![]() |
Bra fråga Allinlover :)
|
Tompalitos, ska du lägga ut tips igen? Minns dina tips från Guldspel! Du var grym!
|
Citat:
Det är inte fint att lägga orden i munnen på någon annan. |
Tompalitos, det mest kan man ju vända till sin fördel. Är det så att motivationen hos lagen inte alltid är på topp så kan man ofta hitta mycket bra spel på underdogs o.s.v. Det som är bra med betting är ju att när det serveras svårlösta matcher så är det att skippa spel.
|
Citat:
Jo om jag får ranka ligorna så är NBA helt kart den svåraste ligan. Förra säsongen plusade jag lite på NBA, men inte så att jag skulle klara mig enbart på den ligan. Vet inte varför jag fortsätter spela på NBA, kanske för att det är en jävligt kul liga att kolla på? :innocent: |
Hej skarabe,
Tack för berömmet. Hoppas du ryggade :) Min tid hos Guldspel var helt okej. Jag hade år 2009 420 spel med en ROI på 1,12 och + 394,5 Units. Tyvärr räcker inte tiden till för att reka på någon sida. Har du eller kanske någon annan här inne på Sharps frågor angående basket eller vill ha lite tips på basket.Kontakta i så fall min mejl. [email protected] MVH tompalitos |
Citat:
|
Masho, du har spelat på Wisconsin-Minnesota två gånger, U127.5 respektive U124. Kör du dubbla insatsen på den?
|
Citat:
|
Citat:
|
December extra svår basketmånad? Eller är det bara en tillfällighet Papak, Masho och GB varit helt iskalla samtidigt?
|
Kan inte svara för papak och Masho, men ja, december har varit tung gällande eurobasketen. Speciellt denna vecka. Några dagar ledigt från eurobasketen nu, så får man se om det blir ngr lir på söndag om jag känner att jag har motivation. Blir antagligen ett lir iaf, som jag redan har "span" på. Generellt borde inte december vara en svårare månad, vissa lag har iofs mng matcher iom inhemsk liga och E.L/Eurocup/Eurochallenge, men det tar man ändå med när man gör en bedömning. Dock finns det få "enkla matcher" för tillfället. Bolagen har "skött sig" senaste tiden, tyvärr, linor och spread ligger alltmer ofta rätt. (Min egen iakttagelse, finns kanske de som tycker annorlunda).
Edit: sedan ska tilläggas att mina senaste spel har inte gått som efter den analys jag själv har gjort, och har alltså inget med att göra att bolagen ligger mer rätt ang total-linor el spread. Usel analys av mig ang spelen och inget annat. |
Citat:
|
Då avrundar vi December, som blev en usel månad, 352 spel och en minus på 15.6K. Nu har jag fått en minus månad och det betyder att det inte kommer fler nu? för har inte haft mer än en minus månad under en hel säsong på 4 år. Men vem vet, jag kanske slår ett negativt rekord i år! :( men det hoppas vi inte på :)
Basketsäsongen 2010/2011 September: +1.9K (35 spel) Oktober: +26.9K (190 spel) November: +10.5K (219 spel) December: -15.6K (352 spel) Totalt: +23K (796 spel) |
Imorgon är ett nytt år :rolleyes:!
Då börjar vi om på ny kula. Det är väl dessa förlustmånader som man måste klara av att ta på ett bra sätt. Tusen tack för dina tips och lycka till nästa år!! :moneybag::moneybag: |
Snygg natt i collegebasketen; 6-0-1! :thumbup:
Tack för spelen! :cheers: |
Såg att du gick 4-0 på NCAABen, snyggt jobbat :)
Dessvärre missade jag spelen eftersom du var inaktiv de senaste dagarna. :sad: |
Citat:
|
Du har rättat Florida - Arkansas fel, den slutade 75-43 och således under 135 poäng!
2-4 inatt tyvärr. nya tag ikväll kanske? :moneybag: |
Citat:
|
Collegebasketen har varit jobbig, så har lagt det på is sålänge.
|
Anwil Włocławek - Kotwica Kołobrzeg slutade 87-85 men Pinnen rättade matchen som fel :thumbdown:
|
Korrigerat av Pinnen nu!
|
Jo nu såg jag att pengarna kom! :)
|
Då avrundar vi Januari, som blev en plus månad. 118 spel och en profit på 23.1K. :KO:
Basketsäsongen 2010/2011 September: +1.9K (35 spel) Oktober: +26.9K (190 spel) November: +10.5K (219 spel) December: -15.6K (352 spel) Januari: +23.1K (118 spel) Totalt: +46.1K (914 spel) |
Citat:
Var dock några spel jag inte hann rygga under Januari, och ska sägas att det var lättare att följa dina spel när du postade "dagens alla spel" i denna tråd. :sweatdrop: Hursomhelst, stort tack för att du delar med dig av dina spel överhuvudtaget! |
Citat:
|
Kaffet påslaget, imorn äre lördag igen, a lot of work!
|
Tja Kingen! :) Inga lir idag eller det e på g? :cheers:
|
Kunde inte hålla mig vaken så missade dagens lir men har 2 spel uppe nu iaf. :cheers:
|
Det gick ju riktigt bra med dagens spel, missade dem tyvärr men tänker börja rygga dig nu. Januari gick otroligt bra för dig. :claps:
|
12:30 Lucentum Alicante - Cajasol Sevilla U141.5 1.97 @ 1.5K
Värdering <140 15:00 TTÜ/Kalev - TTÜ/Kalev II Ö162.5 1.93 @ 2K Värdering >167 16:00 Værløse - Svendborg Rabbits U151.5 1.93 @ 1.5K Värdering <149 16:00 Vilpas Salo Vikings - KTP Kotka Basket U161 @ 1.95 @ 1.5K Värdering <158 Kommer troligen spel från ABA och Italien senare på kvällen, lite tidigt att spela dom nu. Notera att jag inte brukar skriver upp spelen i dbn, så håll koll på spreaden. |
Grymt Masho, överspelet klart i 3:e quartern!
Hur långt innan spelstopp brukar du posta spelen? Vill inte missa dina spel. :) |
Citat:
|
Tjabba! Har inte lagt in spel på ett par dagar, Varför? Jo har fått ett erbjudande att reka som tout, så måste fundera om jag ska tacka ja eller om jag ska köra på som vanligt..
|
:cry: Neeeeeeej! Lycka till oavsett! Svart att se Sharps utan masho, papak och GB. När man själv endast kan tennis har era tips varit ovärderliga.
|
Gör det du känner för Masho! Du har redan bidragit mer här än vad man kan förvänta sig :)
|
Om du gör det så se till att ta betalt med den mängd spel du vräker ur dig. :hattenav:
|
EDIT BY KP
KLAR ANNONSERING! VARNING UTFÄRDAD /MOD |
Jag får be om ursäkt, bestämt mig att dela med mig av spelen Februari ut, sen går jag privat ett tag. :cheers:
|