dagens spel:

Jag skippar spel idag då jag inte hittar något som jag riktigt gillar, så det får bli speltjänstens spel då idag!!

Speltjänsten

NCAAB
Wright State Raiders - Northern Kentucky Norse: över 136.5

Det var allt för idag!
Lycka till!

maximalvinst 2018-02-17 14:21

Spel 17.2

Dagens spel:

Egna spel

1.NCAAB-dubbel
South Carolina Gamecocks - Auburn Tigers: Auburn ML
Odds: 1.38 (Unibet) Kl 21:30

Mississippi State Bulldogs - Mississippi Rebels: M. State ML
Odds: 1.29 (Unibet) Kl 02:30

Totalt odds: 1.78

2.NCAAB
Northern Illinois Huskies - Western Michigan Broncos: över 146.5
Odds: 1.91 (Unibet) Kl 22:30

3.NCAAB
Kentucky Wildcats - Alabama Crimson Tide: under 140.5
Odds: 1.88 (Unibet) Kl 20:00

Speltjänsten

NCAAB
South Carolina Gamecocks - Auburn Tigers: Auburn -6.5
Odds: 1.98 (Unibet) Kl 21:30

Det var allt för idag!
Lycka till!

maximalvinst 2018-02-18 16:14

Spel 18.2

Dagens spel:

Egna spel

1.NCAAB
Illinois Fighting Illini - Nebraska Cornhuskers: Nebraska -1.5
Odds: 1.90 (Unibet) Kl 21:30

2.NCAAB
East Carolina Pirates - Connecticut Huskies: över 135.5
Odds: 1.88 (Unibet) Kl 21:00

3.NHL
San Jose Sharks - Dallas Stars: över 5.5 mål

Speltjänsten

NCAAB
Temple Owls - Houston Cougars: Temple +2.5
Odds: 1.94 (Unibet) Kl 22:00

Det var allt för idag!
Lycka till!

maximalvinst 2018-02-18 18:12

Bonuspick speltjänsten

Speltjänsten har ett bonusspel idag:

NCAAB
Purdue Boilermakers - Penn State Nittany Lions: under 143.5
Odds: 1.93 (Unibet) Kl 02:00

maximalvinst 2018-02-19 19:06

Spel 19.2

Dagens spel:

Eget spel

1.NCAAB
Northwestern Wildcats - Maryland Terrapins: Maryland ML
Odds: 1.87 (Unibet) Kl 01:00

Speltjänsten

1.NCAAB
Illinois Chicago Flames - Detroit Titans: Detroit +9.5
Odds: 1.97 (Unibet) Kl 02:00

2.NHL (bonuspick)
Buffalo Sabres - Washington Capitals: under 5.5 mål
Odds: 1.95 (Unibet) Kl 21:00

Det var allt för idag!
Lycka till!

maximalvinst 2018-02-20 17:04

Spel 20.2

Dagens spel:

Egna spel

1.NCAAB
Dayton Flyers - Saint Louis Billikens: över 134.5
Odds: 1.88 (Unibet) Kl 03:00

2.NCAAB
Valparaiso Crusaders - Northern Iowa Panthers: Valparaiso -2.5
Odds: 1.89 (ComeOn) Kl 03:00

Speltjänsten

NCAAB
Texas A&M Aggies - Mississippi State Bulldogs: Mississippi State +6.5

Det var allt för idag!
Lycka till!

maximalvinst 2018-02-22 19:31

Spel 22.2

Blev inga spel igår, då speltjänsten hade mellandag och jag hittade heller ingenting!

Dagens spel:

Egna spel

1.NBA
Charlotte Hornets - Brooklyn Nets: över 214.5
Odds: 1.91 (Unibet) Kl 01:00

2.NCAAB
Oregon Ducks - Arizona State Sun Devils: Oregon -2.5
Odds: 1.86 (Unibet) Kl 05:30

Speltjänsten

NCAAB
Marshall Thundering Hird - Old Dominion Monarchs: över 150.5
Odds: 1.91 (Unibet) Kl 01:00

Det var allt för idag!
Lycka till!

maximalvinst 2018-02-23 18:52

Spel 23.2

Dagens spel:

Egna spel

1.NBA
LA Lakers - Dallas Mavericks: över 223.5
Odds: 1.95 (Unibet) Kl 04:30

2.NCAAB
Illinois Chicago Flames - Northern Kentucky Norse: över 145.5
Odds: 1.92 (Unibet) Kl 02:00

Speltjänsten

NBA
Utah Jazz - Portland Trail Blazers: Utah -4.5
Odds: 1.90 (Unibet) Kl 03:00

Det var allt för idag!
Lycka till!

maximalvinst 2018-02-24 14:23

Spel 24.2

Dagens spel:

Egna spel

1.NBA
Minnesota Timberwolves - Chicago Bulls: över 218.5

2.NCAAB
Oregon Ducks - Arizona Wildcats: Oregon ML
Odds: 1.70 (ComeOn) Kl 04:15

Speltjänsten
Speltjänsten har också Oregon i NCAAB. Linan har ändrats från -2.5 till -7, och hoppas ni fick in Oregon ML till ett någorlunda odds, just nu är oddset 1.30 på Oregon ML. Linan har ändrats mycket pga att Arizonas bästa spelare är out, plus att deras coach är inblandad i någon FBI härva och kommer inte att coacha laget inatt.

Det var allt för idag!
Lycka till!

maximalvinst 2018-02-25 13:34

Spel 25.2

Dagens spel:

Egna spel

1.NCAAB
New Mexico Lobos - UNLV Rebels: New Mexico ML
Odds: 1.81 (Unibet) Kl 20:00

2.NHL
Minnesota Wild - San Jose Sharks: över 5.5 mål
Odds: 2.02 (Unibet) Kl 02:00