![]() |
Och det var en jäävligt billig straff med haha ;)
|
Den var jävligt dåligt slagen med ;)...
Vlad min snubbe skriver såhär ang. Libertad matchen: Libertad öppnar den nya säsongen med att möta en nykomling och allt utan vinst skulle ses som en stor överraskning. Libertad har fått in argentinaren Nicholas Pavlovich för att ersätta Veasquez. Dessutom har man även förstärkt sitt redan utomordentliga försvar. Libertad som fått behålla sina spelare, så laget som kommer ut ikväll är samma lag som spelade förra säsongen. Ett Libertad som fått behålla alla sina spelare samt förstärkt ytterliggare bör inte ha några som helst problem mot nykomlingarna. |
CSKA Moskva -20.5 @ 1.85 10/10
Krasnye Krilya +14.5 @ 1.85 10/10 |
Citat:
|
Unicaja +9 1.917 10/10
Unicaja ML 4.850 (2u) Pinny --- Union Olimpija - Hemofarm (+8,5), 2, @1,84, Pinny 10/10 19:00 Crvena zvezda - Krka over>152.5 @ 1.85 10/10 Bet 365 På cup hela dagen så detta är lite ihopplockade lir från ett privat balkanforum.. --- |
Cheers Papak. Libertad ser absolut ut som det starkaste laget i Paraguay i år igen så hoppas de visar det direkt,speciellt eftersom jag hängde på dem inatt :D
|
Citat:
|
Tackar ödmjukast för helgens skörd, keep up the good work!
Blir det något NBA till natten? |
Kul attdu uppskattar spelen! Nattens spel är ute nu :moneybag:
|
Tack för nattens nba papak :D
Antar att du har spelat Kings +3.5 Halvtid och inte FT+OT. Hittade iaf inte den linan på FT :P |
Yes såklart HT, blir lät rörigt när man pillar över iphone! Hoppas inte 0.5 poäng avgör om det blir plus-minus noll eller -20u som igår :/... :moneybag:
|
Citat:
EDIT: En dålig kvalificerad gissning tydligen :D |
Citat:
|
Men det här är fan sanslöst med 4 sek kvar gör Superfund en 2 poängare när man ändå ligger under med 9 poäng vilket gör att Crnokosa bara vinner med 7 när man sitter på -8.
|
Äsch då!.
Sloboda då? Vet du hur det gick där? :) Edit: Kom upp på flashscore nu. |
Liten fråga, vad hände med 3 picks per dag? :) 14 spel vissa dagar (visst vissa är nba (natt) vissa europa (dag))
Ps. Tro inte att jag inte är tacksam för dina spel :D |
Citat:
Citat:
|
Tack, då vet jag!
Nu har vi ett antal spel att jobba in, lycka till... |
Oddset på Partizan har höjts till 2.31 (i nuläget på pinnacle). Vet du någon anledning till varför? :cheers:
|
Gnugga på, gnugga på Papak. Stolpe ut blir stolpe in i helgen!
|
Papak, vart har du tagit vägen? Du är saknad!
|
Citat:
|
Kul att se att ni fortf är intresserade av mina spel. Har tagit det lugnt här eftersom jag lagt ner för mycket tid på Sharps utan att det genererar något tillbaka. All den tiden kan gå åt att hitta bättre spel.
Den här finns som -13.5 hos betsafe. |
Citat:
|
Förstår vad du menar Papak, men samtidigt bör du ju bokföra någonstans så varför inte i sheetet här? Jag känne rockså att writeups börjar ta för lång tid, men att bara slänga picks tar ju ingen direkt tid.
Sedan det man får tillbaka ifrån sharps är ju andras bidrag samt gemenskapen. |
Citat:
|
Citat:
12bet, tipico, VC, 188bet har kvar -15,5 |
Citat:
|
Citat:
Ang. gemenskapen så är det nog mer sånt på chatten och inte i forumet, inte vad jag märkt iaf. |
Citat:
Inte så intresserad av att diskutera uttagsmöjligheter hos betfair alt. moneybookers kontra NETeller osv. |
Citat:
Ingen som har tagit upp euro'n på länge, så vem vet? Om inte annat kan jag nämna att -BL går starkt fram på Euro basketen och är bra med+, samt att solobassportsinvest är +70u för säsongen på NBA och delar sin info gratis på sitt fora om du vill hitta nya marknader att diskutera hoops.. Kanske det ger något tillbaka eller syftar du på något annat? |
Vi får väl dra ihop en "Dagens basket-tråd".
Är mer än gärna med och diskuterar där dagligen i så fall. |
Citat:
snackar jag och BL dagligen via msn så det är inte brist på marknader att diskutera hoops (finns ju 2 stängda forum som jag är med i där bara basket diskuteras tex) utan bristen här på Sharps (Eurohoops ofc) vilket i slutändan gör att man blir mindre motiverad att hänga här. |
Citat:
|
Nope marknaden i Sverige är inte liten, finns sjukt duktiga killar men dom flesta har valt att inte posta offentligt utan delar bara med sig spel inom en viss krets. Så marknaden på Sharps är liten men inte i Sverige...
|
Uppskattas iaf att du bokför spelen här , även om du inte tycker det är värt besväret att skriva ner allt i en dagbok !
:innocent: |
Citat:
Palla lösa zone-D gång på gång. 1vs1 all the way baby!! Lycka till dawg! :clap: |
Citat:
169 spel, det blir mycket tungt arbete? Din rekar tar du ofta från andra? Du e som en öppen bok. |
Om du gått klart grundskolan och högstadiet så antar jag att du också kan läsa, då bör du se att jag ändrade målet för dagboken.
Sen har jag aldrig sagt att det bara skulle förekomma egna picks om du kan hitta ett sånt uttalande från mig då kan din kritik vara befogad och att jag tar mina rekar OFTA från andra nigga please? 90% av spelen är mina egna resterande är information jag fått av andra. |
Citat:
Du har rätt och jag har fel, 3 picks per dag har ett annat mål. Jag personligen tycker du ska posta DINA rekar, men jag erkänner att jag har fel. |