![]() |
Snygg sorti och lycka till!
|
Citat:
|
Citat:
|
riktigt synd att du lägger ner dagboken timpa, du är väldigt duktig! :hattenav:
jag önskar dig all lycka i framtida spel :cheers: |
Förstår att det tog en massa tid med dagboken och Sharps, känner samma sak, men så länge det är roligt fortsätter jag skriva - spela slutar jag nog aldrig ;) Vi hörs på andra ställen. :smoke:
|
Tack det värmer grabbar!
Jag försvinner inte från sharps! Jag lägger bara ner alla siffror, kommer lägga in lite rekar ibland från mig och som jag ryggar men inte lika ofta och detaljerat. Kommer försöka ge er sport, matcher och bolag. Däremot vill jag testa spreadsheet här på sharps i framtiden! Lördag 18:00 Österrike fotboll Kapfenberg på bortplan dnb 1,73 Eurobet. Det e många som bettar på dem. Anledningen e att Austria Kärnten har STORA finansiella problem. en hel del skadade spelare och kaptenen Blanchard e inte med. |
1-1 ifrån OS -0,9 units
Totalt 107-68-4 +75,23 units OS TILT 19-14 -3,19 units Kassan 170,23 units Levande: Barca, Real och Man United to qualify 1,95 5 units Det var en underbar helg och jag ska försöka posta en del lir i framtiden i den här dagboken. Jag lovar inga mirakel, men jag lovar er plus i längden, jag e en vinnare. Men det e slut med siffrorna efter Champions Leaugeliret. Jag gör inte det av elaka skäl det, e bara att min ROI blir bättre om jag får koncentrera mig på att tjäna pengar mer än att sitta och skriva ner dessa siffror. Om det blir spreadsheet här på sharps kommer jag antagligen lägga in alla min spel där om det går blixtsnabbt, jag e så otroligt oteknisk. Idag lirar jag dessa so far... Över 2,5 veendam-FC Eindhoven 1,58 4 units Pinnacle Ryggar Robin och Betongbarn Metz-Le Havre 1 eller 1-1 eller 2-2 1,40 Betfair 4 units ryggar proff. tipster |
Tack Tim för de orden. Du har helt rätt om mig. Impulsiv och spelgirig. Ska försöka kontrollera det med min allians med Betongbarn.
Har bara spelat seriöst sedan december och kommer växa in i kostymen, det lovar jag. Tills dess spelar jag för kaffepengar. Lycka till och hoppas att du inte försvinner helt! Håller dock inte med om att du inte bidrar med något. Du är ju vinnande till skillnad från många! |
Kassan totalt 167,63 units
108-70-4 +67.63 units Jag kommer lägga lite rekar här och nu Skidskytte Domracheva-Flatland 1 1,60 Betway 5 units Jag såg Domracheva imponera på mixedstafetten och Flatland hade ingen skjutform. Domracheva e lite snabbare i spåren och ska ta denna duell. Friidrott Defar VINNARE 3000 m damer inomhus vm 1,35 och Formel 1 Alonso slår Schumacher i kvalet 1,55 sammanlagt 2,09 Betsafe 5 units. |
Domracheva vann loppet UNDERBART
Alonso slog Schumacher Defar kvar till fullträff. |
2-0 +8,45 units:cheers:
Totalt 110-70-4 +76,08 units Ryggar ni Timpa vinner ni, Hej på er!;) Defar e för bra. Domracheva vann hela sprintloppet, då satt liret. Alonso har varit bättre på varje träning och var hästlängder före Schumacher. |
nice att du verkar ha tagit upp dagboken igen ;)
|
Det har hänt en hel del privata grejer som har förändrat mitt liv.
Jag jobbar inte så mycket med betting under april månad. Kommer jobba för fullt från 5:e maj. Jag kommer posta en del spel framförallt i friidrott, när det kommer igång. |
20:45 Inter-Juve ÖVER 65,5 p i gula och röda kort 1,95 Expekt 2 units
10p för gult 25p för rött Det e verkligen infekterat mellan dessa klubbar i rättegångar och liknande, jag tror de kommer ta med sig lite politik ute på planen. Jag tror det kommer regna kort! |
1-0 +1,90 units
Totalt 111-70-4 +77,98 units Satt klockrent, ryggar ni Timpa vinner ni!:cheers: |
Letade odds på mina bookies, nere i 1.66 på +5,5 varningar.. för sent mao! Snyggt spelat.
|
Okej det var synd att oddsen var så dåliga.
Det går mer tåg, tack för att du trodde på mitt lir lite iaf. |
Inga konstigheter :)
|
MLB 01:10 Atlanta ÖVER 4,5 runs 1,89 Pinnacle 3 units
Jag såg Kendrick mot Washington och fyfan så han suger, han släppte 6 runs efter 1,5 innings, hoppas han släpper ca 4 runs efter 5 innings och sen behövs bara en run på fyra innings. |
MLB Arizona/St Louis UNDER 8,5 1,95 Bet 365 3 units
|
0-2 - 6
totalt 111-72-4 +71,98 HV 71 most shots on goal 1,47 5 units Betsafe Bayern Munchen-Lyon ÖVER 45,5 points gula och röda kort 1,95 Expekt 10 p för gult och 25p för rött kort |
2-0 +7,1 units
Totalt 113-72 +79,08 units 31-27 i skott HV 71 80p i gula och röda kort. |
Citat:
|
Snyggt!
har du något spreadsheet att bjuda på? =) Minst sagt imponerande resultat! |
kung-tim!
|
Jag har ingen spreadsheet, sorry!
Tack bobbo! 02:10 MLB Tampa Bay ML 1,94 5 dimes 3 units Tycker inte Peavy imponerat alls i American Leauge, Tampa Bays bats e glödheta, jag tror Shields får bättre runsupport! 04:35 NHL San Jose RAK 1 1,74 efter com. Betfair 4 units Täta matcher men San José börjar se tyngre och starkare ut. |
[B]2-0 +5,78 units :moneybag:
10-2 Tampa Bay och 5-0 San Jose 115-72 +84,86 units |
MLB Tampa Bay-Toronto -1,5 Tampa Bay 1,99 Pinnacle 3 units
Tampa Bay satsar verkligen på att nå slutspel och jag tror de gör det, antingen kommer de före Yankees eller så tar de wild card. Om de ska leverera måste man slå Toronto hemma i denna matchup. Garza imponerar och batsen imponerar. Garza trivs traditionellt mot Toronto. Toronto tar upp en kille från Minor leauge, normalt ska Tampa Bay leverera här på hemmaplan efter en suverän road trip med 9-1. Jag tror oddsen kommer sjunka och spelar tidigt! |
0-1 -3 :sad:
totalt 115-73 +81,86 units |
16:00 Hammarby IF- IFK Norrköping ÖVER 2,5 1,85 5dimes 5 units
Dessa matcher brukar sluta 3-1 eller 3-2, Bajen brukar göra två mål på oss i Peking efter 15 minuter. Jag kan inte blunda för traditionens makt utan att ta pengarna. Bajen har lite stabbigt försvar och kan släppa in 1-2 bollar, jag tror Bajen gör 2-3 bollar. Jag ser matchen på puben, sen blir det förhoppnigsvis ett jävla drag i stadium arena, där vi har chansen att ta SM-guld! |
Den satt tidigt tim :cheers:
|
Tack Olof, ryggar ni Timpa vinner ni!
|
Citat:
|
1-0 +4,25 units
116-73 +86,11 units |
Selection 1: NBA, Basketball
Boston Celtics/Orlando Magic 16-May-2010 12:35 PM PST Total Points UNDER 189 for Game 1.962 (Price change from 1.971) 5 units Ville verkligen ha det här liret, tycker linan borde varit 185! Orlando har bättre defensiv en Cleveland hoppas på ca 175p. De senaste 8 mötena har slutat UNDEr 7 ggr, hoppas på det igen. Selection 1: MLB Team Totals, Baseball Arizona D-Backs 16-May-2010 10:35 AM PST Team Runs UNDER 3.5 for Game 1.980 D. Haren must start T. Hudson must start 3 units Selection 2: MLB Team Totals, Baseball New York Yankees 16-May-2010 10:05 AM PST Team Runs OVER 5 for Game 1.758 N. Blackburn must start S. Mitre must start 3 units Selection 3: MLB Team Totals, Baseball Seattle Mariners 16-May-2010 10:40 AM PST Team Runs UNDER 3 for Game 1.943 C. Lee must start M. Garza must start 3 units |
Skönt att du också är med på u189 i basketen, körde på den. Nu får vi hålla tummarna:) Tycker de verkar lönsamt i slutspelet att köra under får hoppas trenden fortsätter...
|
Ja, hoppas vi kan få in denna UNDERliret i Orlando!;)
|
3-1 +7,57 units:cheers:
Totalt 119-74 +93,68 units:KO: Hoppas nå +100 units snart... Basketliret såg klart ut, men man vet aldrig... Yankees missade en hel del runs när de hade chansen, men underspelen var fina och man får vara glad! |
Vackert, bra jobbat :claps: Hade både under 1st half och for game:hattenav: Skönt!
|
Snyggt, vilken form du har, såg ditt spreadsheet.:hattenav:
|