Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Perrys speldagbok (Hockey,Fotboll) (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/8460-perrys-speldagbok-hockey-fotboll/)

perry 2011-08-10 23:22

Perrys speldagbok (Hockey,Fotboll)
 
Hallå där!

Har bettat ett tag nu med, för mig, fina resultat och känner att jag börjar få kläm på det här! Kommer fortsätta med spel i ligorna jag känner mig hemma men det kommer även dyka upp lite spel från andra ligor.

Jag kommer framför allt att spela europeisk fotboll, elitserien och hockeyns div 1 där jag har lite inside information!


Lets go!

Piturek 2011-08-11 08:25

Spännande. Du verkar ha lite koll på PL också!
En önskan vore om du i ditt spread lade in på vilka bolag du lirat.

Lycka till!

perry 2011-08-11 08:37

Tack!

Det kan jag göra. Spelar bara på bet365 och unibet för tillfället så ni behöver inte leta ihjäl er om jag missar det.

perry 2011-08-11 10:11

Danny Graham att bli Swanseas skyttekung spelad.

Graham vann skytteligan i championchip ifjol med 24 baljor. Det gjorde han i Watford som slutade på 14 plats i ligan.

Den här säsongen kommer han konkurrera med Leroy Lita, Craig Beattie, Stephen Dobbie och Luke Moore om anfallsplatserna och ingen av dom ska egentligen kunna hota om skytteligasegern enligt mig.

Den jag känner kan hota är Scott sinclair som öste in mål från sin yttermittsplats ifjol då han gjorde 22 mål och kom på andra plats i skytteligan, men han kommer inte kunna producera på samma sätt i år. Det kommer självklart inte Graham heller att göra men ser dock hans chanser att vinna lagets skytteliga som större!

Tycker oddset 3.25 är mycket fint och jag går in med 3u!

perry 2011-08-13 00:35

Liverpool - Sunderland över 3.5 kort.
Odds: 1.875, 2U.

Tror på mycket kort här. Sunderlands mittfält består mest troligt av bland annat Craig Gardner, Seb Larsson och Lee Cattermole. Här kommer det att smälla då dessa grabbar ofta spelar väldigt tufft!

Även Liverpool har en del grabbar som kan smälla på ordentligt och många spelare kommer säkert vara laddade till tusen på ett kokande Anfield.

Tror det blir en tuff match där domare Phil Dowd (snittade 3.66 gula per match ifjol) kommer måsta plocka fram ostskivan ibland, förhoppningsvis minst 4 (rött kort räknas som 2 kort, iaf på bet365).

Lycka till om ni ryggar!

perry 2011-08-13 14:07

Bent att göra mål idag för sitt Aston villa mot Fulham är spelat. 1U till oddset 3.10.

Bent som är en otrolig målskytt var jag bara tvungen att spela när oddset steg. Får han någon bra chans idag så sitter den (förhoppningsvis)!

Spelat på Unibet, kan finnas högre nån annanstans.

perry 2011-08-13 14:21

Är det någon som vet hur man "länkar" från sitt spreadsheet till dagboken?

Overkill 2011-08-13 14:26

Citat:

Ursprungligen postat av perry (Inlägg 134831)
Är det någon som vet hur man "länkar" från sitt spreadsheet till dagboken?

Tryck på Levande längst till höger på spelet du vill länka, sedan ser du BBkod: [spel]******[spel]

Kopiera [spel]******[spel] och klistra in i ett inlägg och sedan posta. :popcorn:

perry 2011-08-13 14:29

Ogiltigt spel-ID: 467204


perry 2011-08-13 14:30

Se de funkar :D tack!

Spelar som ni ser även denna, tycker oddset stigit för mycket!

perry 2011-08-13 14:31

Insatsen ska dock vara 1U

perry 2011-08-14 00:51

Kan inte annat än vara nöjd med dagens spel då 5 av 6 satt. Nya matcher imorgon, får se om man hittar nått intressant!

Piturek 2011-08-14 07:48

Citat:

Ursprungligen postat av perry (Inlägg 134889)
Kan inte annat än vara nöjd med dagens spel då 5 av 6 satt. Nya matcher imorgon, får se om man hittar nått intressant!

Väldigt bra start på pl! Imponerande att sätta två x och väldigt bra värde i dina x2 spel! :hattenav:

perry 2011-08-15 11:00

Några livespel igår vilket resulterade i -4u. Väldigt synd på hörnspelet som stoke ledde med 4-2 men Chelsea ändå han först till 5.
Idag spelas följande:


Ogiltigt spel-ID: 462205



Ogiltigt spel-ID: 468988



Som i tidigare premiärmatcher tror jag City kan få problem. Man är såklart ett mycket bättre lag men topplag brukar inte leverera direkt och nykomlingar brukar ha en tendens att knipa en del poäng i början av säsongen för att sedan dala.
Tevez saknas för City och mest troligt även Aguero.

perry 2011-08-15 11:01

Insatser ska vara 1U på kryss och 2U på underspelet. Vet inte varför det blir sådär!



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved