Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Eloo89 Ny speldagbok inriktad främst på fotboll (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/3641-eloo89-ny-speldagbok-inriktad-fraemst-pa-fotboll/)

Eloo89 2010-08-21 13:36

Eloo89 Ny speldagbok inriktad främst på fotboll

Tjena.

Jag har bettat ett tag nu och tänkte börja en speldagbok. Är mest intresserad av fotboll och har tänkt dela med mig av mina rekar.

Till idag 21/8-2010 har jag tänkt spela dessa.

Mariehem
- Älgarna - 1.70 på nordicbet (Divsion 2 norrland)

Mariehem behöver poäng och älgarna har hela sin centrallinje borta. 2 mittbackar saknas, 2 innermittfältare samt deras toppforward e borta.
Öppnar för hemma vinst.

Andra spelet jag tänkt spela är

Umedalen - Ifk Luleå - 1.90 på nordicbet (Divsion 2 norrland)

Umedalen är ett riktigt strögäng dom är bland de sämsta lagen både defensivt som offensivt i serien och här har Luleå en bra chans att rycka ifrån resten av laget i tabllen.

Jag har valt att lira 100kr per match. Vågar man kan man slänga ihop en dubbel men jag bygger hellre på min startrulle ett tag till.

Se spreadsheet för mer info.

Hade bra och lycka till

laban1982 2010-08-21 16:20

Ær ju en førdel om du stoppar in spreadet på vænster sida nær du hænvisar dær før mer info.

Eloo89 2010-08-21 19:59

Hur gör man de ?

mazzy 2010-08-21 20:15

Citat:

Ursprungligen postat av Eloo89 (Inlägg 57581)
Hur gör man de ?

För att få dina stats att visas bredvid dina foruminlägg gå till Kontrollpanel->Redigera dina uppgifter så hittar du längst ner ett fält där du kan skriva in adress-ID på ditt spreadsheet som du vill visa stats för. :)

Eloo89 2010-08-21 22:26

jaa jag såg att man skulle göra de så jag skre Sharps.se - Spreadsheet men de funkar inte :S

Eloo89 2010-08-21 22:42

Edit. Har fixat mitt spreedsheat nu.

Har även läst igenom regler och dylikt så startar om min dagbok from imorgon.

Eloo89 2010-08-23 13:33

Så nu börjar jag då om.

Idag 23e Augusti har jag spelat:

Trippel på Tennis

Andreev, I - Clément, A

Blake, James
- Riba, P

Boje Ordonez, A - Trujillo-Soler, G

Odds: 3,14 @ Unibet

3 singlar

Singel1: Hamstad - Malmö FF till oddset 2.05 @ Unibet

Singel2: Östers IF - Hammarby DnB till oddset 1.66 @ Unibet.

Singel3: Transpozor - Fenerbache DnB till oddset 1.88 @ Unibet

Se spreedsheat för mer info.

Lycka till grabbar.

DamageINC 2010-08-23 14:42

Citat:

Ursprungligen postat av Eloo89 (Inlägg 57916)
Så nu börjar jag då om.

Idag 23e Augusti har jag spelat:

Trippel på Tennis

Andreev, I - Clément, A

Blake, James
- Riba, P

Boje Ordonez, A - Trujillo-Soler, G

Odds: 3,14 @ Unibet

3 singlar

Singel1: Hamstad - Malmö FF till oddset 2.05 @ Unibet

Singel2: Östers IF - Hammarby DnB till oddset 1.66 @ Unibet.

Singel3: Transpozor - Fenerbache DnB till oddset 1.88 @ Unibet

Se spreedsheat för mer info.

Lycka till grabbar.

I ditt sheet har du dock spelat på Halmstad, Öster och Transpozor. Se till att välja rätt lag under rullgardinsmenyn "Tecken" :)

Eloo89 2010-08-23 15:00

Jaha tack för hjälpen ja hade skrivit i 1 eller 2 eller x i tecken fältet men hade inte valt rätt lag i rullgardinsmenyn. Tack för hjälpen iaf nu är det åtgärdat :)

Eloo89 2010-08-23 23:53

Har valt att lira lite på nattens MLB.

DUBBEL
:
Toronto Blue Jays vs New York Yankees
Colorado Rookies vs Atlanta Braves
Odds: 3.58 @ Unibet

SINGEL1:
Colorado Rookies vs Atlanta Braves @ 1.78 på Unibet

SINGEL2:
Toronto Blue Jays vs New York Yankees @ 2.01 på Unibet

Se spreadsheet för mer info.

Eloo89 2010-08-24 15:48

Ja nattens Baseboll spel gick inte alls bra men de vänder nog snart.

Idag har jag spelat 3 Singlar

Singel1
Sampdoria - Werder Bremen @ 1.50 DnB på Unibet
Singel2
Anderlecht - Partizan, att Partizan inte gör något mål @ 2.20 på Unibet
Singel3
Anorthosis Famagusta - CSKA Moskva DnB @ 1.46 på Unibet

Lycka till

Eloo89 2010-08-25 00:57

Fick in 2 av 3 spel på dagens fotboll så ska göra ett till försök på Basebollen.

3 Singlar:

Chicago White Sox - Baltimore Orioles @ 2.45 på Unibet
Milwaukee Brewers - Los Angeles Dodgers @ 1.72 på Unibet
San Diego Padres - Arizona Diamondbacks Över 7.5 runs @ 1.84 på Unibet

Lycka till.

Eloo89 2010-08-25 23:30

Fick in ett skönt lir ikväll.

Under 3.5 mål på Ajax - Dynamo Kiev
Under 3.5 mål på Köpenhamn - Rosenborg
Under 3.5 mål på Zilina - Slavia prag
Under 4.5 mål på Tottenham - Young Boys Bern

@ 2.7 på Unibet

Därför spelade jag ikväll 4 singlar inför morgondagens Europa League. Ger även motivering varför.

Singel 1
Karpaty Lviv - Galatasaray @ 2.05 på Unibet

Motivering: 2-2 första omgången i Turkiet gör att Turkarna måste vinna matchen med 1-0, 2-0, 2-1 eller 2-2 för förlägning osv. Detta tror jag har fått dom att vakna och de klarar av en vinst på bortaplan mot ett betydligt sämre motstånd

Singel 2
Elfsborg - Napoli @ 2.15 på Unibet

Motivering: 1-0 till Napoli i första omgången. Varför jag spelar denna är helt enkelt att Napoli med stora stjärnor som Cavani, Quagriella, Hamsik, Lavezzi, Cannavaro etc, etc helt enkelt har 2.15 i odds mot flera klasser sämre motstånd. Prövas för en mindre peng.

Singel 3
FK Aktobe - AZ Alkmaar @ 1.85 på Unibet

Motivering: 2-0 för Alkmaar i första omgången. Detta gör att Aktobe måste anfalla för att försöka hämta upp resultatet vilket kommer öppna för Alkmaar att kontra in ett par mål. Enda anledningen till att Aktobe kommit så långt är att de har haft tur med enkel lottning och här ska AZ inte ha några större bekymmer till att vinna

Singel 4
Bröndby - Sporting Lissabon @ 2.20 på Unibet

Motivering: 2-0 för Bröndby på bortaplan i första matchen. Detta gör att Sporting måste tokköra framåt i offensiven och därmed även att Bröndby kommer vara tvunga att försvara sig. Visst kommer detta öppna för Bröndby kontringar men även här tycker jag att oddset är så pass högt att en mindre peng är värd att satsa på 2.20 Sporting borta mot Bröndby

Lycka till alla och se Spread för mer info.

Eloo89 2010-08-27 00:56

Citat:

Ursprungligen postat av Eloo89 (Inlägg 58441)
Fick in ett skönt lir ikväll.

Under 3.5 mål på Ajax - Dynamo Kiev
Under 3.5 mål på Köpenhamn - Rosenborg
Under 3.5 mål på Zilina - Slavia prag
Under 4.5 mål på Tottenham - Young Boys Bern

@ 2.7 på Unibet

Därför spelade jag ikväll 4 singlar inför morgondagens Europa League. Ger även motivering varför.

Singel 1
Karpaty Lviv - Galatasaray @ 2.05 på Unibet

Motivering: 2-2 första omgången i Turkiet gör att Turkarna måste vinna matchen med 1-0, 2-0, 2-1 eller 2-2 för förlägning osv. Detta tror jag har fått dom att vakna och de klarar av en vinst på bortaplan mot ett betydligt sämre motstånd

Singel 2
Elfsborg - Napoli @ 2.15 på Unibet

Motivering: 1-0 till Napoli i första omgången. Varför jag spelar denna är helt enkelt att Napoli med stora stjärnor som Cavani, Quagriella, Hamsik, Lavezzi, Cannavaro etc, etc helt enkelt har 2.15 i odds mot flera klasser sämre motstånd. Prövas för en mindre peng.

Singel 3
FK Aktobe - AZ Alkmaar @ 1.85 på Unibet

Motivering: 2-0 för Alkmaar i första omgången. Detta gör att Aktobe måste anfalla för att försöka hämta upp resultatet vilket kommer öppna för Alkmaar att kontra in ett par mål. Enda anledningen till att Aktobe kommit så långt är att de har haft tur med enkel lottning och här ska AZ inte ha några större bekymmer till att vinna

Singel 4
Bröndby - Sporting Lissabon @ 2.20 på Unibet

Motivering: 2-0 för Bröndby på bortaplan i första matchen. Detta gör att Sporting måste tokköra framåt i offensiven och därmed även att Bröndby kommer vara tvunga att försvara sig. Visst kommer detta öppna för Bröndby kontringar men även här tycker jag att oddset är så pass högt att en mindre peng är värd att satsa på 2.20 Sporting borta mot Bröndby

Lycka till alla och se Spread för mer info.

Ja idag gick det riktigt bra. Fick in 2 av de 4 ovanstående matcherna.
Spelade även 2 rejäla(från min kassa) insatser på Handicap 1-0 till Elfsborg mot Napoli @ 4.60 på Unibet och fin in den samt en till rejäl insats på Elfsborg - Napoli @ 2.25 på Unibet

Detta gör att jag nu fått ihop en hel del pengar och kan öka mina units. Kommer imorgon med fler spel.

Lycka till och se Spread för mer info.

Eloo89 2010-08-27 01:03

Har hittat en intressant singel inatt i Brasilianska ligan.

Flamengo - Atletico MG @ 1.85 på Unibet.

Går säkert att hitta något högre odds men jag är sent ute och detta är kontot jag använder mig av på Unibet. 1.85 är ett bra odds hemma för ett Flamengo som är i bättre form än Atletico MG.

Lycka till.