Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Gliders 2-6 WNBA (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/7959-gliders-2-6-wnba/)

Glider 2011-06-10 22:21

Gliders 2-6 WNBA
 
Jag har varit medlem här på Sharps sedan starten och känner bland annat iCash personligen men har inte varit aktiv här på forumet av olika anledningar..

Så, detta blir min debut när det gäller speldagbok. :)

Basket är min favoritsport och jag har haft stora framgångar med mina NBA picks de senaste åren och nu tänkte jag ge mig på WNBA.

Kommer att satsa på matcher enligt 2-6 systemet och det kommer normalt att bli ett eller ett par picks per speldag. (wnba har speluppehåll varje måndag och onsdag). Alla picks bygger till största delen på egen statistik och jag kommer därför inte att ge några direkta motiveringar eller analyser av mina picks.
Målet är att vinna minst 40 serier under säsongen vilket har potential att ge över 100u. Jag siktar högt men Det borde inte vara någon omöjlighet om man ser till tidigare års statistik. :moneybag:

Mina spel går att följa på detta spreadsheet
https://www.sharps.se/spreadsheet/gliderwnba

Har ni några frågor under säsongens gång så är ni varmt välkommna att ställa dem här. Jag kommer att uppdatera tråden med aktuell ställning med jämna mellanrum.

All ryggning sker förstås på eget ansvar. :innocent:


So, let the game begin....
:cheers:

Grnvit 2011-06-10 22:25

Mycket intressant! Lycka till!

Glider 2011-06-10 22:28

Picks postad
 
Dagens pick 10/6

Indiana Fever -5 wba1 b1

BOL :)

Bookmakern 2011-06-10 22:29

Kör hårt

rico 2011-06-10 22:29

Vi är några stycken här på sharps som älskar basket och sådana här trådar. Lets make some money bro!

RobinD 2011-06-10 22:41

Hur kommer du släppa spelen i dagboken, vettiga tider eller kommer det komma spel mitt i natten?

smak 2011-06-10 22:44

Här blir det rygg! :cheers:

Glider 2011-06-10 23:03

Citat:

Ursprungligen postat av Grnvit (Inlägg 126430)
Mycket intressant! Lycka till!

Citat:

Ursprungligen postat av Bookmakern (Inlägg 126432)
Kör hårt

Tack! :)

Citat:

Ursprungligen postat av rico (Inlägg 126433)
Vi är några stycken här på sharps som älskar basket och sådana här trådar. Lets make some money bro!

Absolut! Är övertygad om att det kommer att bli en bra säsong!

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 126435)
Hur kommer du släppa spelen i dagboken, vettiga tider eller kommer det komma spel mitt i natten?

Ska försöka släppa spelen på normal kvällstid (innan midnatt). Jag kan inte garantera att det inte blir något spel som släpps senare men det kommer att vara undantagsfall. (om jag vet att jag ska vara borta hela kvällen så siktar jag på att släppa spelen tidigare på dagen istället, kanske även innan Vegas har satt linorna i vissa fall). Jag kommer också att sikta på att släppa samtliga spel för dagen vid samma tidpunkt så ni inte missar nåt.

Luckystrike 2011-06-10 23:06

Hej,

Vad tror du om San Antonio Silver Stars -5,5 poäng idag ? Har en kontakt som är inne på dom, men han är ingen expert på WNBA förvisso.

Mvh

Glider 2011-06-10 23:35

Citat:

Ursprungligen postat av Luckystrike (Inlägg 126443)
Hej,

Vad tror du om San Antonio Silver Stars -5,5 poäng idag ? Har en kontakt som är inne på dom, men han är ingen expert på WNBA förvisso.

Mvh


Jag har inte så många åsikter om den matchen. Den föll utanför mina filter och var inte aktuell för mina picks så har inte analyserat den närmare.
Även fast Silver Stars vann stort i första mötet så är det för tidigt på säsongen att dra några större slutsatser av det. Jag kan tyvärr inte ge dig några råd angående matchen.

iCash 2011-06-10 23:45

Let's do it ;) :moneybag:

Glider 2011-06-11 16:18

Dagens spel 11/6

Indiana Fever +3,5 wba1 b2
Chicago Sky +6 wba1 b3
Atlanta Dream pk wba2 b1

Glider 2011-06-12 09:31

Så där ja, Fever och Sky gick hem så första serien vunnen! :cheers:

Dagens spel kommer på eftermiddagen. (matchen är kl 21 svensk tid)

iCash 2011-06-12 09:43

:thumbup::drunk:

dillehal 2011-06-12 11:13

Citat:

Ursprungligen postat av Glider (Inlägg 126612)
Så där ja, Fever och Sky gick hem så första serien vunnen! :cheers:

Dagens spel kommer på eftermiddagen. (matchen är kl 21 svensk tid)

Göttkött! Gillar tidsinfo! Och bra lir! Och tjejer som lirar basket! Och sushi.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved