![]() |
Citat:
|
På gränsen till ospelbar. Men en smula värde ser jag. |
|
5-2 Bra start av LHC och en underhållande start av matchen med 4 mål efter 6 minuter.
2-5 Siffrorna ljuger dock väldigt mycket. Stod 2-2 med 2 ½ minuter kvar att spela, samt att Rögle då hade Powerplay. Barta i Malmö står för en individuell prestation och sätter 3-2 för Malmö i BP och sedan gör man 4-2 i öppen kasse för att punktera matchen. |
Lite oddsalerts ute på morgondagens Elitserie så får vi se vad det blir! |
Citat:
Malmö hade jag oddsalert på, ville få den till 1,95 eller högre. När jag skulle spela låg Malmö ML på 1,86. Vilket inte kändes lika kul :sad: |
|
|
2-4 efter mål i öppen kasse.
5-0, förväntade mig givetvis myycket mer av Timrå
1-3 efter mål i öppen kasse. |
Citat:
Ett till spel inför nattens pre-season
Testar Leafs för en låg insats. 20-årige Robin Lehner i mål för Sens som är relativt orutinerade i NHL-sammanhang. 8 matcher förra säsongen i NHL. Stod borta mot Montreal i förrgår då Sens vann med 3-2. |
Citat:
R. LEHNER 26 av 31 83,9% |
3-5
2-0 Nattens NHL räddar mig. Mm, Oscar. :( Tråkigt för Lehner. |
SvS på 3.10 medans average på 14 andra bolag ligger på 2.47. Tack till boored! |
Efter samspråk med htsolna08 och boored så bestämmer jag mig för att spela en dubbel i norska division 1. Både Betsafe och Nordicbet har lagt sig lägre i bet365 samt att de droppat också, vilket gör att det blir stor skillnad mellan bolagen. Nordicbet har spel på många små-ligor och jag utgår från att de har bättre koll på denna än vad bet365 har. Lite risky, men värt en låg insats. Och innan jag ens hunnit skriva klart så är Ringerike sänkt till 1.33. Vålerenga sänkt till 1.35 med. Aja, var ju mycket att dela med sig av :ful: |
Baree matar in lir |