![]() |
MLB TONIGHT
Hej SHARPS!
Jag befinner mig just nu i USA och studerar. Under min tid här har jag fastnat för MLB och spelat en hel del pengar med framgång. Jag kommer att posta spel här och i min sheet. Jag väljer spel väldigt noga och studerar statistik och form samt vilka som spelar för kvällen. Utbudet av info här i USA är enormt och väldigt många bra preview shows på tv. Rygga lugnt så skall jag försöka spela hem lite extra semesterpengar :) |
Första spelet
Hinner tyvärr ej analysera ikväll |
Intressant! Kommer att följa din dagbok.
Börjar med att rygga ditt spel :KO: |
Kan aldrig bli nog av denna underbara sport!
Satt & spånade på samma spel men tog under 7,5 istället. Hur som helst BOL! :moneybag: |
Trevligt. Detta ska följas. Börjar med att rygga :)
|
Citat:
|
Intressant, kommer hålla ögonen på dig :)
Då jag själv håller på att lära mig MLB kan man inte få nog så många synviklar på de olika matcherna! Good luck!:moneybag: |
Gillar att MLB växer mer och mer här på Sharps! Go everyone!:)
|
Den satt ju fint! :). Fortsätt så!
|
Man tackar! :moneybag:
|
Skönt att första spelet satt! Naturligtvis handlar inter betting om 1-2 spel utan att kunna har grönt över 100-200 spel för att man skall se en vinnande strategi.
Skulle någon snäll person här sharps kunna skicka ett PM till mig hur jag skulle kunna använda mig av 2-6 strategin för att optimera mina vinster? Har försökt läsa på den tråden som finns om just den strategin men förstår nada :sad44: just nu spelar jag 1-10 units. Så om någon vill och kan förklara får ni gärna skicka ett PM så att vi inte kladdar ner spelboken här:) Senare ikväll kommer det spel för dagens MLB :popcorn: |
Första spelet idag
Skybet kom ut helt fel här och denna line skall vara minst en poäng högre. |
Öppnade verkligen Skybet på 8.5 när Pinnen och asien redan var ute med linor på 9.5? Verkar lite självmordsbenäget,den kan inte varit uppe länge :p
BOL med din nya dagbok |
Citat:
|
Ytterligare ett spel ikväll
Cubs skall inte ha en chans ikväll. Pitchern de startar med imponerar inte och 1.61 tar jag hårt |