Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   100KSEK mot 10MSEK (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/36232-100ksek-mot-10msek/)

bettingpro 2019-06-24 21:07

100KSEK mot 10MSEK
 
Hello World,

Bakgrund:
Varit medlem på i princip alla vettiga forum sen 10 år tillbaka. Dock haft nicknames som outat mig vilket har både varit positivt och negativt.

Jag började spela sportsbetting på seriösare nivå när jag började studera, vilket var 7 år sen. Senaste åren har jag arbetat heltid men bettar fortfarande åtminstone veckovis. Vill och hoppas kunna lägga mer tid för mitt stora intresse till nästa år och ska nu försöka motivera mig med en speldagbok.


Fokus:
Spelar allt av värde, men framförallt fotboll och de fem största ligorna. En stor anledning till fem största ligorna är också för att slippa bli limiterad ,vilket är extremt irriterande. Är just nu begränsad till ett halvt dussin olika spelbolag och valet är enbart utifrån oddssättning. Alla konton är registrerade via en cashback-affiliate för att maximera EV vid mindre bra månader.


Mål:
100KSEK mot 10MSEK är kanske lite högt (på kort sikt) men tanken är att jag ska motivera mig själv att kontinuerligt uppdatera denna speldagbok åtminstone med ett- men förhoppningsvis två till tre spel i veckan, i flera år framöver.


Övrigt:
Regler etc. kommer tydligt synas i inläggen. Har nu i början lite mindre strikt BRM eftersom jag kan refilla om så skulle behövas. Men mestadels är singlar/dubblar/enstaka tripplar, och en del asian handicap.

Bankrulle: 100KSEK


Alea iacta est
/BP

bettingpro 2019-06-24 21:38

Hello World,

Eftersom det är kutym att inleda med ett speltips får jag posta vad jag precis lagt. Får återkomma med bättre tankar till kommande spel.

Allsvenskan är nu äntligen igång igen och imorgon, tisdag 25/6 klockan 19:00 tar AIK emot Norrköping.

AIK inledde säsongen svagt men jag är övertygad om att de kommer stabilisera sig. Norrköping kommer kunna stå emot OK men vinst AIK till oddset 2.05 på b.la. Bethard är ett givet bet.

En till ännu mer intressant är "Båda lagen gör mål". Magkänslan är att AIK tar ledning relativt tidigt i första halvlek och att Norrköping nätar direkt efter andra. Eftersom oddset är 1.95 på Bethard så väljs Unibet för denna med fina oddset 2.02.

Spel 1: Vinst AIK till odds 2.05
Insats: 5K

Spel 2: "Båda lagen gör mål" till odds 2.02.
Insats: 7.5K


Bankrulle: 87.5K

Blev en snabb vända in, måste packa ner nu. All lycka!

/BP

bettingpro 2019-06-26 20:23

Nu har man smällt Norrköpings totala kross.. Hittar inget av spelvärde just nu så får avvakta. Men ska nog gå att hitta något fint till helgen.

Lycka till allihopa!

bettingpro 2019-08-12 19:55

Ett litet uppehåll med lång semester men mycket betting sista veckan.

En fin var i helgen på en rak Hammarby och Norrköping till oddset 2.48 hos 888 sport. Insats 8 000 kr, vinst 19 840 kr

Sen en trippel förra veckan som var magisk iom att bettet satt efter bara några minuter in i matcherna och stod.

Sheriff Tiraspol - AIK (AIK, 2.55 odds)
Thun - Spartak Moskva (Spartak Moskva, 2.00 odds)
Luzern - Espanyol (över 1.5 mål av bortalaget, 2.00 odds)
Totalt odds 10.20 och insats 2 000 kr. Vinst 20 400 kr

Har en levande just nu på Venus Williams mot Lauren Davis till 2.00 i odds. 4 000 kr insats. Står just nu 1-0 i set efter 7-5 i game.

Sen spelat lite mindre bets

Bankrulle: 111.4k (vinner Venus Williams ikväll är den 119.4k

Ska öka tempot så fort vädret sviker och riktiga hösten kommer in!

Fulsprit 2019-08-12 20:44

Var redovisar du dina spel innan matchstart?

bettingpro 2019-08-14 19:40

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 633355)
Var redovisar du dina spel innan matchstart?

Just nu har jag inte gjort det. Har en grupp på Facebook där vi bollar odds, tankar och betting. Sen bokför vi via Excel. Har lite för lite tid för att hänga på många ställen men förhoppningsvis kan det ändra sig till 2020. Tänkte lägga upp lite screenshots från spelhistorik men det känns inte så relevant, kan lika bra vara photoshop osv.

Ser att du kör spreadsheet och gjort 4000+ inlägg. Ska kolla igenom och se om det går att göra något liknade på ett tidseffektivt sätt. Förmodar att du också kör via cashback-affe för att optimera oddsen.

Du får gärna slänga iväg ett PM om du vill berätta lite mer hur du gör och hur du rekommenderar att man gör för att skapa en trovärdig och intressant speldagbok. Stor risk att det blir som tidigare att man slutar uppdatera annars..

Allt gott!



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved