Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   bftrader tennis project (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/7185-bftrader-tennis-project/)

zimzelen 2011-08-11 15:51

Jag var uppe med dottern i natt. precis när hon lagt sig slog jag på och kom in vid tiebreaket i avgörande. Sista gången jag går in på "rutin" mitt i natten på ett spel! Jag torskade en 500-ing på några sekunder i tiebreaket på att på rutin tro att nadal tar detta. :) minibreak för Dodig, då går jag in och brassar en bra slant på att boka dodig. Sen var det bara att röda snabbt som fan :(

Det fick mig att grubbla länge på morgonkvisten när jag la mig igen. I sömnyran bestämde jag mig för att uteslutande boka odds under 1.05 för alltid. I längden borde det ge rejäla vinster.

Sedan vaknade jag...

timadolf 2011-08-11 16:59

Citat:

Ursprungligen postat av bftrader (Inlägg 134460)
Fick en del av kakan igår i matchen mellan Djokovic - Davydenko iaf.
Davydenko hade två break upp och 4-1 när Djokovic började spela på riktigt. 7-5 slutade setet.
1.06 var Davydenko nere som lägst i på set1-marknaden och Djoko handlades som högst till 1.6-1.7 (om jag minns rätt). Det kallar jag värdeodds.

Det var inte illa!;)

Man blir inte chockad längre när folk spelar till 1,02-1,10 för att de "vet" vem som ska vinna set eller match.

timadolf 2011-08-12 12:22

Citat:

Ursprungligen postat av zimzelen (Inlägg 134477)
Jag var uppe med dottern i natt. precis när hon lagt sig slog jag på och kom in vid tiebreaket i avgörande. Sista gången jag går in på "rutin" mitt i natten på ett spel! Jag torskade en 500-ing på några sekunder i tiebreaket på att på rutin tro att nadal tar detta. :) minibreak för Dodig, då går jag in och brassar en bra slant på att boka dodig. Sen var det bara att röda snabbt som fan :(

Det fick mig att grubbla länge på morgonkvisten när jag la mig igen. I sömnyran bestämde jag mig för att uteslutande boka odds under 1.05 för alltid. I längden borde det ge rejäla vinster.

Sedan vaknade jag...

Jag kallar mig fortfarande rookie hara bara tradat på allvar i snart ett halvår, så jag vet inte om det håller riktigt att boka sådär slaviskt. Trading handlar ju ofta om att boka låga och spela höga odds i bra positioner. Man behöver ofta vara med lite i matcherna och se mönster och hitta målodds. Det finns ju spelare som spelar skadade och man kan se att han antagligen kommer bryta snart då finns det ju ingen idé. Däremot när marknaden har blivit helt galen som händer oftare än vad man tror på vissa favoriter som har taskig motivation, fysik eller mental hälsa står i sjukt låga underodds trots att spelaren max har ett break eller setledning. Det e oftast marknaden tar 1-0 set som att de "vet vem som vinner" trots att det spelas bäst av 3 set eller t.o.m. 5 set i GS herrtennis.

zimzelen 2011-08-12 16:51

Nä det var som sagt otroligt korkat men så blir det när man vaknar mitt i natten och inte tänker klart :p Man lär sig så länge man lever, så är det!

bftrader 2011-08-13 12:43

Ogiltigt spel-ID: 466937

http://cowbell.typepad.com/.a/6a00d8...64530a2970c-pi :smoke:

Värde ner till 2.1

Lemasive 2011-08-14 13:24

Spela fan aldrig emot fisken eller baggen, kan bara sluta i olycka :/

bftrader 2011-08-14 13:27

Citat:

Ursprungligen postat av Lemasive (Inlägg 134915)
Spela fan aldrig emot fisken eller baggen, kan bara sluta i olycka :/

Är det så?

Lemasive 2011-08-18 19:00

Citat:

Ursprungligen postat av bftrader (Inlägg 134916)
Är det så?

jupp :(

bftrader 2011-08-18 21:12

Njaee. Man kanske skulle hålla sig till tradingen. :holms:

Overcome 2011-09-10 13:21

Du verkar vara ganska säker på att Djokovic vinner US Open:popcorn:

bftrader 2011-09-10 14:38

Citat:

Ursprungligen postat av Overcome (Inlägg 139881)
Du verkar vara ganska säker på att Djokovic vinner US Open:popcorn:

Ja.
Oförståeligt att Djokovic vinstchans har justerats från 52% (åttondelsfinal) till 40%(semi).
Roger vinner inte en femsetare till mot Djokovic.

Shell Peppe 2011-09-10 22:11

Citat:

Ursprungligen postat av bftrader (Inlägg 139911)
Ja.
Oförståeligt att Djokovic vinstchans har justerats från 52% (åttondelsfinal) till 40%(semi).
Roger vinner inte en femsetare till mot Djokovic.

Seriöst har du spåkula eller :omfg:
Snacka om matchvändning :yes:
Lust att livea allt jag äger på Djorko...

Overcome 2011-09-10 22:59

Roger bommar två matchbollar i egen serve... 5-4 Federer, djoko servar:popcorn:

bftrader 2011-09-10 23:13

OMG!
BEST.MATCH.EVER!!!!

tino 2011-09-10 23:13

DJOKO :moneybag::moneybag::moneybag:

Utan tvekan bästa matchen jag har sett i år.