![]() |
Lirar Oden -0.5 till 4.25 med 1u och x2 till 2.34 med 2u ikväll i div 4 Västmanland. Kanske kommer motivering senare, om jag hinner hem. Kolsva är alldeles för stor favorit.
|
0-1 Oden i ht, 2-1 kolsva ft, börjar bli tråkigt detta. Kanske borde börja lira halvtid i div 4 :)
|
Vi får lobba så att de inför hörnmarknaden på div 4;)
|
Citat:
|
Alla har svackor, du har inget att bevisa. Det finns ju ett skäl till att man har koll på dig. Det vänder snart.
|
5-0 Köping och 6-0 juve :) om det alltid var så enkelt!
|
du som har lite mer koll på västmanlänsk fotboll. Är inte en 2a på Fagersta Södra - BK30 till 3,00 ganska intressant? Fagersta imponerar inte nämnvärt men har endå inte förlorat, första förlusten måste komma snart... BK med klasspelare för div4 som Näsström och Ojutkangas..
|
Citat:
**** Ogiltigt spel-ID: 412340 |
Ja jag la en peng på BK men tyvärr räckte det inte riktigt hela vägen. Fick 1,65 på Juve borta mot Tillberga som har mycket folk skadade/avstängda/bortresta enligt hemsidan, riktigt bjudodds!
|
Citat:
|
Var och tittade på matchen och jag vet inte vad som ska stoppa Juve iår... Tim Ritter var ju helt sinnesjukt bra, och då ska han enligt VSK Sportchef som var där och scoutade han, gjort sin sämsta match för säsongen sen han började följa honom..
|
Ogiltigt spel-ID: 419864 |
3-1 Köping och 2-1 syrianska :)
|
:hattenav:
|
Ogiltigt spel-ID: 420859 |