![]() |
Jag var uppe med dottern i natt. precis när hon lagt sig slog jag på och kom in vid tiebreaket i avgörande. Sista gången jag går in på "rutin" mitt i natten på ett spel! Jag torskade en 500-ing på några sekunder i tiebreaket på att på rutin tro att nadal tar detta. :) minibreak för Dodig, då går jag in och brassar en bra slant på att boka dodig. Sen var det bara att röda snabbt som fan :(
Det fick mig att grubbla länge på morgonkvisten när jag la mig igen. I sömnyran bestämde jag mig för att uteslutande boka odds under 1.05 för alltid. I längden borde det ge rejäla vinster. Sedan vaknade jag... |
Citat:
Man blir inte chockad längre när folk spelar till 1,02-1,10 för att de "vet" vem som ska vinna set eller match. |
Citat:
|
Nä det var som sagt otroligt korkat men så blir det när man vaknar mitt i natten och inte tänker klart :p Man lär sig så länge man lever, så är det!
|
Ogiltigt spel-ID: 466937 http://cowbell.typepad.com/.a/6a00d8...64530a2970c-pi :smoke: Värde ner till 2.1 |
Spela fan aldrig emot fisken eller baggen, kan bara sluta i olycka :/
|
Citat:
|
Citat:
|
Njaee. Man kanske skulle hålla sig till tradingen. :holms:
|
Du verkar vara ganska säker på att Djokovic vinner US Open:popcorn:
|
Citat:
Oförståeligt att Djokovic vinstchans har justerats från 52% (åttondelsfinal) till 40%(semi). Roger vinner inte en femsetare till mot Djokovic. |
Citat:
Snacka om matchvändning :yes: Lust att livea allt jag äger på Djorko... |
Roger bommar två matchbollar i egen serve... 5-4 Federer, djoko servar:popcorn:
|
OMG!
BEST.MATCH.EVER!!!! |
DJOKO :moneybag::moneybag::moneybag:
Utan tvekan bästa matchen jag har sett i år. |