![]() |
AGOVV+0,5 2u
Zwolle-1.5 2u Se separat rek, spelstopp 20:00. |
Trist att Eindhoven blev inställd hade verkligen bra feeling inför den reken och en del ryggade, nu hann jag lägga två spel till men fick problem med tiden och sen min skitdator som gjorde att rekarna inte kom ut i tid.
Halvtid nu och det finns goda chanser att båda spelen sitter. 45 minuter kvar, mycket kan hända men inget av spelen är kört när andra halvan startar. Kom igen nu Zwolle, in med bollen och döda matchen! Kom igen nu AGOVV och håll tätt bakåt! |
Robin har räknat ihop antal NHL spel iår på min sida nu...
|
Citat:
|
Kommer rygga Ex Punter på
M'Boro-1 Nottm-0,25 Blackpool+0,25 |
Major fail igår och nya tag idag. Nu blir det tighta till igen. Varje period det går sp följer jag upp med en större svacka. Att detta ska vara så svårt!
|
Dagens spel:
Gent - Club Brugge Båda lagen gör mål: NEJ Här har bet365 spel på båda lagen gör mål som favorit trots att, lagens inbördes möten slutat med max ett målgörande lag 7 av de senaste 10 matcherna. Var för sig har gent max ett målgörande lag 3/5 av sina senaste och Brugge 2/5 sina senaste. Detta är också en toppmatch som spelas i Belgien där det sista tiden varit mycket inställda matcher pga snö och kyla. Det borde inte gynna målproduktionen. Jag hoppas på en tight match 0-0 gärna så slipper det bli spännande. 3u @ 2.10 Getafe-0.5 - Almeria Hemmastarka Getafe tar emot et Almeria som är svagt borta och de ska ine ha något att hämta här. Getafe kan fortfarande slåss om Europaplatser så detta blir 3 poäng. 3u @ 1.74 Från och med nu blir det flatbets på 3u rakt av, har upptäckt att jag värderar mina spel sämre än om jag hade spelat flat. |
1-1 i 83e..
klantigt rött kort från brugge i 75.. |
Citat:
|
Japp ryggade och såg även större delen av andra.
Planen var riktigt dålig efter snön och skapades inte många chanser. Det som avgjorde var ett skott upp i krysset utanför straffområdet. Men sånt som händer ibland, oddset var fortf fint |
Citat:
|
Idag spelar jag:
charlton fail bursaspor dnb push över graafschap - rbc major fail Strasbourg vinst northug vinnare major fail |
Fortsätter med att ta ett steg framåt en dag för att sedan ta två bakåt dagen efter..
Idag liras: Lyon - Real Madrid över 2 mål Milan - Man Utd över 2 mål samt så återupptas: Nalbandian - Starace |
Fortsätter min kamp mot min dåliga disciplin.
Idag spelar jag Bayern på hemmaplan mot Fiorentina. La viola ska inte ha något att hämta borta mot ett pånyttfött Bayern. Jag är sugen på hcp också men pga min svacka väljer jag att försöka jaga lite träffar nu. |
Citat:
Hittar bara 1.50 på Bet365, känns lågt. För att närma sig 2.00 måste man ta -1, -1.5 vilket känns lite heavy. Visst ska Bayern vinna men Fiorentina kan mycket väl göra mål, de har varit äckligt nära samtliga matcher de har kryssat/förlorat, inte haft marginalerna på sin sida.... |
Citat:
|
Citat:
Tappar självförtroendet och inget sitter :thumbdown: Fick själv bom på 6 stycken 3U spel i rad för ett par dagar sedan vilket drog mig långt ner under noll, men jobbar man bra och tänker till ordentligt så brukar det vända! |
Citat:
|
Kommer lägga till följande spel.
Notts County-1 vs Grimsby Notts är starka hemma och samtliga segrare på hemmaplan har varit med 2 mål eller fler. Att de ska vinna mot Grimsby om de vill upp en division är självklart. Men Grimsby har många kryss och uddamålsförluster så jag vet inte om Notts klarar att vinna med 2, så jag ser gärna push på uddamålsvinst ist för att chansa. Crystal Palace - Reading Över 2, 2.5 mål CP är ett tight lag som ligger på 36% över 2 på hemmaplan och ännu lägre totalt. Reading däremot ligger på klar majoritet på överspelet borta ca 70%. Deras inbördes möten har varit väldigt målrika desutom. Väljer dock att safespela lite här med. Oddset är fortfarande bra på detta spel och blir det 2 mål behåller jag hälften av min insats. Porto - Arsenal Över 2, 2.5 mål samt att båda lagen gör mål Tror som många andra att detta komer bli ett möte med flera mål, två starka offensiver och Arsenal är ju inte vattentäta bakå direkt. Koubek - Karunsic Rygg på Iceeman. |
Spel: Zulte-Waregem - Roeselare HT
Odds: 1.90 Insats: 3u Bookie: Bet365 Här har vi ett spel som jag grundar rätt mycket på statistik. Roeselare ligger sist i Belgiska högstaligan tillsammans med Lokeren. 15 poäng har man lyckats att bärga denna säsong varav 8 av de är borta. Förutom ett Standad ur form så är poängen på bortaplan endast tagna av lag på nedre halvan. Det som jag noterade som gör att jag spelar detta spel är att Roeselare har av 8 bortaförluster legat under i paus i 7 av de. Jag förutsätter att detta kommer att bli förlust totalt, därför räknar jag inte de matcher som de plockat poäng i. Zulte då, seriens tredje bästa hemmalag. Har i sina vinstmatcher haft ledning i paus i 5/7 stycken. Det ska vara klasskillnad lagen emellan och med hemmapubliken i ryggen känns 1.90 spelvärt. Spel: Zulte-Waregem-1 - Roeselare Odds: 1.705 Insats: 2u Bookie: Bet365 Zulte ska ses som klar favorit, oddsen på rak 1:a gillar jag inte. AH -1 känns bra när Zulte kommer med två raka 2-0 vinster och Roeselare med två raka 2-0 förluster. I och med mina skrala resultat på sista tiden så kommer jag inte spela -1.5 här. |
La igår natt 5u på att Shaktar tar sig vidare från dubbelmötet med Fulham. De har en uddamålsförlust med ett bortamål att vända hemma i Ukraina.
Shaktar to Qualify 5u @ 2.20 Lägger även en slant på att CSKA Moskva vinner hemma mot Sevilla i veckans Champions League. CSKA - Sevilla 4u @ 2.87 Är sugen på 1- på CSKA som her över 5 ggr pengarna.. ska suga på den karamellen lite tilll. |
Vart hittade du Shakhtar för 2.2????
|
Sjukt snyggt hugget i så fall. Men varför bara 5u? Såna bjudningar vill man gå in tungt på...
EDIT: Tog bort inga bolag har den. Tryckte på fel flik :skamsen: |
Citat:
|
Citat:
2.20 to qualify är bjudodds så det skriker om det. Andra bolag har det mellan 1.48 och 1.68..... Jag tycker 1.68 har spelvärde. |
Citat:
|
Lördagen den 20:e blev första plusdagen sedan jag gick i pappslöjden typ och söndagen har startat i samma anda.
Vill hoppas att jag är påväg tillbaka mot noll nu, lång väg att vandra och jag är fortfarande ojämn och odisciplinerad. Jobba på. |
Citat:
Bara att det droppat från 2.20 till 1.61 på ett dygn bekräftar väl att du gjort årets kap... Du är säker på att det inte var Fulham du spelade på? De ligger på 2.20 ;) |
Citat:
19/2 la jag spelet! |
Hatten av - sjukt bra spel.
Tycker det är synd med To Qualify-det heter så olika att det är osäkert hur och när det dyker upp på oddsportal/oddsoddsodds/wsn etc... Just nu finns det t.e x inga bookies som erbjuder det enligt oddsportal. Men unibet, bwin och bet365 har det till runt 1.65... |
Citat:
Sugen på fener till 2.20 oxå. |
Hur mycket "riktiga pengar" lade du? Om du hade lagt ett 10K+ spel eller liknande hade det antagligen voidats...
Extrem felsättning av Bet365... |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Kan detta vara dagen då vi tar ett stag mot 0 och bort från tilten? Mycket hänger på de Graafschap.
Dordrecht - de Graafschap-0,5 4u Dordrecht - de Graafschap 2/2 HT/FT 2u Rotherham - Shrewsbury+0,5 2u Kaiserslautern - St: Pauli O 2.5 2u |
Roeselare - Racing Genk-0,5 @ 2.025 2u
Cercle Brügge - Charleroi @ 1.90 3u CSKA - Sevilla @ 2.87 4u |
Gillar skarpt dina egna rekar, känns dock som du bara slänger iväg vissa spel på måfå och därför du inte går +..
Du är en riktigt bra rekare och kan gå långt om du får bort dina dåliga ryggningar! |
Citat:
|
Som ni märker är det inte mycket aktivitet i dagboken längre, orkar inte föra statistik på flera ställen. Min spread kommer ligga upp jämt, oavsett förlust eller vinst.
Kommer så småningom komma upp en spread över mina postade rekar, måste bara orka backtracka allt. På måndag börjar en ny månad och ett nytt kapitel för mig. Kommer att börja reka tillsammans med Betongbarn, förhoppninsgvis kan det få mig på rött köl igen. Strategin just nu är som följer: Rygga doko, zizou, jcgros, profitkanon och till viss del iceeman. Samt spela få egna spel som jag dessutom rekar här. INGA andra spel kommer att läggas om det inte är safe bets på liven eller andra livespel. |