![]() |
Sorry för amatör frågor om NHL, har bara ryggat ishockey spel hittills kan inte så mycket.. Men det står att Montreal Canadians spelar inatt 27e, sen står det att dom spelar även imon(28e) mot Boston Bruins. Min fråga är stämmer det? Spelar dom verkligen 2 dar efter varandra?
Elitserien har iaf en dags vila. I Så fall bör ju det vara trötta ben på Montreal matchen efter..? |
Stämmer
|
detta låter som ett jävla fylllebet! blir fan lesss.......
|
Citat:
ursäkta ser även nu att jag inte lagt ut unitvärd... Men ny omgång imorgon, väldigt intressant.. lattj n out |
Vi förstår att du är ute och super när du vunnit såpass mycket som du gjort haha. Antagligen var du full när du fyllde i spreaden också, 2.00 på u5.5 har aldrig funnits :drunk:
Hoppas att du kommer med spel för i kväll senare :) |
Jag va själv full när jag såg din rek och spelade på canadiens ist för flyers vilket slutade bra :)
tack för tipsen! |
Detta ska bli mycket intressant att följa! Men jag förstår inte unitsystemet, 6000 innebär vadå? Det du skrev tidigare i tråden förstod jag inte. Tack på förhand!
|
Citat:
|
Citat:
"Unitsvärde är 2<°///>< /unit " Översatt från geektecken = En unit är två lax = En unit är två tusen kronor. |
Citat:
|
många <°//>< i havet :smoke: |
Ryggar såklart! Persken är fan bäst!
|
ryggat o klart! sätter du alla fyra inatt åker jag gärna hem till dig och serverar dig ett par stora groggar imorrn!
|
Flyers - Jets är bland det sjukaste jag sett.
|
haha det kan jag hålla med om !
|
liren
|
2<°///>< :smoke: lattj n' out |
...
|
Bra persken :D Dig kan man lita på.
|
Kommer eventuellt nagot till under kvallen. :yes: |
Härlig comeback av senators! :)
|
BoL ni som ryggar! :smoke: |
Persken vad tror du om Toronto över 5 mål?
|
Klart som fan man ryggar! :D
|
Tänkte rygga:) dock ligger spelen offline på pinnacle vad menas med det? Och kommer oddsen upp igen?
|
Citat:
|
Citat:
Vet du hur länge de brukar va offline? Funderar på km det är värt att hålla sig vaken:) För övrigt tack för fina spel persken:drunk: |
Citat:
Mycket hänger på gustavssons insats ikväll. Även tråkigt att Alfredsson inte spelar. Men jag tror att Ottawa's offensiva spel med Spezza och Michalek i form kommer tära hårt på torontos redan svaga defensiv. Därför går tankarna även på Ottawa ml. |
Citat:
|
Siket jävla derby vi har att vänta oss! Gustavsson Vs Lehner :thumbup:
Låter denna vara & korkar en vinare istället... Bol på er andra dock... |
Citat:
|
Blue jackets satte fint!, synd med EO, typiskt att det alltid ska bli 1 mål mer..
|
Kommer bli en svettig natt men finner spelvärde i underdogsen! :popcorn: |
extra plus att du lägger ut dina rekar tidigt, hjälper oss dödliga arbetare som börjar 07.00 att rygga;)
|
Vafan persken! :( Vad har hänt?
|
Citat:
|
Sant, men det verkar som att de flesta av dem känner igen han sen tidigare med tanke på alla glada tillrop och just det du nämner. :)
|
Citat:
|
Slökollade på panthers - jets och hawks - preds och de matcherna kunde lika gärna ha slutat i vinst för jets/preds.
Nästa gång sitter dom. |
mrkoreander det kan dom flesta nhl matcher. väldigt små marginaler. så det är ingen ursäkt
|