![]() |
Citat:
Jag tror att din tes (att kryss är mer sannolikt mellan målsnåla lag) kan vara sann. Men jag kör inte med det som urvalskriterie. |
Hittat nåt lir för idag? Jag tycker det såg lite tunt ut.....dagens utbud alltså!
|
Nix, blir inget idag.
|
Två matcher i Hockeyallsvenskan spelas idag:
Örebro-Malmö (4,60 Expekt) Rögle-Leksand (4,50 Betsson) |
Inledningen har varit skaplig får man väl säga?
|
Alldeles utmärkt början. Jag ryggade idag. Tack för spelen! Det spelas i allmänhet för lite X i hockey.
|
Citat:
|
Citat:
|
Två matcher från Elitserien idag:
Modo-Frölunda (4,55 Pinnacle) Färjestad-Djurgården (4,61 Pinnacle) |
Djurgården kvitterar med 7 sekunder kvar.
Borde nästan vara kriminellt att ha så här tur. :D Jag verkar inte kunna rätta Modo-Frölunda i spreadsheetet. Någon som har nån idé om varför? EDIT: FAAAAN, nu är den rättad som en vinst (ska vara förlust). Ingenting händer när jag klickar på "Loss", det är som att spreadsheethelv*tet inte godtar det. Någon som har någon idé om hur man löser det? EDIT 2: Det funkade visst om jag öppnade spreadsheetet i en ny sida. Konstigt... Nu är det korrekt rättat i alla fall. |
Hittar inte mycket av värde idag, men två matcher står ut i mina ögon:
Newcastle-Tottenham (3,44 Pinnacle) Skellefteå-Luleå (4,35 Betsson) I synnerhet oddset på Skellefteå-Luleå känns oerhört bra. |
Tackar för Tottenham du verkar vara i " Zonen". Vi hoppas att det fortsätter ryggade krysset på norrlandsderbyt också.
|
SAIK-LHF satt inte, men man får nog vara glad för att Newcastle-Spurs satt...
Jag har haft grymt tur än så länge. Även om jag tror på principen så har jag haft väldigt mycket tur än så länge! |
Jag skulle rekommendera att du kollar upp sm-liiga och mestis serien i Finland :) Varit sjukt många kryss på sistone, var kryss i 3/5 igår t.ex.
|
Två matcher ur Elitserien:
Skellefteå-Djurgården (4,44 Pinnacle) Timrå-Linökping (4,35 Bet365) Oddset på Skellefteå-Djurgården är grymt bra med tanke på att Skellefteå alltid har svårt hemma mot Djurgården. |