![]() |
Citat:
Ryggat rubbet, tack shoreline! :) |
Nog inget som hänt.
Jag spelar det mesta av KHL på Betsafe då de har bäst utbud, men oddsen på 1X2 finns såklart högre på andra sidor. |
Ryggar rubbet jag oxå :) tack för OHO DINAMO oxå :p
|
|
Båda lagen säkrar nytt kontrakt vid kryss.
Sista omgångarna av ryska ligan, speciellt i botten, är i princip värre än Serie A. Alla hjälper alla, speciellt om lagen från syd möter varandra. |
Va tror du om CSKA Moskva - Spartak Moskva ?
Även Rubin Kazan - Zenit St Petersburg ? |
vart hittar ni lagtotalen?
|
Citat:
|
Citat:
Zenit saknar fyra startspelare och Rubin jagar förvisso en direktplats till Champions, men till 1.55 eller vad det nu var nere i? Nej tack. CSKA - Spartak är helt oviss eftersom att det är landets största derby, och jag skulle inte röra CSKA om man inte fick typ 2.10 eller högre. |
Inga idéer i matcherna som börjar 14:00? Tankar?
|
Barys Astana börjar 14 :)
Avangard - Lokomotiv låter jag vara. Två helt jämna lag, känns omöjlig att tippa på förhand. |
Ser inte så jättelovande ut i Barys. 19-14 i skott efter 2per. men Atlant spelar riktigt bra försvarsspel och bjuder inte på några ytor.
3st PP för Barys i andra men inga mål. |
Bättre för Minsk.
Två mål efter en spelad period och Salavat ser ut precis sådär som de alltid gör. Ett par minuter i sanslöst tempo för att sen lägga av och spela tills de hamnat i underläge. |
Ser att Minsk fick in den 3:e pucken i slutet av 2:a :hattenav:
Barys lama idag men St Petersburg kvar så kan bli bra ändå. |
Ja, jag hade betydligt högre förväntningar på Barys. Men en risk med att möta Atlant är att de lurar in motståndarna i sitt låga tempo och überdefensiva spel, och jag antar att det är vad som hände idag.
Nu får vi hoppas på SKA. |