Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Mashos Basket (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/4166-mashos-basket/)

Blixth1958 2010-10-24 23:05

Citat:

Ursprungligen postat av Masho123 (Inlägg 71423)
Katastrofalt idag, ber om ursäkt till alla som ryggat, hoppas ni inte förlorat llt för mkt på mig idag..men som speed säger det är långsiktigt investering, jag är övertygad om att vi kommer vinna i längden.

Dalar kommer alltid + - o idag,:hattenav: ändå

Masho123 2010-10-25 00:22

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 71113)
Detta kanke låter jättedrygt, men skulle du inte kunna bookföra ditt sheet ordentligt?

Land, Liga, Spelstopp, bägge lagen som spelar och spel i teckenrutan. Vet att det är flera som skulle uppskatta det, men som vanligt vågar ingen säga något för att du springer så bra.

Förstår att du egentligen bokför åt din egen skull, men som sagt det skulle uppskattas!

Tack för bra spel, tar bägge maxspelen idag!

Tjena Robin, okej jag ska göra det från o med imorn :)

RobinD 2010-10-25 08:49

Toppen, have some dollars!:)

Masho123 2010-10-25 12:38

2010-10-25 Pinar Karsiyaka - Galatasaray (Turkiet)

Datum: 2010-10-25
Tid: Spelstopp: 18:00
Sport: Basket
Land: Turkiet
Liga: Turkiet
Match: Pinar Karsiyaka - Galatasaray

Spel: Under 148.5
Insats: 1500.00 (medel)
Odds: 1.850
Bolag: Expekt

Motivering:
Igår var ingen bra dag alls och jag kan inte göra mycket åt det, även om man förväntar sig mycket av det man bettat på så finns det alltid risk att det blir torsk. Men vi gick ändå ganska mycket plus förra veckan så vi får vara nöjda =)

Har kollat igenom lite ligor/matcher som kommer att spelas denna vecka och det ser rätt fint ut, mycket bra matcher i Euroleague och sen NBA som drar igång på riktigt.

Idag har jag hittat ett bra spel (än sålänge), kommer nog komma ett till senare..ska bara undersöka den andra matchen först, men släpper mitt första spel redan nu för jag tror linan kommer att ändras.

Pinar Karsiyaka - Galatasaray U148.5 1.85 @ 1.5K Expekt (Turkiet)
Galatasaray är inte samma lag som förra säsongen, då gjorde de mycket poäng men hade katastrofal försvar. Till denna säsong har de sålt och köpt många spelare och om man kollar igenom spelarlistan så kan man inte tro att det är Galatasaray. Målet med denna säsong var att fixa till defensiven och spela säkrare uppe i offensiven: att ta vara på det bank tid man får och inte gå på snabba poäng. De har också en ny tränare, Oktay Mahmuti, som inte gillar att spela snabbt, så tempot kommer vara lågt.

Den första omgången mötte Galatasaray Erdemirspor och matchen slutade 71-53, så de har verkligen fixat till denfensiven. Idag möter dom Pinar borta, Pinar är starka hemma och har en bra offensiv men med tanke på att Gata har väldigt bra försvar just nu så tror jag inte de tillåter Pinar göra mer än 75 poäng, förväntar mig hur som helst en lowscorering match och satsar medel på att det blir under 148.5 poäng.

Låt oss börja den här veckan med en vinst! :)

Frikeer 2010-10-25 18:03

Kan tipsa om att oddset på betfair blev 1.95 efter kommission!

Donald 2010-10-25 19:43

Fint! Skönt med en bra start på veckan efter gårdagen. :moneybag:

Masho123 2010-10-26 19:30

Spelar:
20:00 EWE Baskets Oldenburg-11.5 - TBB Trier 1.90 @ 1.5K Bet365 (Tyskland)
04:30 Los Angeles Lakers - Houston Rockets U196 1.90 @ 1.5K Expekt (NBA)

Erikbgif 2010-10-26 19:49

Danke :) hade jag fattat hur man ger sharps så hade du fått!

Masho123 2010-10-26 19:55

Jag har 2 fina spel från Euroleague som spelas imorn, men måste iväg så hinner inte skriva rek nu, lägger upp spelen nu..skriver lite kommentarer imorn.

Euroleauge onsdag
19:45 Efes Pilsen-5.5 - Pamesa Valencia 1.90 @ 2K Bet365 MAXSPEL!
21:00 Spirou Charleroi-1.5 - Lottomatica Roma 1.90 @ 1.5K Expekt

JSQ 2010-10-26 20:00

Citat:

Ursprungligen postat av Erikbgif (Inlägg 72303)
Danke :) hade jag fattat hur man ger sharps så hade du fått!

Finns en knapp nere till höger vid varje post som heter "Ge Sharp$" :)

Tack för spelen Masho ^_^

Erikbgif 2010-10-26 20:01

Citat:

Ursprungligen postat av Jitte (Inlägg 72309)
Finns en knapp nere till höger vid varje post som heter "Ge Sharp$" :)

Tack för spelen Masho ^_^

Jag trycker men det händer inget :/

Prime 2010-10-26 20:06

Citat:

Ursprungligen postat av Erikbgif (Inlägg 72310)
Jag trycker men det händer inget :/

När du trycker på knappen "Ge Sharp$" nere till höger så får du upp en kolumn nere till vänster. Fyll i hur många du vill skänka och klicka på "Ge" :)

Erikbgif 2010-10-26 20:48

Citat:

Ursprungligen postat av trolow (Inlägg 72312)
När du trycker på knappen "Ge Sharp$" nere till höger så får du upp en kolumn nere till vänster. Fyll i hur många du vill skänka och klicka på "Ge" :)

ah :D härligt!

Masho123 2010-10-27 12:04

Citat:

Ursprungligen postat av Masho123 (Inlägg 72307)
Jag har 2 fina spel från Euroleague som spelas imorn, men måste iväg så hinner inte skriva rek nu, lägger upp spelen nu..skriver lite kommentarer imorn.

Euroleauge onsdag
19:45 Efes Pilsen-5.5 - Pamesa Valencia 1.90 @ 2K Bet365 MAXSPEL!
21:00 Spirou Charleroi-1.5 - Lottomatica Roma 1.90 @ 1.5K Expekt

Match 1
Efes Pilsen är Turkiets bästa lag..dom har en mycket erfaren tränare som är van vid att spela i Europa, plus 2 klasspelare Rakocevic och Tunceri. Deras laguppställning är en klass bättre än Valencias. Valencia har skador som stör och åker till Turkiet och möter ett revanchsugen Efes Pilsen som i senaste matchen fick stryck mot Olimpija på ot. Valencia kommer inte ha en chans mot Efes i denna match, Efes Pilsen kommer inte acceptera en förlust här. Linan är låg jag hade förväntat mig minst -7.5, vi får -5.5 på Bet365 och jag tror Efes täcker den linan enkelt och därför maxar jag här.

Match 2
Spirou första Euroleague match på hemmaplan på flera år, det kommer vara fullsatt, publiken kommer explodera, möter Roma som vann sin första match mot Brose, Brose är gruppens sämsta lag. Spirou har visat att dom är ett bra lag, de var tvungna att vinna mot Kazan, Nymburk och Alba Berlin för att ta sig till Euroleague. För att Spirou ska ha en chans i denna turnering så är vinster mot lag som Roma enormt viktiga på hemmaplan, för de kommer inte ta många poäng på bortaplan. Spirou är starka hemma och jag förväntar mig att Spirou vinner denna match!

apekatt66 2010-10-27 12:32

Maxspelet finns kvar på Betsafe för er som letar efter de.