Citat:
Ursprungligen postat av olof86
(Inlägg 35304)
Jag gillar Sevilla - Atletico Madrid DNB @ 6.20 på Tipico som fan. 6.20 sticker ut mot snittet på 4.99 och dessutom har 365 sänkt den till bara 4.00.
Ingen kan ju lita på ATM och man vet aldrig vad de gör. Därför är 1.46 i snittodds på Sevilla på tok för lågt och om jag inte missminner mig fick Kanoute rött och är avstängd för Sevilla dessutom?
ATM+1 AH kan också vara ett alternativ (egentligen ett klokare sådant) men där stack inte oddsen ut och då det jag testar här främst är oddsutstick så...
|
Riktigt intressant. DNB till 6.20 på Atletico är ett överodds vilket lag man än möter då laget är kapabla till att vinna mot alla lag när det väl stämmer.
Atletico är inne i ett mycket tufft matchande för tillfället, med en riktigt tuff match på Anfield på torsdag bland annat. Det och att man är riktigt dåliga på bortaplan talar väl emot Atletico i denna match. Men laget måste gå för 3 poäng för att inte vara helt borta fårn europaplatserna.
Det stämmer att Kanoute blev utvisad i matchen mot Getafe. Sevilla är ganska starka hemma och måste också gå för 3 poäng i jakten på champions league platserna.
Tror det kan bli en målrik tillställning, två st ganska målglada lag som båda måste vinna matchen. Över 2.5 ger i skrivande stund 1.72, vilket känns ok, men över 3.0 mål ger klart godkända 2.25 vilket kanske känns ännu mer intressant. Ett litet minus till detta spel är så klart att målfarliga Kanoute är avstängd.
Har tyvärr inte Tipico, hade lirat Atletico DNB till 6.20 alla dagar i veckan. Är nu mer sugen att lira AH+1 på Atletico till 2.10 samt antingen över 2.5 eller över 3.0, får kika närmare på detta imorgon.
Hoppas det var ok att jag skrev lite tankar om matchen i din dagbok :)
|