Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Lazlo Lirar! (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/8952-lazlo-lirar/)

Lazlo 2012-12-27 16:23

Julstöket börjar sakta men säkert lugna ner sig men då är det ju nästan omgående dags att tagga igång inför nyår. :cheers:

Dock så hinner man med lite basket emellan. Jag lät juldagen vara även fast det va en hel del riktigt bra basketgodis och jag va rätt ute på de flesta tankarna kring de matcherna så jag valde att kliva på det igår igen och det gick riktigt bra med +22.72 på 9 spel. Fick in de tunga spelen och lyckades även gräva fram ett par högoddsare. Det va väl bara Lakers som svek och förlorade med 4 poäng för mycket.

TNT ikväll med två matcher och jag får se om det kan vara något intressant där som är värt spel, väntar på att linorna för båda matcherna ska släppas först så får vi se om det kan vara något att ha.

God fortsättning allesammans! :)

abber 2012-12-27 19:51

Är sista spelet inte en b4?

Lazlo 2012-12-27 21:47

Citat:

Ursprungligen postat av abber (Inlägg 221099)
Är sista spelet inte en b4?

Insatsen motsvarar en B4 men det va tänkt att vara en insats som det står i inforutan dvs. en B3:a. Låter insatsen stå kvar och ändrar inforutan och kör på en B4 trots att jag just nu inte har någon sådan ledig på basket. Det får helt enkelt bli en innestående B4:a antingen vinst eller förlust, det blir bäst så ifall folk redan ryggat insatsen som står och det va också den jag själv spelade. Tack för att du sa till :hattenav:

fxstc98 2012-12-29 23:18

Försökte rygga dig ikväll, men, jag har bara pinnen och bettson,
och dom va ju inte i närheten av dina spel.:no:
Där du hade UNDER 200 på bobcats tex, hade pinnen som bäst under 180 :cry:
Vad rekommenderar du för bolag? Nu kan ju inte jag ett skit om basket, men kul att rygga med ibland. Och då någon som kan nåt.
God fortsättning:thumbup:

:smoke:

Grnvit 2012-12-29 23:24

Citat:

Ursprungligen postat av fxstc98 (Inlägg 221518)
Vad rekommenderar du för bolag? Nu kan ju inte jag ett skit om basket, men kul att rygga med ibland. Och då någon som kan nåt.

Bet365 är ju onekligen väldigt bra att ha konto på då han lägger massa parlays där :) Dessutom kommer du ha nytta av det andra gånger också. Bra odds och väldigt stort utbud av live-spel.

fxstc98 2012-12-29 23:37

Kanske ska ge dom en chans me då,,, Tycker pinnen annars har väldigt bra odds, överlag..
Fast ja kollar ju mest fotboll å hockey då..
Jaha, Bet365 blir nästa bolag att terra.
Tack för svaret
:thumbup:

Altarath 2012-12-30 04:24

Slutminuten i wolves, vilken jävla nagelbitare. Sjukt nice att det gick vägen tillsist iaf :cheers:

Misär 2012-12-30 07:47

BOOM! Vilken jävla natt! Tack!!:)

Lazlo 2012-12-30 12:30

Citat:

Ursprungligen postat av fxstc98 (Inlägg 221518)

Bet365 är ett av bolagen jag använder väldigt mycket så skulle råda dig att ta med dem i din portfölj också. Egentligen så borde du bli medlem på alla bolag så du kan ta del av alla odds. :)

Citat:

Ursprungligen postat av Altarath (Inlägg 221536)
Slutminuten i wolves, vilken jävla nagelbitare. Sjukt nice att det gick vägen tillsist iaf :cheers:

Ja det va riktigt spännande där och T'wolves lyckades dra det längsta strået och fick tillslut en rull med sig på FT i slutet vilket va bra. :cheers:

Citat:

Ursprungligen postat av Misär (Inlägg 221537)
BOOM! Vilken jävla natt! Tack!!:)

Ja det kan man lugnt säga, 12 vinster, 3 torsk och 1 push på 16 spel vilket ledde till +49.4 vilket är mycket trevligt. Som sig brukar så sitter de flesta spelen när man vinner ganska enkelt och framförallt B6:an va aldrig någonsin i fara trots 15 poäng sista 45 sekunderna i Bobcats-Hornets. Nu är även december uppe på grönt efter ett ihärdigt arbete och vägran att ge sig trots att det gick emot då och då... riktigt jävla fint, nu plockar vi några till inatt och kan avsluta året bra! :yes:

Spela 2012-12-30 12:38

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 221569)
Bet365 är ett av bolagen jag använder väldigt mycket så skulle råda dig att ta med dem i din portfölj också. Egentligen så borde du bli medlem på alla bolag så du kan ta del av alla odds. :)

Ja det va riktigt spännande där och T'wolves lyckades dra det längsta strået och fick tillslut en rull med sig på FT i slutet vilket va bra. :cheers:

Ja det kan man lugnt säga, 12 vinster, 3 torsk och 1 push på 16 spel vilket ledde till +49.4 vilket är mycket trevligt. Som sig brukar så sitter de flesta spelen när man vinner ganska enkelt och framförallt B6:an va aldrig någonsin i fara trots 15 poäng sista 45 sekunderna i Bobcats-Hornets. Nu är även december uppe på grönt efter ett ihärdigt arbete och vägran att ge sig trots att det gick emot då och då... riktigt jävla fint, nu plockar vi några till inatt och kan avsluta året bra! :yes:

Trägen vinner!

Hatten av! :hattenav:

Niteowl 2012-12-30 19:29

Fick tyvärr T-Wolves till -4,5 :(

Men bra natt iaf. Nu sitter man med en massa NFL i matcher som inte betyder något :idiot:

fxstc98 2012-12-30 19:44

Som sagt, all respekt
till dig. Imponerad.
Önskar ett riktigt gott, och vinstgivande nytt år...:cheers:

Lazlo 2012-12-30 20:34

Citat:

Ursprungligen postat av Spela (Inlägg 221573)
Trägen vinner!

Hatten av! :hattenav:

Ja absolut, det gäller att kämpa på och sitter man rätt så blir det bra i längden! :)

Citat:

Ursprungligen postat av Niteowl (Inlägg 221652)
Fick tyvärr T-Wolves till -4,5 :(

Men bra natt iaf. Nu sitter man med en massa NFL i matcher som inte betyder något :idiot:

Aj då, så kan det vara ibland.

Jo det finns en del NFL matcher som inte påverkar slutspelsplatserna men det kan vara annat på spel och det går att hitta spelvärde även i några av dessa matcherna. ;)

Citat:

Ursprungligen postat av fxstc98 (Inlägg 221655)
Som sagt, all respekt
till dig. Imponerad.
Önskar ett riktigt gott, och vinstgivande nytt år...:cheers:

Tackar! Hoppas 2013 blir ett lyckat år för dig också! :cheers:

Sprite 2012-12-30 21:38

Lazlo eller någon annan som vet...

Går det att se hur man själv men i just denna fråga hur det går för Lazlo gentemot respektive bolag?

Alltså vilken ROI man har i ett sheet hos olika bolag, så man kanske kan se vilka bolag som oftast ligger fel mot det faktiska utfallet och vilka bolag som bättre vet vad de gör.

Gott Nytt År Lazlo! Lycka till även 2013! :cheers:

Lazlo 2012-12-30 21:49

Citat:

Ursprungligen postat av BlackCobra (Inlägg 221670)
Lazlo eller någon annan som vet...

Går det att se hur man själv men i just denna fråga hur det går för Lazlo gentemot respektive bolag?

Alltså vilken ROI man har i ett sheet hos olika bolag, så man kanske kan se vilka bolag som oftast ligger fel mot det faktiska utfallet och vilka bolag som bättre vet vad de gör.

Gott Nytt År Lazlo! Lycka till även 2013! :cheers:

Ja absolut, det är bara att skriva in vilket bolag du önskar att se stats från i filtreringsfunktionen i rutan "Bolag" och sen trycka "visa" för att få fram statsen för just det bolagen. Vill du se stats från flera bolag i samma sökning så trycker du bara enter och skriver in nästa bolag på raden under i samma ruta.

Det förutsätter dock såklart att personen i fråga skrivit in vilket bolag man spelat på i sheetet vilket de flesta inte gör och sen gäller det att man skrivit in rätt bolag också vilket inte är säkert alla gånger.

Va väl någon som nämnde det tidigare att jag nätt och jämnt slagit Pinnacle över alla spel som är registrerade hos det bolaget över hela 2-6 sheetet men jag har dock 107% ROI hos det bolaget sedan pausen i våras och detta sträcker sig över de senaste 600+ spelen. Ja, det går att vrida och vända på allting såklart :)

Gott nytt år på dig med Q och lycka till snutjävel! ;)