Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Speldagbok, American Sports (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/27254-speldagbok-american-sports/)

maximalvinst 2016-09-09 18:07

Speldagbok, American Sports
 
Hallå!!!

www.spreadsheet.se/652063


Tänkte köra igång en speldagbok där jag kommer att koncentrera mig på amerikanska sporter (NFL, NCAAF, NBA, WNBA, NCAAB och NHL).

Jag kommer nu att handicappa MLB (baseball) säsongen till slut, samtidigt med NFL och NCAAF som kört igång.

Jag kommer att lägga upp en länk till mitt spreadsheet hit inom kort. Jag har inte lagt upp några spel där ännu, eftersom detta är dag 1 för min speldagbok.

Tanken och målet med mitt spelande är så klart att gå plus i längden, men också att testa mina planer och idéer för de olika sporterna för att se ifall det kan ge nåt.

Jag lägger mina spel på Nordicbet och UNIBET. Jag gillar Nordicbets utbud på baseball, och UNIBETS Asian handicap möjligheter är stora.

Närmare instruktioner om hur jag spelar hittar ni på mitt spreadsheet.

Utan att gå in på några detaljer eller motiveringar, lägger jag ut tre spel här på direkten för att komma igång:

1. MLB, Baseball: Atlanta Braves - NY Mets: Hits+Runs+Errors, över 26.5
Odds: 1.90, Nordicbet. Spelstopp: 01:30

2. MLB, Baseball: St.Louis Cardinals - Milwaukee: över 16 hits
Odds: 1.75, Nordicbet. Spelstopp: 02:15

3. MLB, Baseball: Oakland - Seattle: Hits+Runs+Errors, över 25.5
Odds: 1.90, Nordicbet. Spelstopp 04:00


Om ni undrar något, tag kontakt. Återkommer inom kort med mera detaljer!!

maximalvinst 2016-09-09 20:01

Lite riktlinjer för hur jag handicappar de olika sporterna, samt regler och damage-control.

MLB: försöker att följa streaks. Söker efter matchups med värde. T.ex två lag som träffar bollen bra just nu innebär spel på hits. Kollar också efter var matchen spelas samt väder och vind. Mannen bakom plattan (umpiren) är också viktig för antalet hits i matchen.

NCAAF/NCAAB: de lägre serierna i football och basket. Använder mig av statfox.com för att titta på power-ratings och skapa mina egna spreads och linjer. Sedan är också motivationen och hemmaplansfördelen stor i dessa serier.

NBA/NHL: situationshandicapping: Lägger spel mycket utgående från ett lags spelschema. Ser ifall de är utvilade, skadefria osv. Ett sätt som funkat bra här är att spela emot ett lag som just kommit hem från en lång borta turné. Första matchen hemma efter en lång bortaturné kan ofta vara svår att koncentrera sig på eftersom spelarna varit borta från sina familjer ett tag, som kan påverka koncentrationen.

Regler och damage-control:

Tanken och målet med detta ärnaturligtvis att vinna pengar, och testa och utveckla mina teorier och ideér.
Satsningarna kommer att vara samma summa på alla matcher. Jag väljer en summa enligt min bankrulle och spelar samma insats tills jag uppnått en viss summa och ändrar därefter.

Jag har inget egentligt tidskrav här iutan det får ta den tid det tar. Försöker att limtera spelen och inte spela alltför mycket. Men jag har inga regler för hur många matcher per dag jag spelar, spelar där jag ser värde helt enkelt. Sen om det är 10 på en dag eller 2 på envecka spelar ingen roll.

Jag vill heller inte ta detta alltför allvarligt. Jag vill hellre ha en avslappnad inställning till det och inte förvänta mig alltför mycket. Då brukar det gå bättre. Länken till min mitt spreadsheet kommer snart. Now, let´s have some fun and play some ball!!

Emanresu 2016-09-09 23:19

Angående umps, var hittar du vem som ska vara behind the plate inför matchups? Vet att jag letade efter det i början på säsongen men sen gav jag upp

maximalvinst 2016-09-10 00:03

Hej!

Denna information är inte alltid tillgänglig för alla matcher, men vissa dagar. På covers.com kan du klicka på MLB-matchups, skrolla ner en bit och klicka på Umpires, för att se ifall det är tillgängligt.

Som sagt, vissa dagar finns infon där, andra inte.

Jag brukar titta på Umpirens average score, alltså hur många runs i snitt det brukar bli med denne. Ett högt snitt tyder på att Umpiren har en mindre strike-zone, vilket gör det svårare för pitchern, men kanske lite lättare för battern att träffa bollen. Därför är den infon bra när man spelar på t.ex hits och totaler.

maximalvinst 2016-09-10 12:29

Spel 10.9
 
Hej!

Dagens spel kommer här:

1. American Football, NCAAF

Navy Midshipmen - Connecticut Huskies: Navy -3.5
Odds: 1.87. UNIBET, Kl 21:30


2. MLB, baseball
Toronto - Boston: över 16.5 hits
Odds: 1.85. Nordicbet, Kl 19:00


3. MLB, baseball
Arizona - San Francisco: San Francisco -1.5
Odds: 1.97. Nordicbet, Kl 02:00

SH 2016-09-10 13:02

Citat:

Ursprungligen postat av maximalvinst (Inlägg 504818)
Lite riktlinjer för hur jag handicappar de olika sporterna, samt regler och damage-control.

MLB: försöker att följa streaks. Söker efter matchups med värde. T.ex två lag som träffar bollen bra just nu innebär spel på hits.

Finns ju inget som tyder på att lag som "träffar bollen bra just nu" kommer att göra det i nästföljande match. Har inget emot att du lägger ett spel på det, eller en avslappnande attityd till dina spel, det är inte liv och död. Så länge man är medveten om att man följer en "riktlinje" som är felaktig så är det ju okej att följa den.

Citat:

Ursprungligen postat av maximalvinst (Inlägg 504854)
Hej!


Jag brukar titta på Umpirens average score, alltså hur många runs i snitt det brukar bli med denne. Ett högt snitt tyder på att Umpiren har en mindre strike-zone, vilket gör det svårare för pitchern, men kanske lite lättare för battern att träffa bollen. Därför är den infon bra när man spelar på t.ex hits och totaler.

Det där är ju däremot helt felaktigt.

maximalvinst 2016-09-10 13:32

Jag är absolut inte fullärd angående detta, jag försöker lära mig och ta reda på. Att säga att ett högt snitt tyder på en mindre strike-zone kanske är felaktigt. Men det är väl så att en umpire som har en liten strike-zone gör det svårare för pitchern och ett spel på över kunde vara bra.
Jag har försökt hitta var man kunde få info om umpirernas exakta strike-zones, jag inser ju att bara för att umpirens average score är hög behöver inte strike-zonen vara liten. Jag antar bara att eftersom average score är hög så kunde eller borde också strike-zonen vara mindre.

Har du några förslag på hur man kunde ta reda på detta?

Lazlo 2016-09-10 14:25

Citat:

Ursprungligen postat av SH (Inlägg 504902)
Finns ju inget som tyder på att lag som "träffar bollen bra just nu" kommer att göra det i nästföljande match. Har inget emot att du lägger ett spel på det, eller en avslappnande attityd till dina spel, det är inte liv och död. Så länge man är medveten om att man följer en "riktlinje" som är felaktig så är det ju okej att följa den.



Det där är ju däremot helt felaktigt.


Det enda som är fel är det du skriver...


Hög snittscore för en domare ---> lättare för battern + svårare för pitchern = mer runs

Liten strikezone ---> lättare för battern + svårare för pitchern = mer runs

En domaren med liten strikezone bedömer tajta pitches som balls istället för strikes vilket ger fördel för battern. Istället för strike 3 och out på en tajt pitch så blir det ball 4 och en walk. Battern behöver inte svinga på tajta pitches då han vet att dom flesta av dessa blir balls utan kan invänta en fin boll mitt i strikezonen som han kan bomba iväg. Pitchern tvingas tillslut leverera en pitch mot mitten i strikezonen när han märker att borderline pitches bedöms som balls.


Låg snittscore innebär ofta en större strikezone från domaren. Pitchern kan använda stora delar av plattan och lite därtill för att få sina outs. I förlängningen innebär det att battern kommer behöva svinga på borderline pitches som sällan resulterar i något bra och det hela leder till en lägre score.

Det skiljer sig såklart från match till match men ska man ta några tendenser från domarens snittscore så är "maximalvinst" rätt ute och du är fel i din tillrättavisning. Iaf enligt mitt sätt att se på saken och generellt så går man efter detta i MLB.

Ska man tillämpa domares statistik för att plocka fram sina spel så är det bäst att använda flera siffror för att kunna se mer exakta tendenser i domarens storlek på strikezonen. Strikeouts och walks för respektive domare tillsammans med snittscoren minskar "felmarginalen" och man kan lättare uppskatta hur en normal strikezone är från domaren i fråga.

Det blir lite omvänt och krångligt så man kan lätt röra till det men känner man sig så jäkla sugen att kliva fram med motorsågen för att tala om vad som är rätt och fel så bör man nog ha koll på läget...



Självklart kan man använda lagens form för att plocka fram sina spel, det finns väl inget felaktigt med det. Är det bästa sättet? Det vet jag inte, det beror på hur man arbetar. Det finns många sätt att välja ut sina spel och sen är det olika vad som funkar för oss alla. Man ska nog försöka använda en mix för att lyckas bäst enligt mig.

"Finns ju inget som tyder på att lag som "träffar bollen bra just nu" kommer att göra det i nästföljande match."

Nej visst, rent matematiskt så är det väl så men vad finns det då som tyder på något? Efter regn kommer solsken och har så alltid gjort men är det säkert att det blir så även denna gången? Nej inte 100% säkert...

Om det är helt felaktigt att anse att ett lag i bra form kan fortsätta med denna bra formen vad kan man då ta med i beräkningen för sina spel? Vilka "riktlinjer" är okej att använda enligt dig?

Ingenting är ju givet på förhand men man måste ju använda någon form av analys för att välja ut sina spel. Sen om man går på form, singlar slant eller använder en matematisk formel på 50 000 olika siffror eller en kombination av flera olika sätt skiljer sig från oss alla? Vad är då korrekt och felaktigt?

Ett lag som är bra behöver ju inte alltid vara bra? Ett lag som är dåligt behöver väl inte alltid vara dåligt? En pitcher som är bra behöver inte alltid vara bra osv?

Barcelona gör ofta mål men bara för dom gjorde det senast så är det inget som tyder på att dom gör det nästa match också?

Eller så kan man anse att Barcelona är bra och har en god form så det är goda chanser att dom gör mål även i nästa match.

Givetvis kan man applicera samma tänk till MLB som ofta kan vara väldigt streaky och formbetonad. Lag som är heta har en tendens att lyckas bättre än normalt och vice versa. Sen så är ju formen inte evig utan försvinner nån gång och det är ju omöjligt att veta när.

Lite trist attityd med att gå in och tala om tydligt vad som är rätt och fel, speciellt när du i slutändan hade fel...

Såg att du hade lite liknande tonläge när du bedömde BroderH's NFL tabell och det känns lite tråkigt att man behöver gå in med en tydlig bild över att "jag har rätt och du fel".

Må hända att du inte håller med varken med hur "BroderH" såg på NFL eller hur "maximalvinst" ser på MLB men det finns ingen som helst anledning att gå in med den här attityden och försöka såga folks sätt att se på saker och ting. Givetvis ska du ge din syn på saken om du känner dig sugen på det men det finns betydligt bättre sätt att lägga fram sina åsikter på än att tala om vad som är rätt eller fel.

Är du facit och vet till 100% vad som är rätt och fel i alla situationer inom bettingen så är det bara att gratulera men då är du först i världen med det. Alla arbetar vi på olika sätt med bettingen och att inte ha ett öppet sinne för att kunna se olika synvinklar på saker och ting kommer bara skada en själv i längden. Att till 100% vara säker på att ens eget sätt är rätt och alla som inte håller med har fel är inte speciellt klokt...

Jag väljer istället att önska dig lycka till "maximalvinst"! Man måste börja någonstans och oftast krävs det en hel del tester för att hitta något funkar. Hoppas att du lyckas forma något som genererar vinster åt dig och alla andra som kan följa dig här på forumet!

Nästa gång någon talar om för dig vad som är rätt och fel så behöver du kanske fråga dig om det var "facit" som skrev eller om någon bara hade en annan åsikt än dig och en taskig attityd på det! :)

SH 2016-09-10 20:17

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 504925)
Det enda som är fel är det du skriver...

Jag har skrivit 2 saker,

1. Finns inget som tyder på att lag som "träffar bollen bra just nu" kommer att göra det i nästföljande match

2. Att det är ett felaktigt påstående att ett högt run-snitt tyder på att en ump har en mindre strike zon.

Vilket av dessa påståenden är fel och varför?


Hög snittscore för en domare ---> lättare för battern + svårare för pitchern = mer runs

Liten strikezone ---> lättare för battern + svårare för pitchern = mer runs



Ok. Vad är din poäng? (Jag fattar egentligen din poäng, men den har inget med saken att göra)


En domaren med liten strikezone bedömer tajta pitches som balls istället för strikes vilket ger fördel för battern. Istället för strike 3 och out på en tajt pitch så blir det ball 4 och en walk. Battern behöver inte svinga på tajta pitches då han vet att dom flesta av dessa blir balls utan kan invänta en fin boll mitt i strikezonen som han kan bomba iväg. Pitchern tvingas tillslut leverera en pitch mot mitten i strikezonen när han märker att borderline pitches bedöms som balls.


Korrekt, kommer jag inte säga emot. Än en gång undrar jag vad din poäng är, du kan lika gärna argumentera för världsfred, det har fortfarande ingenting med saken att göra. Inget av det du säger är ett argument för att ---> ett högt run-snitt tyder på att en ump har en mindre strike zon.

Låg snittscore innebär ofta en större strikezone från domaren. Pitchern kan använda stora delar av plattan och lite därtill för att få sina outs. I förlängningen innebär det att battern kommer behöva svinga på borderline pitches som sällan resulterar i något bra och det hela leder till en lägre score.

Än en gång mycket text, läs ovan.


Det skiljer sig såklart från match till match men ska man ta några tendenser från domarens snittscore så är "maximalvinst" rätt ute och du är fel i din tillrättavisning. Iaf enligt mitt sätt att se på saken och generellt så går man efter detta i MLB.

Nop.

Ska man tillämpa domares statistik för att plocka fram sina spel så är det bäst att använda flera siffror för att kunna se mer exakta tendenser i domarens storlek på strikezonen. Strikeouts och walks för respektive domare tillsammans med snittscoren minskar "felmarginalen" och man kan lättare uppskatta hur en normal strikezone är från domaren i fråga.

Så kan det vara. Ser inte hur några av dessa poänger ska argumentera för att jag har fel i varken punkt 1 eller 2.

Det blir lite omvänt och krångligt så man kan lätt röra till det men känner man sig så jäkla sugen att kliva fram med motorsågen för att tala om vad som är rätt och fel så bör man nog ha koll på läget...

Det är ingen motorsåg, det är inte så att jag kritiserar hans middag som han lagat åt mig. Jag förklarar att hans modell inte stämmer bara. Är väl bättre än att ljuga och säga att den stämmer? Att jag inte har "koll på läget" får stå för dig.


Självklart kan man använda lagens form för att plocka fram sina spel, det finns väl inget felaktigt med det. Är det bästa sättet? Det vet jag inte, det beror på hur man arbetar. Det finns många sätt att välja ut sina spel och sen är det olika vad som funkar för oss alla. Man ska nog försöka använda en mix för att lyckas bäst enligt mig.


Än en gång....... Du använder massa ord men du säger ingenting. Självklart kan man använda lagens form för att plocka fram sina spel säger du, men god morgon.... Det sa väl jag också? Du kan även gå efter vem som har snyggast spelarfru. Du kan använda vilken modell du vill sa jag. Däremot så är det 110% säkert att

1. Finns inget som tyder på att lag som "träffar bollen bra just nu" kommer att göra det i nästföljande match

Det är stor skillnad mellan att "kunna använda" den modellen till att den faktiskt ska vara profitabel.



"Finns ju inget som tyder på att lag som "träffar bollen bra just nu" kommer att göra det i nästföljande match."

Nej visst, rent matematiskt så är det väl så men vad finns det då som tyder på något? Efter regn kommer solsken och har så alltid gjort men är det säkert att det blir så även denna gången? Nej inte 100% säkert...


Ser man på, tydligen hade jag rätt ändå till slut, om jag ändå hade sett den här delen tidigare hade jag sparat tid. Då hade jag inte fel trots allt då som du sa eller? Sportsbetting är matematiskt, om du vill följa din magkänsla eller gå på vem som har snyggast spelarfru är det fritt fram som sagt. Men om du tror att det matematiskt finns ett sammanhang i baseball mellan ett lag som träffar bollen bra just nu -> ska göra det i nästa match, så finns det inget som stödjer det.


Om det är helt felaktigt att anse att ett lag i bra form kan fortsätta med denna bra formen vad kan man då ta med i beräkningen för sina spel? Vilka "riktlinjer" är okej att använda enligt dig?


Vill tyvärr inte svara på det.


Ingenting är ju givet på förhand men man måste ju använda någon form av analys för att välja ut sina spel. Sen om man går på form, singlar slant eller använder en matematisk formel på 50 000 olika siffror eller en kombination av flera olika sätt skiljer sig från oss alla? Vad är då korrekt och felaktigt?


Du kan använda vilken analys du vill. Men ungefär här känner jag att du vann diskussionen åt mig. För det han gör är att jämföra med att singla slant. Och jag måste påpeka än en gång, det är absolut inget fel med att göra detta. Men att sen påstå t.ex att "de gånger jag får klave träffar dom alltid bollen bra", så måste vi kunna komma överens om att det i längden inte kan ha något sammanband med att de verkligen träffar bollen pga den "analysen", utan det är ju bara tur/otur. Kan vi inte komma överens om att slantsingling inte fungerar i längden för att avgöra utgången av en match så tror jag att vi inte kan fortsätta diskussionen längre.

Ett lag som är bra behöver ju inte alltid vara bra? Ett lag som är dåligt behöver väl inte alltid vara dåligt? En pitcher som är bra behöver inte alltid vara bra osv?

Världsfred, osv... Relevans? Har inget med punkt 1 eller 2 att göra som du påstår att jag har fel i.


Barcelona gör ofta mål men bara för dom gjorde det senast så är det inget som tyder på att dom gör det nästa match också?

Eller så kan man anse att Barcelona är bra och har en god form så det är goda chanser att dom gör mål även i nästa match.


Skillnaden mellan dessa sporter (jag tänker inte gå in på ifall form har någon betydelse i fotboll för jag kan inget om den sporten, även om jag tvivlar på det), är att laguppställningen skiljer sig åt. Om vi är överens om att pitchern är den viktigaste spelaren (påverkar oddset mest), så kan du gå från att möta världens bästa pitcher till ligans sämsta pitcher (era/whip/babip, ta vilken stat du vill). Där är ju den stora skillnaden. Enligt dig/er, så ska man utgå från att Barcelona är lika starka oavsett laguppställning, även om de kör med ett u19 lag mot Bayern ska vi fortfarande utgå från att de har en god form och borde göra x antal mål för de gjort det föregående matcher? Det är nya förutsättningar. Känner att du bara argumenterar för min sida, men på något vänster säger du att jag har fel i samma andetag.


Givetvis kan man applicera samma tänk till MLB som ofta kan vara väldigt streaky och formbetonad. Lag som är heta har en tendens att lyckas bättre än normalt och vice versa. Sen så är ju formen inte evig utan försvinner nån gång och det är ju omöjligt att veta när.

Givetvis kan man INTE applicera samma tänk till MLB, som ofta kan vara väldigt streaky och formbetonad, på samma sätt som den ofta kan vara icke streaky. Det kommer finnas streaks överallt, 162 matcher x 30 talet lag, det är oundvikligt med streaks, men det innebär inte att;

1. lag som "träffar bollen bra just nu" kommer att göra det i nästföljande match


Lite trist attityd med att gå in och tala om tydligt vad som är rätt och fel, speciellt när du i slutändan hade fel...


Jag väntar fortfarande på vilken punkt jag har fel på. Det är bara en trist attityd om du tar det på fel sätt. Varför ska det vara en trist attityd att påpeka att någons formel inte är korrekt men att han kan köra på den om han vill? Jag gör han en tjänst.



Såg att du hade lite liknande tonläge när du bedömde BroderH's NFL tabell och det känns lite tråkigt att man behöver gå in med en tydlig bild över att "jag har rätt och du fel".


Men lol..... han skrev att han ville ha en diskussion. Då diskuterade jag, sakligt, trevligt, använde t.o.m en jävla smiley för att visa att det var med glimten i ögat som vi diskuterar vem vi tror kommer lyckas, och avslutade med att vi får se vem som har rätt. Man får alltså aldrig nånsin diskutera något med någon enligt dig, inte ens när de själva vill?


Må hända att du inte håller med varken med hur "BroderH" såg på NFL eller hur "maximalvinst" ser på MLB men det finns ingen som helst anledning att gå in med den här attityden och försöka såga folks sätt att se på saker och ting. Givetvis ska du ge din syn på saken om du känner dig sugen på det men det finns betydligt bättre sätt att lägga fram sina åsikter på än att tala om vad som är rätt eller fel.


Vilken attityd. Jag påpekar vad som är fel. Du ser en attityd som inte existerar. Vet inte varför du söker dramatik.


Är du facit och vet till 100% vad som är rätt och fel i alla situationer inom bettingen så är det bara att gratulera men då är du först i världen med det. Alla arbetar vi på olika sätt med bettingen och att inte ha ett öppet sinne för att kunna se olika synvinklar på saker och ting kommer bara skada en själv i längden. Att till 100% vara säker på att ens eget sätt är rätt och alla som inte håller med har fel är inte speciellt klokt...


Wow... om någon har attityd så är det ju hela din wall of text till mig.

Jag har aldrig nämnt att jag vet rätt och fel i alla situationer. Däremot så vet jag att;

1. Finns inget som tyder på att lag som "träffar bollen bra just nu" kommer att göra det i nästföljande match

2. Att det är ett felaktigt påstående att ett högt run-snitt tyder på att en ump har en mindre strike zon.

Jag väljer istället att önska dig lycka till "maximalvinst"! Man måste börja någonstans och oftast krävs det en hel del tester för att hitta något funkar. Hoppas att du lyckas forma något som genererar vinster åt dig och alla andra som kan följa dig här på forumet!

Nästa gång någon talar om för dig vad som är rätt och fel så behöver du kanske fråga dig om det var "facit" som skrev eller om någon bara hade en annan åsikt än dig och en taskig attityd på det! :)

Jag väljer också att be maximalvinst om lycka till, och ber om ursäkt för att jag försökte spara tid åt dig, och om du blev ledsen av min attityd där jag sa att du får spela som du vill.


På samma sätt som man får spela på exakt vilket sätt man vill, får man svara hur långt man vill också. Men tyvärr kommer jag inte ha tid att svara på ytterligare ett till inlägg som är sådär långt. Är ganska imponerande att kunna lägga fram ett sånt inlägg när jag endast påstod 2 saker, om vi tog en blandning av hur kortfattad jag brukar vara och hur utförligt du skriver så hade det blivit en fin blandning (=

MVH
Absolut ingen attityd, väldigt rak på sak.

maximalvinst 2016-09-10 21:52

Jag kanske var lite otydlig i mitt inlägg om hur jag handicappar. Det är inte så att jag bara tittar på hur lagen träffar bollen just nu eller på umpirens average score, och sedan spelar på t.ex över/under hits.

Jag väger också in andra faktorer, men formen och streaks är en sak som jag väger in. Vete tusan om det är smart, men jag är i startgroparna på min bettingkarriär, och försöker hitta strategier/system/idéer för att se ifall det kan ge nåt.

Det krävs ju säkerligen en hel säsong för att kunna avgöra om någonting funkar eller inte.

Bra att vi får lite diskussion/debatt här, jag behöver och vill få alla tips i världen om hur ni gör, vad som funkar för er osv.

Imorgon kan jag lägga in en rek här på t.ex en MLB-match eller footballmatch, så får ni säga vad ni tycker.

Ge gärna tips på hur ni brukar spela osv!!

maximalvinst 2016-09-11 14:19

11.9

Dagens spel, MLB och NFL:

1. NFL
New Orleans Saints-Oakland Raiders: New Orleans teamtotal ö 26.5 p
Odds: 1.79. UNIBET. Kl 19:00


2. MLB
Oakland-Seattle: över 8.5 runs
Odds: 1.85. UNIBET. Kl 22:00


3. MLB
Oakland-Seattle: Seattle teamtotal ö 4.5 runs
Odds: 1.84. UNIBET, Kl 22:00


4. MLB
Oakland-Seattle: Seattle -1.5
Odds: 2.14. UNIBET, Kl 22:00

maximalvinst 2016-09-12 15:37

Spel 12.9
 
Dagens/nattens spel kommer här:


1. MLB

Arizona Diamondbacks - Colorado Rockies: Colorado -1.5
Odds: 2.23. UNIBET, Kl 03:30


2. MLB

San Francisco Giants - San Diego Padres: San Francisco teamtotal över 4.5 runs. Odds: 1.86. UNIBET, Kl 04:15

maximalvinst 2016-09-13 16:06

Spel 13.9
 
Dagens spel:


1.MLB
Cincinnati Reds - Milwaukee Brewers: Milwaukee -1.5
Odds: 2.95. UNIBET, Kl 01:00


2.MLB
Cincinnati Reds - Milwaukee Brewers: Milwaukee teamtotal ö 4 runs
Odds: 1.90. Nordicbet, Kl 01:00


3.MLB
LA Angels - Seattle Mariners: Seattle teamtotal ö 4.5 runs
Odds: 1.84. UNIBET, Kl 04:00


4.MLB
NY Yankees - LA Dodgers: u 8.5 runs
Odds: 1.90. UNIBET, Kl 01:00


5.WNBA Basketball
New York - Washington: Washington +5.5
Odds: 1.83. UNIBET, Kl 01:00


6.WNBA Basketball
Atlanta - San Antonio: Atlanta -8.5
Odds: 1.90. UNIBET, Kl 01:00

Overplayer 2016-09-14 07:15

Kul med lite aktivitet på forumet.

BOL :cheers:

maximalvinst 2016-09-15 13:32

Spel 15.9
 
Inga spel igår.

Dagens spel, 15.9


1. WNBA Basketball

Atlanta Dream - Washington Mystics: Atlanta -3.5
Odds: 1.97. UNIBET, Kl 01:00


2. WNBA Basketball

Atlanta Dream - Washington Mystics: Washington teamtotal u 80.5 p
Odds: 1.89. UNIBET, Kl 01:00


3. MLB Baseball

Boston Red Sox - NY Yankees: u 8.5 runs
Odds: 1.90. UNIBET, Kl 01:00


4. MLB Baseball

LA Angels - Toronto Blue Jays: Toronto -1.5
Odds: 1.92. UNIBET, Kl 04:00



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved