Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   mackyyys NHL (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/5100-mackyyys-nhl/)

mackyyy 2011-12-22 16:07

Haha grymt klipp Kåpe! Hyfsad natt och fyra raka hcp-spel nu :)

Tack, semicolon & robbla! God jul på er också!

dado 2011-12-22 16:20

nån spel till inatt mannen...uppskatar

Semicolon 2011-12-22 16:50

Citat:

Ursprungligen postat av KP (Inlägg 156334)
Tänkte ge en massa Sharps till robbla's inlägg då han tog orden ur min mun, men sen insåg jag att han inte förtjänade dom utan dom ska till Mackyyy såklart.

Kungen?
Sultan!
http://www.youtube.com/watch?v=tC-l7...eature=related

:hattenav:

Ska det inte vara "Prins Mackyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy vilken magi la la la lala"? :D

morrowindl 2011-12-22 17:12

Bra tajming Mackyyy, gick precis upp i unitssize och allt bara sitter :moneybag:

32 units plus sen dess, så 32 sharpsare i julklapp till dig :hattenav:

Blixth1958 2011-12-22 18:16

DET RÄCKER MED DETTA..:D:cheers::hattenav::moneybag:

Carlo 2011-12-22 18:53

Måste passa på att tacka för alla fina spel, TACK :cheers: :moneybag:

mackyyy 2011-12-22 19:05

Citat:

Ursprungligen postat av dado (Inlägg 156372)
nån spel till inatt mannen...uppskatar

<---- Spreadsheetet. Klappat och klart för natten.

Tack för uppskattningen från övriga :hattenav: Både gällande Sharp$ och i skrift :)

dNa 2011-12-22 21:32

Inget snack om att du har talang och är duktig på att värdera med hjälp av din kunskap. Undrar lite hur seriöst du tar spelandet under hockeysäsongen, är du ganska "färskt" och det inte rör sig om större summor eller blir det ett levebröd under den delen av året?

hejhej123 2011-12-22 22:01

Hej!

Skulle du vilja motivera dina spel idag? :)

Tänker mest på målvaktskampen i Edmonton, Khabibulin 2-7-1 senaste 10 känns ju mindre smickrande.. Vet att Wilds vart ganska dåliga på slutet men Khabis målvaktsspel imponerar inte. Om jag inte minns fel så har Bäckström vart borta några matcher för Minnesota också.

Mvh

mackyyy 2011-12-22 23:32

Citat:

Ursprungligen postat av dNa (Inlägg 156429)
Inget snack om att du har talang och är duktig på att värdera med hjälp av din kunskap. Undrar lite hur seriöst du tar spelandet under hockeysäsongen, är du ganska "färskt" och det inte rör sig om större summor eller blir det ett levebröd under den delen av året?

Visst tar jag det seriöst och det är tredje året det är tilltänkt inkomstkälla, sedan spelar jag inte 10000 per match. Har två jobb vid sidan av och som 22-åring har jag inte tänkt stanna här, utan visst har jag visioner :) för spelandet blir det endast upplevelser och "lyxtillbehör". Det är tack vare spelandet det blir en ny resa till NY i februari, men denna gång en handfull matcher med rätt lag, NJ Devils :)

Är inte personen som sitter hemma en hel dag dock, utan ägnar några timmar åt spel dagligen, men resterande tid vill jag vara ute och träffa människor, vilket jag till stor del kan göra i arbetena, varav det ena dock gäller spel(dock mest trav) i en spelbutik.

Komplicerat, men sant!:p

mackyyy 2011-12-22 23:43

Citat:

Ursprungligen postat av hejhej123 (Inlägg 156433)
Hej!

Skulle du vilja motivera dina spel idag? :)

Tänker mest på målvaktskampen i Edmonton, Khabibulin 2-7-1 senaste 10 känns ju mindre smickrande.. Vet att Wilds vart ganska dåliga på slutet men Khabis målvaktsspel imponerar inte. Om jag inte minns fel så har Bäckström vart borta några matcher för Minnesota också.

Mvh

Khabis form har väl kommit av sig. Oilers är 1-3 mot Wild den här säsongen. Negativt , javisst, men de får nog inte bättre läge att snygga till de siffrorna. Wilds offensiv har sett trubbig ut på slutet och avsaknaden av setoguchi(latendresse) & koivu är märkbar. Oilers är otroligt talangfullt och har spelat ett antal täta matcher på slutet mot bl.a. Sharks o wings. Dags för Oilers!:)

KP 2011-12-23 06:31

Citat:

Ursprungligen postat av mackyyy (Inlägg 156451)
Khabis form har väl kommit av sig. Oilers är 1-3 mot Wild den här säsongen. Negativt , javisst, men de får nog inte bättre läge att snygga till de siffrorna. Wilds offensiv har sett trubbig ut på slutet och avsaknaden av setoguchi(latendresse) & koivu är märkbar. Oilers är otroligt talangfullt och har spelat ett antal täta matcher på slutet mot bl.a. Sharks o wings. Dags för Oilers!:)

Som hämtat ur en magisk kristallkula. :hattenav:

mackyyy 2011-12-31 17:01

Årets sista spel:
2011-12-31 21:00NHLNew Jersey Devils vs Pittsburgh Penguins ML FT+OT 3 2.200

2012-01-01 01:00NHLFlorida Panthers vs Montreal Canadiens 2 FT 3 2.800

2012-01-01 01:00NHLBuffalo Sabres vs Ottawa Senators 2 FT 3 3.000

Med detta vill jag passa på att önska alla ett gott nytt år! Vi ses i dimman eller när den har lagt sig någon gång kring Winter Classic den 2:a :)

morrowindl 2011-12-31 17:57

Får väl passa på å tacka dig åxå för spelen

Gott Nytt År

Semicolon 2011-12-31 20:35

Jo, på sin plats att tacka för många fina spel och önska ett gott nytt år :)