![]() |
Eden Hawk vann :)
Tack för den!! |
Citat:
|
oddset blev faktiskt lite högre än jag trodde
1 av 2 idag |
Hoppas ni är lite nöjda ändå:)
|
Tack för Eden Hawk idag thoren1818! Hade turen att missa ditt första spel... men du verkar vara helgrym på byrackorna, ska bli riktigt kul o följa din dagbok :)
|
Jag lägger ut ett till spel idag.
Det är ännu ett handikapp lopp på 640 meter,den är gången på Newcastlebanan. Det är 19:16(20:16 sv tid) nr 5 Gan on Jenny som jag tror går runt detta fält. Handikappen ser ut så här Nr 1 5 meter före nr 2-3-4 är 3 meter före nr 5 1 meter före och nr 6 står på start. Nr 5 har aldrig gått ut på denna distans men gjorde ett provlopp och gick då på en tid som ingen av konkurenterna gjort förr. Jag tror att då det bara är 5 meter tillgodo så klarar Gan On Jenny detta. Spel: vinnare Var: Newcastle kl 19:16(20:16 sv tid) NR 5 Gan On Jenny Värde: 2 u Kanske är det att utmana ödet med att lägga ut 3 spel men jag chansar. |
Citat:
Vissa kan tycka att det inte finns något spelvärde med att spela på favoriter, men min filosofi är att så länge det ger plus i kassan så är det ett bra spel!:thumbup: |
Mycket bra jobbat, fortsätt så...!
:hattenav: /Badass |
Själv tror jag att Wolfys sister är spelet i loppet. Står bra inne och var bra senast från ledning och det får den ju idag också.
Gan n Jenny orutinerad inte bara på distansen utan även i handikapplopp. Lil Joe har en bra avslutning och med fritt spår blir även den farlig. |
Tack för Eden Hawk, 2.00 hos bet365
|
där var jag fel ute
inte bland de 3 första |
Wolfys sister vann före Lil joe :)
|
Jag röstar för Spreadsheet-fight mellan thoren och wedetips!
|
tyvärr soap,det är ingen tävling
|
Nya tag idag!
2 spel blir det och jag har fastnat för en hund som går ut i 17:28 loppet på Hove. Det är nr 4 Milliands Bomber som jag tror "bombar" hem segern. Detta är ett klass A4 lopp och sist han gick ut i denna klass vann han efter ha lett från start till mål. Han har även i 2 av de 3 sista starterna gått ut i en bättre klass (A3) där han har blivit 2:a och 3:a. Han är helt ok ut och jag tror på bra chans här. Spel: vinnare Objekt. Nr 4 Milliands Bomber När: 17:28(18:28 sv tid) på Hove banan. Spelstopp: se ovan Värde: 2 u Bolag: will hill/lads/betfair mm Sedan blir det ett trapchallenge på Sunderland banan där jag tror box 6 vinner flest lopp. Box 6 som vinnare står i 4.0 i odds hos lads just nu. Spel: trapchallenge Objekt: box 6 Spelstopp 18:39(19:39 sv tid) värde: 2u bolag: will hill/lads |