Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   mackyyys NHL (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/5100-mackyyys-nhl/)

Semicolon 2013-09-28 13:08

Citat:

Ursprungligen postat av mackyyy (Inlägg 276223)
Det kommer nog uteslutande bli från pinnen. Marathons 11 kr kan de ha för sig själv

sicken lyx, själv för jag bara satsa 8.. :D

Grnvit 2013-09-30 19:48

Snart blir det åka av, mackyyy! Kul att få ta del av dina spel även denna säsong! Lycka till!

mackyyy 2013-10-01 23:05

Citat:

Ursprungligen postat av Grnvit (Inlägg 276837)
Snart blir det åka av, mackyyy! Kul att få ta del av dina spel även denna säsong! Lycka till!

Snart kör vi! :) inleder dock lugnt! Leans på Leafs och Jets, men oddsen har sjunkit så inleder spelfritt. Värdet på Habs FT för tillfället, men då jag endast sett Devils preseason-matcher så chillar jag! På återseende i veckan

henke111 2013-10-01 23:12

Citat:

Ursprungligen postat av mackyyy (Inlägg 277107)
Snart kör vi! :) inleder dock lugnt! Leans på Leafs och Jets, men oddsen har sjunkit så inleder spelfritt. Värdet på Habs FT för tillfället, men då jag endast sett Devils preseason-matcher så chillar jag! På återseende i veckan

Släng upp ett sheet så man kan fööja direkt med RSS :)

Galeocerdo cuvier 2013-10-01 23:29

Citat:

Ursprungligen postat av mackyyy (Inlägg 277107)

Skall bli spännande att följa dig Mackyyy. Hoppas du har mycket FT samt -1.5-fokus i år också. Föredrar själv det spelsättet så kul att följa någon riktigt kunnig. :popcorn:

Jensw 2013-10-03 21:59

Har du fått upp något sheet ännu ?=)

Krille25 2013-10-03 23:26

1.82 på boston är inte det ett ok odds?

mackyyy 2013-10-04 15:18

Citat:

Ursprungligen postat av henke111 (Inlägg 277108)
Släng upp ett sheet så man kan fööja direkt med RSS :)

https://www.sharps.se/spreadsheet/mackyyy2014
Kör igång antingen redan idag eller under/efter helgen.

Citat:

Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier (Inlägg 277113)
Skall bli spännande att följa dig Mackyyy. Hoppas du har mycket FT samt -1.5-fokus i år också. Föredrar själv det spelsättet så kul att följa någon riktigt kunnig. :popcorn:

Det är klart, Galeocerdo! Kommer inte förändra "spelstilen".

Citat:

Ursprungligen postat av Jensw (Inlägg 277648)
Har du fått upp något sheet ännu ?=)

https://www.sharps.se/spreadsheet/mackyyy2014

Kommer även köra ett test gällande o/u. Separat!

Citat:

Ursprungligen postat av Krille25 (Inlägg 277672)
1.82 på boston är inte det ett ok odds?

De vann ju:) har ersatt Seguin med Loui , men fortfarande några tapp i Ference, Horton , Peverley och Jagr(nja , rutinen och PP:t iaf). Kan vara värt att gå emot ett sånt lag till en början

saman 2013-10-04 19:50

Citat:

Ursprungligen postat av mackyyy (Inlägg 277793)

De vann ju:) har ersatt Seguin med Loui , men fortfarande några tapp i Ference, Horton , Peverley och Jagr(nja , rutinen och PP:t iaf). Kan vara värt att gå emot ett sånt lag till en början

Igilna kommer nog visa sig vara bättre än Horton+Jagr. Nu har vi äntligen fått in en scorer. :thumbup:

mackyyy 2013-10-13 17:42

Citat:

Ursprungligen postat av saman (Inlägg 277850)
Igilna kommer nog visa sig vara bättre än Horton+Jagr. Nu har vi äntligen fått in en scorer. :thumbup:

Det har du ju såklart rätt i!
Loui måste vara en av ligans mest ineffektiva skyttar. Nu satte han en igår , men det var på hans sjätte skott på mål i matchen och tolfte för säsongen...

Davidfolke1 2013-10-13 23:03

Tjena, tankar inför nattens 2 matcher? Anahaiem-Ottawa och Jets-NJ?

mackyyy 2013-10-14 00:38

Citat:

Ursprungligen postat av Davidfolke1 (Inlägg 280006)
Tjena, tankar inför nattens 2 matcher? Anahaiem-Ottawa och Jets-NJ?

Tja!

Hmm. Får du in pengar på Marathon så är 2.40 på Ottawa ML värt en slant!
Luktar lowscoring mellan två bra målvakter. Lita på att Sens-lirarna fick höra några väl valda ord från Coach MacLean efter att ha tillåtit 50 skott på den egna buren natten som gick!

Coinflip mellan två formlösa lag i Winnipeg. Schneider kommer att ge Devils chansen till en vinst, men frågan är om Devils ger sig själva chansen om de skulle ta ledningen i matchen (?)...
Värdet just nu ligger på Winnipeg.

Lycka till med dina spel!:)

Galeocerdo cuvier 2013-10-17 05:10

Snyggt macky. Omvända hcp är inte det lättaste att få in.

mackyyy 2013-10-17 08:29

Citat:

Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier (Inlägg 280881)
Snyggt macky. Omvända hcp är inte det lättaste att få in.

:hattenav: Inte direkt orättvist heller! Rags andraperiod är deras bästa för säsongen.

Fyra raka hcp-spel, snart är variansen all over me!

henke111 2013-10-27 00:51

Citat:

Ursprungligen postat av mackyyy (Inlägg 276223)
Det blir nytt! Överskådligare så:)

Det kommer nog uteslutande bli från pinnen.
Marathons 11 kr kan de ha för sig själv

Blev inte så mycket av de va :sad: