Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   mackyyys NHL (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/5100-mackyyys-nhl/)

mackyyy 2013-10-27 02:57

Citat:

Ursprungligen postat av henke111 (Inlägg 283471)
Blev inte så mycket av de va :sad:

Vad tänker du på? Två spel på andra sidor idag, varav ett på Betssons utstick till 4.40(brukar aldrig spela där men fick in en bra slant). Fortfarande nolltolerans mot marathon:)

Minst 80% av spelen ligger på pinnen.

Wagner 2013-10-27 08:09

En nyfiken fråga, vad hade pinnen? :)

mackyyy 2013-10-27 08:52

Citat:

Ursprungligen postat av Wagner (Inlägg 283482)
En nyfiken fråga, vad hade pinnen? :)

Öppnade på 4.39, när jag spelade låg det på 3.75, vilket det även landade på

henke111 2013-10-27 10:11

Som du nämnt Flyers till 4.44-3.75

Även Dallas igår så fanns inte 2.25, eller ens har funnits på pinnen. Den låg på 2.11 igår.

Här om dagen spelade du Capitals -1.5 till 3.6, då fann den bara till 3.34 på pinnen.
Har varit en hel del tycker jag :/ Svårt att rygga på Betsson mm

Skulle uppskatta om du skrev in vilket bolag du spelar på :)

henke111 2013-10-27 10:25

Låter lite gnällig nu kanske.

Men det känns surt att missat +15u på de 3 spelen ovan :/

Du gör ett bra jobb i övrigt och jag ligger plus på att rygga så :)

Wagner 2013-10-27 12:17

Citat:

Ursprungligen postat av mackyyy (Inlägg 283486)
Öppnade på 4.39, när jag spelade låg det på 3.75, vilket det även landade på

Mer än eftersläpning än ett regelrätt utstick med andra ord. Som så ofta i dessa tider. Men man får vara nöjd med det lilla, eller hur henke. ;)

Grnvit 2013-10-28 18:52

Fattar inte hur du kan krossa som du gjort hittills.. Gött att se! Hoppas det fortsätter lika bra!

mackyyy 2013-10-31 00:10

Citat:

Ursprungligen postat av henke111 (Inlägg 283503)
Låter lite gnällig nu kanske.

Men det känns surt att missat +15u på de 3 spelen ovan :/

Du gör ett bra jobb i övrigt och jag ligger plus på att rygga så :)

Bra att du säger ifrån! Försöker vara mer noggrann med spel utanför pinnacle i framtiden. Trist värre, men hey, spelen kunde likaväl varit losses;D

Citat:

Ursprungligen postat av Grnvit (Inlägg 283807)
Fattar inte hur du kan krossa som du gjort hittills.. Gött att se! Hoppas det fortsätter lika bra!

:hattenav: diggar dina målskyttelir! Lecavalier och Steen satt ju plättlätt inatt, även om Steen gjorde allt för spänningens skull och väntade tills sista minuten :)

Ryggat Cammalleri inatt. Han får bibehålla sitt fina målsnitt!

Redbull 2013-11-02 02:43

Vad sysslar Ottawa med? 18-43 i skott efter två perioder? Deras D är ett skämt just nu. Vi får hoppas på ett mirakel i sista perioden nu :)

Grnvit 2013-11-07 12:32

Grymt lirat på Preds! Hatten av! Synd jag inte följde med..

mackyyy 2013-11-08 00:26

Citat:

Ursprungligen postat av Grnvit (Inlägg 286766)
Grymt lirat på Preds! Hatten av! Synd jag inte följde med..

Tackar:)
Preds är ute på sin längsta roadtrip i historien. Trotz trodde på en lyckad sådan och hitills har det blivit fem poäng av sex möjliga.

Ständigt underskattat lag tillsammans med Panthers. Folk gör verkligen allt för att slippa se dessa lag av någon anledning:KO:

patrik_g 2013-11-08 00:34

Mackan Scott Clemmensen står i Florida ikväll

Ryggar Minnesota och Ottawa.

Lehiner var bra senast och står ikväll med i det heta kanada-derbyt.

Vad tror du om Islanders och Buffalo ikväll?

patrik_g 2013-11-08 23:19

Cory Schneider i målet i Devils ikväll men han är ju en bra målvakt.

Toronto inte spelat på fem dagar då man nollades av Vancouver.

Rygg på denna

mackyyy 2013-11-09 01:16

Citat:

Ursprungligen postat av patrik_g (Inlägg 287464)
Cory Schneider i målet i Devils ikväll men han är ju en bra målvakt.

Toronto inte spelat på fem dagar då man nollades av Vancouver.

Rygg på denna

Lägg till skador på två viktiga centrar i Leafs. Viktigt att Gelinas kan spela för Devils,vhan har varit en av de bättre backarna sedan han fick chansen!

Imorgon är det dessutom Hockey Night in Canada, där Leafs drar till Boston för en het batalj. Kan komma ut något loose inatt, då uppgiften imorgon väger tyngre. Leafs första hemma efter en tuff roadie längs kanadensiska västkusten dessutom.

Devils har dock varit usla b2b den senaste tiden, men hade vilat sedan i lördags fööre matchen mot Flyers. Borde ha gas kvar

patrik_g 2013-11-12 22:13

Sitter också och funderar på Nashville. Men jag undrar lite över deras målvakt ikväll: Marek Mazanec vem är det?

Kommer från två raka 5-0 förluster nollar iaf knappast i tre raka. Islanders kommer hem efter fyra raka bortaförluster.

Nashville 9 segrar 11 senaste mot Islanders. Bra stats.

Har ju gått bra i fem matcher i AHL denna säsong http://www.eliteprospects.com/player.php?player=34796