Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   mackyyys NHL (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/5100-mackyyys-nhl/)

Redbull 2012-01-09 13:47

Och då satsade man ändå rejält på Ilya Bryzgalov, där man skrev ett kontrakt på 9 år till en kostnad på $50 miljoner dollares. För att hamna under lönetaket fick man dessutom skicka iväg Jeff Carter och Mike Richards (kaptenen). Iofs fick man Jakub Voracek, Wayne Simmonds, Brayden Schenn och lite draft picks).

Semicolon 2012-01-09 14:13

jo, det verkade väl som en bra idé då och om man tittar på hans tidigare prestationer så är det ju ingen dålig målvakt. Den här hösten har ju definitivt varit i darrigaste laget dock.

Overplayer 2012-01-09 14:21

Lyfter på :hattenav: för fina NHL spel

mackyyy 2012-01-09 14:46

Citat:

Ursprungligen postat av Semicolon (Inlägg 159430)
Men gudars skymning, sicken kollaps från Philly i sista..Och sen går man och lägger sig i vredesmod och missar liret på Ducks :whoco5:

Men allvarligt talat, även om man såklart inte bara kan skylla på målvaksspelet, är det inte läge att Philly seriöst börjar se över målvaktsfronten. Tycker det syns och känns som backarna inte litar på någon av våra ryska vänner. And neither they should... Lär ju inte bli någon buckla med det målvaktsparet :sad44:

Ducks var i senaste laget, men Att BJ skulle vara slitna stämde rätt väl.

Intressant diskussion. Mycket ligger nog i coachernas sätt att hantera spelare och lagets taktik i det stora hela. Från ett defensivt Coyotes, där Tippett hade ett stort förtroende i alla lägen mot en Laviolette som petar Bryz i möten som WC(när får Flyers lira nästa gång?). Se bara vad Tippett gjort av tidigare rätt mediokra Mike Smith den här säsongen.

Semicolon 2012-01-09 15:24

Citat:

Ursprungligen postat av mackyyy (Inlägg 159449)

Intressant diskussion. Mycket ligger nog i coachernas sätt att hantera spelare och lagets taktik i det stora hela. Från ett defensivt Coyotes, där Tippett hade ett stort förtroende i alla lägen mot en Laviolette som petar Bryz i möten som WC(när får Flyers lira nästa gång?). Se bara vad Tippett gjort av tidigare rätt mediokra Mike Smith den här säsongen.

Ja, WC petningen var riktigt skum och, med facit i hand, helt felaktig. Bobrovsky var ju inte särskilt lyckad i den matchen. 2-2 målet var ju en riktig praktgroda och 1:a var ju inte så jäkla lyckat det heller.

Intressant analys där med Tippet kontra Laviolette, mackyy.

Kanske gnäller jag i onödan, men trist när man tycker att ens lag ändå spelar ganska bra långa perioder och så blir det sån smörja av det till slut. Till råga på allt torskar man monnies på det också..:sad:

Bobbobula 2012-01-12 23:19

Blir det några spel idag tro? Stor omgång :)

Overkill 2012-01-12 23:51

Messade honom och frågade tidigare under kvällen, dock ej något svar på det smset ännu. :cheers:

Lazlo 2012-01-13 00:14

Jag fick precis ett MMS från mackyboiii där han talade om att han har händerna fulla för stunden och han bad mig komma förbi och hjälpa honom med att smörja ett par damer:

http://www.picstock.com/image/1575/P...iful_Women.jpg

Jag tackade vänligt men bestämt nej och sa att han får klara sig själv för det där va inget för mig utan den där knipan får han lösa för egen maskin. Jag sa även åt honom att han skulle komma in och lägga in lite spel så vi kan vinna pengar inatt och han sa att han skulle se om han kunde smörja upp dessa damerna innan natten är slut (tveksamt dock) så han hinner komma in och lägga lite spel. Om inte annat så kommer han säkert imorgon igen, om han nu överlever nattens bravader! :cheers:

Overkill 2012-01-13 00:21

Fick mess nyss, kommer förmodligen något inatt. Håll utkik i sheetet/RSS, Bobbobula. :)

Arre08 2012-01-13 00:22

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 160266)
Jag fick precis ett MMS från mackyboiii där han talade om att han har händerna fulla för stunden och han bad mig komma förbi och hjälpa honom med att smörja ett par damer:

[ :cheers:

Även tjocka människor behöver kärlek :innocent:

Semicolon 2012-01-13 00:23

den där bilden...:omfg: du måste varna känsliga tittare innan du postar sådant :D

mackyyy 2012-01-13 00:27

Hahaha, den gode Lazlo har haft lite kul idag ser jag :D Lazlo valde tjejen till höger BTW! Klyftan saknar motstycke, börjar nästan förstå honom:)

Semicolon 2012-01-13 00:47

nu kan jag äntligen gå o lägga mig :D

KP 2012-01-13 00:53

Citat:

Ursprungligen postat av Semicolon (Inlägg 160274)
nu kan jag äntligen gå o lägga mig :D

Bortskämd!

Vi andra vaknar mitt i natten pga mackyyy:rant:

Lazlo 2012-01-13 00:54

Hahaha självklart, the more the merrier ;)

http://www.youtube.com/watch?v=yDSK91mUNLU&ob=av2e

Fan det gick jävla fort mackan, jag är bara glad att du överlevde, sen behöver du inte gå in på detaljerna hur du lyckades! Ha det fint och kör hårt kompis! :)