Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Gbkalle spelar plastbandy (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/5617-gbkalle-spelar-plastbandy/)

gbkalle 2010-12-20 20:49

Gbkalle spelar plastbandy
 
Hej

Tänkte kör igång en speldagbok här. Kommer vara mycke innebandy då det är min stora passion. Är sjukskriven för tillfället så det blir mycket sittandes i soffan och leta spel. Spelar innebandy i Allsvenskan så har bra info och god insyn i lagen.

Jag bokför mina spel på : http://www.spreadsheet.se/innebandy77

Har ni frågor elr dylikt så äre bara att skrika till.

BOL / Gbkalle

Majo 2010-12-20 21:10

Lycka till...!

DD 2010-12-20 21:18

En innebandyrekare, riktigt kul! Är själv lite insatt så ser fram emot dina spel och framtida diskussioner ;) Får man fråga om du spelar i södra eller norra?

gbkalle 2010-12-20 21:20

Citat:

Ursprungligen postat av DD (Inlägg 90351)
En innebandyrekare, riktigt kul! Är själv lite insatt så ser fram emot dina spel och framtida diskussioner ;) Får man fråga om du spelar i södra eller norra?

Är ganska lätt och se om du kollar vilka matcher jag spelat ;)

perry 2010-12-20 21:20

Lycka till, kommer följas!

woodface 2010-12-20 21:21

Ser intressant ut :yes:

DD 2010-12-20 21:34

Citat:

Ursprungligen postat av gbkalle (Inlägg 90353)
Är ganska lätt och se om du kollar vilka matcher jag spelat ;)

Haha sant, norra alltså :)

gbkalle 2010-12-21 10:08

Idag hittar jag inget som lockar. Var lite inne på dubbeln Täby+AIK. Men alldeles för låga odds, bägge bortalagen kan störa och då vill jag inte sitta med dessa odds. Underspelet i AIK-Linköping hade jag tagit om jag fick U 11.5, nu finns bara 10.5 och då hoppas jag.

Dags att julhandla.. finns de nå värre?

Later

timadolf 2010-12-21 10:36

Citat:

Ursprungligen postat av gbkalle (Inlägg 90449)
Idag hittar jag inget som lockar. Var lite inne på dubbeln Täby+AIK. Men alldeles för låga odds, bägge bortalagen kan störa och då vill jag inte sitta med dessa odds. Underspelet i AIK-Linköping hade jag tagit om jag fick U 11.5, nu finns bara 10.5 och då hoppas jag.

Dags att julhandla.. finns de nå värre?

Later

Fyfan för att julhandla, det brukade var skräcken för mig, men nu slipper jag det denna Jul!

gbkalle 2010-12-21 12:00

Blev ett spel ändå idag. Täby-Helsingborg UNDER 12.5.

Att lira täby och underspel är inte ofta man gör men idag har jag en bra känsla för det. Helsing är näst målsnålast i SSL (målsnålast är Linköping), man har en riktigt bra defensiv och en bra målvakt. Helsing har endast 2/11 matcher över 12.5. När man lirar på 2 femmor så är man helt klart ett slutspelslag.

Men anledningen till den höga linan är ju såklart, 7 av 11 matcher har man gått över 12.5. Man har en härlig offensiv med många landslagsspelare. Samtidigt har man ett bra försvar och en riktigt bra målvakt, endå läcker man bakåt, konstigt.

Eftersom jag tror Helsing kommer stå upp riktigt bra idag så känns detta som en "underspelsmatch". Eftersom linan på lads ligger på 12.5 jämt emot 11.5 som på de flesta andra bolagen så har vi värdet där och jag testar 6 units.

Vi har råd med 4 mål per period och det är bra! har målvakterna en bra dag och de inter rinner iväg i början så ska detta spel ha riktigt bra chans.

EDIT: B365 har under 12.5 till 2.10, kör på det! :)

Bol / Gbkalle

Overkill 2010-12-21 12:12

2.10 finns på underspelet @ Bet365. :yes:

gbkalle 2010-12-21 12:15

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 90471)
2.10 finns på underspelet @ Bet365. :yes:

ouch thx, my bad! kollade en snabbis på oddsportal med måste ha missat det.. då känns de som ännu mer värde :) ska ändra

RobinD 2010-12-21 12:24

Citat:

Ursprungligen postat av gbkalle (Inlägg 90473)
ouch thx, my bad! kollade en snabbis på oddsportal med måste ha missat det.. då känns de som ännu mer värde :) ska ändra

Vadå ändra?

Har du lagt spelet till ett odds, och rekat till ett odds så kan du ju inte ändra för att det råkar finnas ett bättre?

Ogillar tweaking som fan, ska man göra det får man ju åtminstone se till att reka marknadshögsta och sen spela lägre. Det är fult men syns iaf inte.

gbkalle 2010-12-21 12:27

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 90476)
Vadå ändra?

Har du lagt spelet till ett odds, och rekat till ett odds så kan du ju inte ändra för att det råkar finnas ett bättre?

Ogillar tweaking som fan, ska man göra det får man ju åtminstone se till att reka marknadshögsta och sen spela lägre. Det är fult men syns iaf inte.

Polis?

Ändrade inte reken utan skrev att det finns ett bättre odds.. jag har tyvärr lirat till lägre odds.

/:no:

Steinstein 2010-12-21 12:28

haha robin.. hoppas du driver



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved