![]() |
Floppus - För jag är jag
:thumbup:Hej
Tänkte dra igång min dagbok här så att folk kan diskutera spel med mig samt coppa mina spel.. om mig: gör: pluggar 4de terminen civilingenjör gör annars: fest, vänner, flickvänn Jag siktar in mig på främst fotboll och hockey med små inhopp på övriga sporter. Började igår med 5000 kr och är redan uppe i 6 300 rk + 500 kr levande 1 u för mig = 50 kr, spelar aldrig för mer än 5 u. ökar mina units när jag når -> 7500 kr till 75, -> 10000 lr till 100.. ja ni förstår. Droppa gärna några schysta kommentarer, tips och några lycko önskningar så blir jag glad. Hoppas inte min text varit allt för oklar, e trött, full .... listan kan bli lång Nu hoppar jag i säng, lägger upp mina första spel imorgon. (allt ska bokföras från och med nu)! GL där ute och grattis till er som ryggar mig |
Suttit och kollat runt lite på olika siter m.m
hittat några spelvärda förslag: Inter-Juventus 1 Celta Vigo - Atl. Madrid 2 Algeriet - Egypten 2 Frölunda - Skällefteå 2 Modo - hv 2 lägger bettsen efter jag käkat lunch |
Lycka till, ska följas :)
|
Citat:
|
Finns fint odds på modo spelar jag dom
|
Citat:
|
modo finns till 2.30 på nordicbet
|
Modo utklassade Linköping senast (det gör ont i hjärtat att säga det), har inte orkat kolla upp något om det men spelar foppa ikväll igen så spelar jag modo. Med han i laget är det ett topplag och guldkandidat.
|
Citat:
Samt X2 i en dubbel på Madrid och Egypten. Funtar även på Madrid -1 Asian HCP |
Citat:
Edit: Lycka till med dagboken förresten :) Fin rush där i början. |
Inter v Juventus 4 u @ 1.8
Celta Vigo - Atl. Madrid 3 u @ 2.0 Algeriet - Egypten 5u @ 2.25 Frölunda - Skällefteå 3u @ 2.85 Ghana - Nigeria 3u @ 2.8 Linköping - Luleå Over 5.5 5u @ 1.95 Ryssland - Österrike hcp -1 . 4u @ 1.8 Södertälje - Djurgården u 5.5 5u @ 1.71 Norge - Island island/island 5u @ 1.95 Modo - HV o 5.5 4u @ 1.86 Satsade units : 41 Kommer många mer spel senare! |
har lagt några andra spel aswell. fast dem är koppade från vänner / andra dagböcker.. någon som har några mer bra tips för dagens tråkiga utbud?
|
Med tanke på hur många spel du redan lagt kan ju inte du tycka det är så tråkigt utbud?
|
Citat:
|
Getafe-Mallorca.
Förmodligen få mål och uddavinst till Getafe. 2.05 på Getafe och 1,90 på underspelet. 3 U på båda. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
island/islannd ser ok ut. dme leder med 18-16 i paus. heja di blåe
|
aff island håller på att tappa 3 måls ledning samtidigt som att ghana tar ledningen. attans
|
35-34 till island. cashing!
|
Inter v Juventus 4 u @ 1.8 vinst
Celta Vigo - Atl. Madrid 3 u @ 2.0 lever, ser bra ut! Algeriet - Egypten 5u @ 2.25 Vinst Frölunda - Skällefteå 3u @ 2.85 förlust Ghana - Nigeria 3u @ 2.8 förlust Linköping - Luleå Over 5.5 5u @ 1.95 förlust Ryssland - Österrike hcp -1 . 4u @ 1.8 pengarna tillbaka ( österrike tappade en säker 3 målsledning i sista stund ) Södertälje - Djurgården u 5.5 5u @ 1.71 vinst Norge - Island island/island 5u @ 1.95 vinst Modo - HV o 5.5 4u @ 1.86 vinst |
Citat:
Vilket är + 7 units innan sista matchen är färdg ( madrid leder :KO: ) |
har även droppat tungt massa andra betts, tagit folks rek mm. imorgon kommer min Unit nivå höjas från 50 kr till ?? det får vi se...
har nuvarande 150 st units på kontot samt 45 levande i nattens nhl! kan bli bra! ses imon |
blev tillslut + 13 units igår, inte illa!
|
Fredag- Lördag Spel
Fotboll Hamburg - Wolfsburg 5u @ 1.8 Fulham - Aston villa 4u @ 2.7 West ham - Blackburn 6u @ 2.1 <--- HETT! Trippel: West ham Chealsea 4u Hamburg Hockey Växjö - Bofors 6u @ 1.58 Washington - Florida -1.5 hcp 4u @ 2.15 Colorado - Dallas 5u @ 2.1 Colorado - Dallas u 5.5 5u @ 1.8 |
några mer förslag inför helgens matcher?
|
oiiii
|
Kör du bara ryggar eller mixar du med egna bets också?:)
|
ash
|
funderar på om jag ska ta upp dagboken igen men känns bara onödigt, kanske lägga upp ett spreadcheat? sköter allt i kollegieblocket at home atm.. senaste 65 spelen:
40-20-5. + 90 u (1u=200kr) hejsvej |
Det hade vart kul o kunna följa dina spel nu när det går så bra för dej.
Alltid fint o rygga bra spelare =) |
Kör en spread vet´ja,
http://www.spreadsheet.se |
grejjen är att 50% av mina spel är ryggningar som jag kollar upp lite extra.. Tex någon lägger en rek på sharps, lägg ner 10-20 min på att verkligen kolla upp spelet.. Ofta så sorterar man ut förlorande rek.
har på 3 dagar lagt 71 spel, kommer efter 100 starta med spread om siffrorna fortsätter glänsa! Aldrig fel å rygga någon som ryggar de bra ryggningarna ;) ( sen bara för holms e holms så går jag ofta imot vissa av hans rek, tex u2.5 porto arsenal igår satt inte så fint för honom, men ö2..5 satt bättre för mig :) ) |
börjat jobba upp en på bettingbloggen.. igen.. Dagen är intressant!
http://pjacobsson.bettingbloggen.com/ |