Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   BiggieBs Nya Tennis (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/3929-biggiebs-nya-tennis/)

kakan 2010-10-14 21:41

Citat:

Ursprungligen postat av BiggieB (Inlägg 68117)
pinnen är nere just nu. Jag kommer nog inte att hinna lägga lir tills imorgon senare. Men jävlar vilken fin tennisdag det är idag. Och morgondagen är fan lika jävla lovande!!! Feddan - Söderling, Djoko - GGL, Tsonga - murray och melzer -monaco. Liten eloge till Zverev som var skadad men spelade matchen ut idag istället för att bryta som många andra gör. Good stuff :)

Hmmm, tycker du verkligen det är bra om tennisspelare ställer upp/genomför matcher när de är skadade? Om man har ett stort tennisintresse är det inte jättevanligt med såna åsikter. Det bryts alldeles för många matcher i tennisvärlden, men är man skadad ska man inte fortsätta spela. Det är bara dumt och inget bra kan komma ur det.

BiggieB 2010-10-14 22:18

Citat:

Ursprungligen postat av kakan (Inlägg 68146)
Hmmm, tycker du verkligen det är bra om tennisspelare ställer upp/genomför matcher när de är skadade? Om man har ett stort tennisintresse är det inte jättevanligt med såna åsikter. Det bryts alldeles för många matcher i tennisvärlden, men är man skadad ska man inte fortsätta spela. Det är bara dumt och inget bra kan komma ur det.

det beror helt klart på hur skadad man är men lite kämpaglöd och vinnarskalle skadar inte någon. Det bryts alldeles för många matcher i tennis som du säger därför är det bra om några går emot trenden tycker jag :).

henke111 2010-10-14 22:31

Pinnen är uppe igen ? :)

BiggieB 2010-10-14 22:52

gött henke :) har du rekar? :D

BiggieB 2010-10-14 23:00

linorna verkar sitta ganska bra på handikapp och över och under. Så jag chansar och lirar rak tsonga och rak söderling. Söderlings insats mot Ferrer var mästerlig, världsklass och Feddan övertygade inte mot Seppi. Baserat på dagsformen tycker jag denna match kan bli väldigt jämn allt över 3.00 är spelbart på söderling tycker jag.

Murray är väldigt omotiverad och ur slag just nu. Han vann mot chardy, men fransosen hade lika stor chans att vinna tycker jag sett över spelet i matchen, antalet breakbollar etc. Murray är dessutom klar för london. Tsonga är inte det men han har london inom räckhåll och kommer mycket mer motiverad och kan mycket väl vinna imorgon. I wimbledon var tsonga väldigt nära 2 - 0 och seger mot murray men tappade ledning i andra tiebreak och därmed matchen. En vanligt loj Tsonga tror jag har en fin chans att vinna det här baserat på spelet han visat upp i veckan jämnfört med murray. Allt över 3.50 spelbart

Nu rånar vi vegas grabbar!!! :)

tom kakan hänger på ;)

Rejs 2010-10-14 23:12

Tsonga 3.75 @ Betfair

Förövrigt hakar jag på båda spelen.

henke111 2010-10-14 23:14

Tycker att överspelet i Söderling - Federer ser intressant ut. Tro att Söderling tar det till ett 3e set . Hans form är precis som du skriver strålande . Men kan inte se att han varken vinner eller förlorar i 2 raka !

BiggieB 2010-10-15 10:38

jaha det blev kross idag :(. Nu står hoppet till Söderling :P

BiggieB 2010-10-15 15:34

ser ut att bli dubbeltorsk idag tyvärr. Every dog has its day, but its not today :(

Frikeer 2010-10-15 15:44

Citat:

Ursprungligen postat av BiggieB (Inlägg 68319)
ser ut att bli dubbeltorsk idag tyvärr. Every dog has its day, but its not today :(

Allting kan hända ;) Även om båda spelen går åt helvete var det rätt spelat. Var ett överodds som hette duga

BiggieB 2010-10-15 15:51

det var det nog. Men den här matchen är körd. :)

Frikeer 2010-10-15 15:54

Haha du har redan rättat!!

Tallroth 2010-10-15 15:58

Inga fel på spelen.. Men tyvärr så var Robin mycket sämre än vad jag sett på länge..

Nya tag!

comprende 2010-10-15 16:08

jag tog federer -4@2,09 igår, tur att jag inte hade läst dina tankar. vet inte om jag hade litat på mig själv. jag gick mer på att deras förflutna så ser federer ut att passa soda väldigt illa. även om formen fanns där så är federer en gåta som robin sällan löser.
sen om linan va rimlig eller inte, ja svårt att säga men över 2ggr på den gillade jag iaf.

Sandy 2010-10-15 17:09

Citat:

Ursprungligen postat av comprende (Inlägg 68334)
jag tog federer -4@2,09 igår, tur att jag inte hade läst dina tankar. vet inte om jag hade litat på mig själv. jag gick mer på att deras förflutna så ser federer ut att passa soda väldigt illa. även om formen fanns där så är federer en gåta som robin sällan löser.
sen om linan va rimlig eller inte, ja svårt att säga men över 2ggr på den gillade jag iaf.

Efterhandsspel?