![]() |
Grattis till ytterliggare en dag med plus 4-2... Ser bra ut det här. Håller du på och uddaterar fotbollen eller kommer du bara köra på NHL??? Iofs är jag nöjd med NHL.. Tack för att du hjälper till..
|
Imponerande system. Ska nog fan haka på nästa natt, men brukar alltid bli fetminus för cappers när jag hoppar på. :lol:
|
Ytterligare en trevlig natt.:moneybag:
|
Yes, det går bra nu :cheers:. Jag håller på att testköra fotbollen än sålänge, efter helgen vet jag troligen om det är något att ha eller inte, men vi hoppas på fortsatt trevliga NHL nätter!
|
Uppdaterar med nattens NHL:
Ogiltigt spel-ID: 205317 Ogiltigt spel-ID: 205319 Ogiltigt spel-ID: 205322 Ogiltigt spel-ID: 205323 Ogiltigt spel-ID: 205324 Med risk för över i Islanders - Ducks. Dagens salami: Över 50.5. |
Citat:
(Varför? Jag ryggade) *Just nu ser det ut att gå dåligt inatt, som jag trodde tack vare min ryggning.;) |
Citat:
|
Åhhhh, kul att calgary gör 3 mål på dryga minuten i andra perioden... 2-3 för natten plus en salami.
|
Inga spel inatt, istället har dagen spenderats med att analysera resultaten och jag tror mig har hittat ett mönster för att filtrera spelen bättre, så framöver kommer jag posta spel som filtrerats fram på det nya sättet, de kommer bli färre men förhoppningsvis mer vinstgivande. NBA testkörningen har gett lovande resultat hittills, men än återstår många matcher innan jag kommer börja använda riktiga pengar, NBA spelen går att följa här: https://www.sharps.se/spreadsheet/nbatestet
|
Ogiltigt spel-ID: 208090 Ogiltigt spel-ID: 208092 Ogiltigt spel-ID: 208095 Ogiltigt spel-ID: 208100 Ogiltigt spel-ID: 208105 Med risk för över i några. |
Borde göra om risk för över till risk för under...
|
Börjar bli tjatigt detta.Men på ett lävla roligt sätt:cheers::D
|
Det är bara trevligt. :)
|
Ogiltigt spel-ID: 209340 Ogiltigt spel-ID: 209344 Ogiltigt spel-ID: 209346 Dagens Grand Salami blir: Under 23.5 |
Cash-natt, och med 22 mål totalt sitter grand salami också. Tittade på Capitals-Sens och la ett livebet direkt efter ovechkins bortdömda 4-2 mål på "Inget 6'e mål" till 23ggr pengarna, satt fint det med. :p
|
Ogiltigt spel-ID: 210145 Ogiltigt spel-ID: 210146 Ogiltigt spel-ID: 210147 Ogiltigt spel-ID: 210148 Grand Salami kommer senare då den inte ligger uppe än. |
Satans Detroit, :D
|
haha, jadu, man ska ha turen på sin sida ibland också :D snyggt!
|
Blev sent idag! Glömde grand salami igår också då jag somnade lite tidigt och glömde helt bort det.
Uppdaterar med nattens NHL: Ogiltigt spel-ID: 211774 Ogiltigt spel-ID: 211776 Ogiltigt spel-ID: 211780 Ogiltigt spel-ID: 211784 Dagens Grand Salami: Över 39.5. |
Blir en liten paus under julhelgen då jag inte kommer vara hemma. God jul!
|
Kommer avsluta denna dagbok med tidsbrist som anledning, är lite mycket i plugget just nu men har redan nya projekt som jag kommer sätta igång med i vår!
|
Låst på TS begäran.
//MOD |