![]() |
Såg nu (16.55) att spelet var offline. När jag la det var det oddset som jag redovisade.
|
Jag fick 3.08 på Pinnen..
|
Citat:
|
Säker?
7:50am 27-Dec-10 8:00am 27-Dec-10 Hockey Money Line Torpedo NN vs Dynamo Moscow for Game. 3.080 |
Citat:
(på ML/AH0 är de ~2.40-2.55) http://img4.hostingpics.net/pics/465...1293466740.png edit: fast pinnen brukar väl kalla även 3-way för money line? |
Saksamma. Jag hoppas att min information om Dinamos avbräck och min grundtanke i själva spelet gick fram iaf :)
|
Då det är ett sådant drag i den här tråden kan jag dra lite sammanfattningar om hur dagens matcher ser ut.
Lokomotiv ska vara glada att ha med sig 1-1 in i andra perioden. Men de brukar alltid bli bättre desto längre matcherna går. Atlant trycker på mot Vityaz som endast mäktat med 4 skott. Dinamo och Torpedo turas om att dra på sig utvisningar och inte mycket till ordnat spel. Torpedo spelade 3-5 i över 1,5 minut i början av matchen. |
1-0 Torpederna
|
2-0 Torpederna
|
2-1 Torpederna..........sluta slåss ffs
|
Ja, varje mål kanske vi inte behöver ta. Det finns det en chatt till.
Ser ändå rätt lovande ut inför sista perioden i samtliga spel, även om Torpedo gärna får sluta dra på sig utvisningar. Atlant har hållt nollan i 8 raka perioder i och med den här. Lokomotiv har bättre kontroll, men ändå jämnt i Cherepovecs. |
Riktigt imponerade idag igen!
:claps: :moneybag: |
Stort tack! Grymt snyggt!
MVH |
Vass form på dig atm Shoreline :omfg:
Tack för att du delar med dig :moneybag: :clap::hattenav::clap: |
Grymt :)
|