Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   olof86 ryggar ihop 5000 i månaden (Alla sporter) (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/842-olof86-ryggar-ihop-5000-i-manaden-alla-sporter/)

Bobbobula 2010-02-10 08:40

vem rekade hanescu?
Förrresten, kör du under 3,5 projektet? :)

olof86 2010-02-10 08:51

Citat:

Ursprungligen postat av Bobbobula (Inlägg 13629)
vem rekade hanescu?
Förrresten, kör du under 3,5 projektet? :)

Ritzans på bettingbloggen, vars tennis är sinnes om han inte ljuger (hälften är livebet dock): lång länk

Lägger en liten peng på denna också http://wimderon.blogabet.com/#949126

Nja, jag började och vann första matchen, sen orkade jag inte leta upp nån bra kandidat till en andra. Tar det nån annan gång.

olof86 2010-02-10 10:07

Kavala-0.25 @ 1.90. Sjunker fort.

Citat:

Kavala super motivated for the game. Chairman offers 100,000 euros to the players for a qualification here. The whole city has united around the team for this game and stadium, despite the bad weather is expected to be packed, pushing the players to give the extra something and reach the finals. Kavala won in the weekend, so they feel better and more relaxed in the standings so they will field the best team possible for this one. Panionios on the other hand is in a bad moon and the coach change has not helped so far. The worst thing is they have gotten themselves into trouble and despite this crucial match the team is already focusing on upcoming league game vs Iraklis, which is like a final to them. Coach Paraschos is thinking of resting Estoyanoff and Riera, plus using a 5-4-1 formation to try and improve the defending part of the game, as he noted some serious fighting incapacity in the game vs Atromitos. Left back is also out and Siovas and Kontoes will be assisted by RB Johnson that will assist the defence. Under these circumstances, all Panionios can hope for is a draw that will lead to a second game. Game is expected to be in a bad field under bad conditions, but Kavala seems to be more ready for it and more motivated.
http://www.bettingadvice.com/showPre....php?idMenu=79

Betongbarn 2010-02-10 10:14

Snyggt, ryggar på GnB rullen.
Rak 1:a finns där till 2.15!

olof86 2010-02-10 10:19

GL! Jag fegar lite med "halvförsäkringen" som han rekommenderde. Kan säga att jag ryggat xaralas på 24 picks och fått ut en ROI på 130, men då har han satt nån högoddsare också. Grym på grekiskt är han iaf.

Både zizou och iceeman spelar Lopez mot davydenko. money in the bank trots odds på 4.8? ;)

Bobbobula 2010-02-10 10:20

Haha, satt & kollade på exakt samma rek fast på blogabet.com ;)

olof86 2010-02-10 10:31

Citat:

Ursprungligen postat av Bobbobula (Inlägg 13653)
Haha, satt & kollade på exakt samma rek fast på blogabet.com ;)

Av vem? O lirar du den?

woodface 2010-02-10 10:37

Rygg på Greken.
Ang. Tipskungen, kan man hitta hans rekar på nätet eller måste man ta sig till Ica maxi.

Bobbobula 2010-02-10 10:37

Citat:

Ursprungligen postat av olof86 (Inlägg 13656)
Av vem? O lirar du den?

Av "Allon". Japp, jag lirar den! and you? :cheers:

Forshem 2010-02-10 10:45

Citat:

Ursprungligen postat av olof86 (Inlägg 13652)
GL! Jag fegar lite med "halvförsäkringen" som han rekommenderde. Kan säga att jag ryggat xaralas på 24 picks och fått ut en ROI på 130, men då har han satt nån högoddsare också. Grym på grekiskt är han iaf.

Både zizou och iceeman spelar Lopez mot davydenko. money in the bank trots odds på 4.8? ;)

Ryggade tennisen och fotbollen där chansar jag dock på enkel 1a

olof86 2010-02-10 11:05

Citat:

Ursprungligen postat av woodface (Inlägg 13658)
Rygg på Greken.
Ang. Tipskungen, kan man hitta hans rekar på nätet eller måste man ta sig till Ica maxi.

KP här på forumet brukade posta dem men slutade efter att de haft en svacka på nån vecka... jag vill också gärna ha dem igen, ska vi be honom snällt? =)

På helgerna kan man hitta dem på www.tipskungen.se men inte på vardagar.

ryggovic 2010-02-10 11:47

Deny på GS har oxå Lopez, mini rygg på den.

Bobbobula 2010-02-10 12:07

Citat:

Ursprungligen postat av ryggovic (Inlägg 13682)
Deny på GS har oxå Lopez, mini rygg på den.

deny sitter & ryggar från blogabet! han har dokos volleyboll med tex.

ryggovic 2010-02-10 12:09

hmm, visste jag inte. Har följt honom ganska länge
Va fan! kommer jag inte på blogabet för?

scwee 2010-02-10 13:08

Citat:

Ursprungligen postat av olof86 (Inlägg 13554)
Hur gör du när du ryggar, och vilka ryggar du? Plockar du ut varje rekares specialitet eller starkaste spel? Följer du deras unitskala? Svara gärna utförligt så kanske vi kan hitta några intressanta mönster? :)

Har bokfört samtliga spel som jag ryggat. Det rör sig mest om basket och hockey (synonymt med WD och Doc), som du själv precis konstaterat gått lite knackigt på sistone. Tipskungen har rånat mig, men honom har jag lagt av med sen ett tag tillbaka. Ska se om jag kan sammanställa lite statisitk under kvällen, annars får det bli imorn. Mitt problem är att jag inte har så mycket tid över som jag skulle önska, så jag värderar inte picks utan ryggar rakt av. Som i natt, 1-7 på service plays :(

Återkommer med lite stats.