![]() |
Välkommen. Du har defenetivt kommit till rätt sida för att lära sig att spela rätt.
Finns många duktiga spelare på sidan att hålla koll på. |
När jag ändå är inne på sheet-temat..
Det blir mycket enklare att filtrera serierna om du skriver serie i rekarerutan och bet i inforutan. Kommer hjälpa dig väldigt när du är uppe i x antal serier och något blir fel. Då kan du filtrera serie för serie och lätt upptäcka det som blivit fel :) |
Citat:
|
Citat:
|
Ikväll blir det två La Liga-spel signerade RobinD, som på både gott och ont ser ut att bli en slags ledstjärna för detta projekt. :)
Det första är Ö 2,5 på Racing - Atletico. Att RobinD väljer detta som ett B5-spel är tillräckligt för att vinna min tillit, och jag ser ingen anledning att tvivla på hans omdöme. Det andra spelet är U 3,5 på Real - Getafe. Detta spelades främst på grund av att NB hade ett rätt schysst odds, 2.0, men en ytterligare faktor är att Real i praktiken inte har mycket kvar att spela för medan Getafe i högsta grad är med och kämpar för att undvika nedflyttning. I och med det kan jag tänka mig att det är en målsnål tillställning att vänta. |
Citat:
Men det är bara att hoppas att RobinDs känsla är såpass bra att den håller sig under 3.5 och no harm done :smoke: |
Citat:
Jag avstår själv från det spelet då jag tror att det mycket väl kan bli över, men oddset är för dåligt. Lycka till hur än det går! :) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Real - Getafe blev alltså torsk på grund av att clownerna i Getafe orsakade en straff på övertid. :p
Ryggade även RobinD på Clermont - Reims Ö 2,5 och matchen såg ut att börja riktigt bra då det stod 1-1 efter 20 minuter, men efter det ville bolljäveln inte in. Nu finns ett levande spel, Ö 2,5 på WBA - Everton. WBA har det något sjuka snittet på 72 % av matcherna över 2,5 mål. |
Chelsea - WBA 6-0 spelades 14/8..
|
Citat:
|
Har legat lugnt de senaste dagarna, mest på grund av en hel del skolarbeten. Knappt två veckor kvar nu till sommarlov dock, sen kommer med all säkerhet aktiviteten höjas rejält. :thumbup:
Vill tack Boone för riktigt schyssta MLB-spel igår. Satte 3/3 vilket var jävligt skönt. :) |
Inatt blir det tre nya MLB-spel från Boone, får hoppas att det går bra då det för min del är hyfsat höga summor som spelats.
Har även ryggats en del av RobinD under dagen. |