Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   mackyyys NHL (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/5100-mackyyys-nhl/)

mackyyy 2013-01-28 00:09

Oj här har det hänt grejer:) tar det som en komplimang , rumba, tror jag? :)

Eyestege, har inga regelbundna tider utan det kan ske när helst. Är ju i första hand för mig själv, men visst lyssnar jag till önskemål:) det bästa är nog en RSS, så blir du uppmärksammad på något sätt via ett pling.

Tack , DamageInc! Jo det var en riktig kulknipsare, men Flames har ju chanser för 5-2 innan dess. Å andra sidan är det ju synd att det kommer såpass sent, för att det går ju inte att reparera med en empty netter ens. Det ska väl förhoppningsvis gå jämnt ut över tid ändå :)

Rekarn 2013-01-28 00:43

Ryggar dig idag på både Chicago och Islanders, har bra känsla för framförallt Chigaco.

Keep up the good work!:claps:

Rekarn 2013-02-06 23:16

Tjena Mackyyy,

Hur många av dina spel gör du egentligen själv, vad jag kan se är dina spel nästan uteslutande ryggade från Aleksander Saakkonen?

Inte meningen att vara otrevlig eller ifrågasättande, men intressant att veta.

KP 2013-02-06 23:25

Citat:

Ursprungligen postat av Rekarn (Inlägg 229470)
Tjena Mackyyy,

Hur många av dina spel gör du egentligen själv, vad jag kan se är dina spel nästan uteslutande ryggade från Aleksander Saakkonen?

Inte meningen att vara otrevlig eller ifrågasättande, men intressant att veta.

Mackyyy har en deal med Serviceplays.net killarna att de får ta hans spel eftersom deras tjänst marknadsför sig mot andra delen utav världen som en betaltjänst. Så det är snarare Aleksander som ryggar Mackan och Mackan lägger ut sina spel gratis här först för oss svenskar. Någon timme efteråt hamnar de på deras sida.

Pilkast 2013-02-07 01:08

Har spelat Anaheim -1.5 i natt, vad tror ni! Starkt hemmalag mot ett svagt borta... Lottoserie, jag vet - men vad tror ni som har mer koll? Är jag rätt ute, eller seglar jag bara på enkla drömmar...?

Ruden 2013-02-07 01:56

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 229482)
Har spelat Anaheim -1.5 i natt, vad tror ni! Starkt hemmalag mot ett svagt borta... Lottoserie, jag vet - men vad tror ni som har mer koll? Är jag rätt ute, eller seglar jag bara på enkla drömmar...?

Du vet väl om att matchen spelas i Pepsi Center, dvs det är bortamatch för Ducks... tror för övrigt att vi har en jämn match att vänta. Lycka till hur som :)

Pilkast 2013-02-07 02:28

Citat:

Ursprungligen postat av Ruden (Inlägg 229485)
Du vet väl om att matchen spelas i Pepsi Center, dvs det är bortamatch för Ducks... tror för övrigt att vi har en jämn match att vänta. Lycka till hur som :)

Hehe - här ser man at jag skall hålla mig till travet! Nej, jag trodde Anaheim hade hemmaplan - faan, så dåligt av mig...

:skamsen:

oggeborreh 2013-02-07 07:36

Det slutade ju lyckligt ändå pilkast :)

Merlot 2013-02-07 15:39

Var kan man se/följa Mackyy´s NHL tips?
Ser inte dessa på denna sida.

Tacksam för svar.

Vlad 2013-02-07 16:06

I hans spreadsheet. Klicka på hans namn sen spreadsheet/NHL13

Längesen jag postade i dagböcker så slänger in ett lycka till med säsongen Mack :cheers:

Grnvit 2013-02-07 16:10

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 229486)
Hehe - här ser man at jag skall hålla mig till travet! Nej, jag trodde Anaheim hade hemmaplan - faan, så dåligt av mig...

:skamsen:

Ähh, du är säkert bara ödmjuk! Säg att du hade stenkoll istället, 3-0 Anaheim liksom. :D
Vet inte vilka bolag som kör så, men kan ju vara att det är Anaheim @ Colorado, vilket det var i detta fall. På oddsportal.com har de iaf som vanligt med hemmalag-bortalag så du kan ju kolla där i fortsättningen!

För att inte ha ett inlägg med bara off-topic får jag önska dig fortsatt lycka till, mackyyy. Många matcher inatt, förhoppningsvis hittar du några fina spel!

crimxon 2013-02-25 04:45

Phoenix Phoenix Phoenix. Säkrade ett kryss med 3min kvar av matchen, Det var tydligen inte nog..

Galeocerdo cuvier 2013-02-25 10:41

Citat:

Ursprungligen postat av KP (Inlägg 229471)
Mackyyy har en deal med Serviceplays.net killarna att de får ta hans spel eftersom deras tjänst marknadsför sig mot andra delen utav världen som en betaltjänst. Så det är snarare Aleksander som ryggar Mackan och Mackan lägger ut sina spel gratis här först för oss svenskar. Någon timme efteråt hamnar de på deras sida.

Aha spännande. Får mackyyy någon ersättning för detta?

KP 2013-02-25 11:13

Citat:

Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier (Inlägg 233869)
Aha spännande. Får mackyyy någon ersättning för detta?

Tror inte detta angår någon annan faktiskt huruvida han får ersättning eller ej samt hur stor ersättningen isåfall är. Utan det är nått som de avtalat fram och hålls sinsemellan.

Galeocerdo cuvier 2013-02-25 11:37

Lika dryg som vanligt. :cheers: