Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Vurpans Rookiebrännbollprojekt (mlb) (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/7751-vurpans-rookiebraennbollprojekt-mlb/)

ALA 2011-05-20 17:03

Jag testade det här systemet under ca 2 månader förra sommaren. Det fungerade inte bättre då.

woodface 2011-05-20 18:04

Det ser tyvärr ut som du får samma resultat som jag fick. Skulle behövas filtreras mer, men vet inte hur. Kanske inbördes möten, pitchers dagsform senaste starterna.

Vurpan 2011-05-21 15:07

Citat:

Ursprungligen postat av woodface (Inlägg 123917)
Det ser tyvärr ut som du får samma resultat som jag fick. Skulle behövas filtreras mer, men vet inte hur. Kanske inbördes möten, pitchers dagsform senaste starterna.

Jajamen, ska fortsätta köra ett tag till o se om man kan hitta några mönster.
Natten som gick var ju fin iaf, 2-1. Dagens spel:

La Dodgers
Kansas city
Washington
Pittsburgh
Chicago Cubs
Texas

Kör fortfarande utan insats, även om sheetet säger 50 flatbet.

Vurpan 2011-05-22 14:29

2-4 inatt. Dagens lir är:
Houston
Washington
Pittsburgh
LA Dodgers
Milwaukee

wallez 2011-05-26 10:51

Citat:

Ursprungligen postat av Vurpan (Inlägg 124034)
Jajamen, ska fortsätta köra ett tag till o se om man kan hitta några mönster.

Kör fortfarande utan insats, även om sheetet säger 50 flatbet.

Jag har också slutat spela trots låga insatser, även det blir dyrt i längden.. :sad:
Har du även har slutat att torrköra systemet nu? Lite nyfiken på hur det ser ut över lång period men tyvärr verkar det inte funka då både ALA och woodface kan bekräfta att det gått dåligt tidigare..

Spoiler:
Citat:

Ursprungligen postat av ALA (Inlägg 123904)
Jag testade det här systemet under ca 2 månader förra sommaren. Det fungerade inte bättre då.

Citat:

Ursprungligen postat av woodface (Inlägg 123917)

Vurpan 2011-05-26 11:07

Citat:

Ursprungligen postat av wallez (Inlägg 124599)
Jag har också slutat spela trots låga insatser, även det blir dyrt i längden.. :sad:
Har du även har slutat att torrköra systemet nu? Lite nyfiken på hur det ser ut över lång period men tyvärr verkar det inte funka då både ALA och woodface kan bekräfta att det gått dåligt tidigare..

Spoiler:

Ja tyvärr, utan några pengar inblandade så "orkade" jag inte gå in för det längre och då blev jag mindre selektiv än innan och det var ingen bra kombination:P Jag skulle egentligen vilja fortsätta och som du sa se hur det fungerar över en längre period, men samtidigt som du säger har det inte funkat för ALA och woodface och med tanke på att vi kör exakt samma system så borde ju picksen bli samma varje dag för dom som för mig..