Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   papak (3 picks per dag) (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/5960-papak-3-picks-per-dag/)

O12 2011-01-25 14:16

Betway har Under 74 :)

papak 2011-01-25 16:53

Göttingen ML @ 2.80 Pinny 10/10

Qirren 2011-01-25 18:23

Detta är inget klagomål utan mer en fundering. Varför sätta upp regler om de ändå inte ska följas, någon tanke med reglerna måste ha funnits?

papak 2011-01-25 18:30

Det fanns en tanke men insåg att det inte skulle hålla om man droppar spel där det finns värde eller där man vet att man har bättre information än resten bara för att hålla sig till 3 picks per dag. Första dagarna så hade jag 7 spel som också kvalificierade sig som 10u lir men som jag avstod för att kvoten för dagen var fylld såklart gick dom flesta in. Nu är mitt mål istället att ha en ROI över 110% vilket är genomförbart, allt över det är en bonus. Såklart hade jag kunnat få en högre ROI men med mindre omsättning pga färre spel så ger det i slutändan ingenting.

henke111 2011-01-27 22:32

6/7 !!!

Den som sprack gjorde de med 0.5 poäng

Helt underbart spelat idag :cheers:

perry 2011-01-27 22:36

Får tacka, synd bara att man ryggat med nån poäng sämre lina än dig flera gånger och haft 1 poäng (!!!) ifrån vinst på många spel på sista tiden :(

Mulven 2011-01-27 22:37

GRYMT papak, tråkigt att man skulle missa dagens spel efter att ha ryggat alla i flera dagar. Fast om du fortsätter såhär spelar det ju ingen roll att missa en dag hit eller dit ;)

Såg förresten att CEZ Nymburk (CZE) vs Pepsi Caserta (ITA) är rättad som vinst. Dock vann Pepsi den matchen och spelet gick inte in.

Ser fram emot nattens spel :D

Sighurt 2011-01-27 22:37

Tack för spelen idag papak´, you rock! grymt synd där bara med Valencia matchen.. :drunk:

papak 2011-01-27 23:34

Citat:

Ursprungligen postat av perry (Inlägg 100683)
Får tacka, synd bara att man ryggat med nån poäng sämre lina än dig flera gånger och haft 1 poäng (!!!) ifrån vinst på många spel på sista tiden :(

Vatt många 1 poängsdörluster och stolpe ut för mig med tyvärr.. Tex Siena - Real Madrid igår eller Caja Laboral matchen där dom snittr 38 poäng i 3 quarters fär att göra över 60 i sista och fucka upp underspelet :/...

Citat:

Ursprungligen postat av Mulven (Inlägg 100685)
GRYMT papak, tråkigt att man skulle missa dagens spel efter att ha ryggat alla i flera dagar. Fast om du fortsätter såhär spelar det ju ingen roll att missa en dag hit eller dit ;)

Såg förresten att CEZ Nymburk (CZE) vs Pepsi Caserta (ITA) är rättad som vinst. Dock vann Pepsi den matchen och spelet gick inte in.

Ser fram emot nattens spel :D

Såklart allt handlar ju om långsiktigt tänkande. Fixar felrättningen direkt, inte lätt att rätta över iphone, tack för du sa till!

Nattens spel kommer om ca 30-45 min såfort jag är hemma. :moneybag:

Mighty 2011-01-28 00:16

Tackar Papak för speltipsen. Har du möjlighet att skriva vilket bolag du spelar på respektive spel? Oddsjämförselsesajten jag använder har gjort om sin sida, min dator håller på att säcka ihop då sajten blivit tuungkörd.

Än en gång tack för spelen:)

papak 2011-01-28 00:28

Inga problem ska göra det från och med nu.. Houston överspelet ärfrån Pinny, Portland ML @ bwin och Portland +5 @ 12bet

Tror riktigt hårt på Portland i natt.. Har 2 bets som jag fått tips om som jag fortf funderar på får återkomma om nån min. Har även en del spelarprops med i heat matchen men mest så man inte somnar...

henke111 2011-01-28 01:00

Vad gör att du tror på Portland så hårt ?

papak 2011-01-28 01:19

Boston har matchats relativt enkelt på sistone, man har inte direkt imponerat i dom matcherna. Portland notoriskt hemmastarka och tror man höjer sig när ett playofflag kommer på besök speciellt efter den förnedrande förlusten mot SAC Kings. Ett revanschsuget Portland som spelar hemma och får 5 poäng mot ett Boston som vinner men inte imponerar måste jag ta alla dagar i veckan.

Mighty 2011-01-28 01:37

Citat:

Ursprungligen postat av papak (Inlägg 100734)
Inga problem ska göra det från och med nu.. Houston överspelet ärfrån Pinny, Portland ML @ bwin och Portland +5 @ 12bet

Tror riktigt hårt på Portland i natt.. Har 2 bets som jag fått tips om som jag fortf funderar på får återkomma om nån min. Har även en del spelarprops med i heat matchen men mest så man inte somnar...

Tackar för den tjänsten, blir lite smidigare att rygga och lägga spelen, speciellt när man är på jobbet och extra knäcker :D

Får hoppas att Portland är riktigt arga och vinner.

Heat-Knicks Över 54 första Q kan vara ett fiffigt spel. Många av knicks matcher har gått över.

papak 2011-01-28 10:52

Sjuuukt besviken på Portland som pressade Boston riktigt bra i 3 quarters för att sen schabbla bort allt i 4th. ESPNs kommemtar om början av 4th säger allt:

"The Blazers made only two of their first 12 shots to start the fourth quarter and fell behind 78-63. But they later hit five shots in a row, with Rudy Fernandez making a 3-pointer to cut the deficit to 82-77 with 48.9 seconds remaining.

However, Glen Davis and Garnett each made two free throws to seal it."