![]() |
Testar två Mestisspel idag då, kanske fylls på med ytterligare nåt under dagen.
|
Dåligt med utbud idag men desto större imorgon, så vi får köra lite innebandy då och lite hockey.
Börjar med dessa två innebandyspelen då.
Sedan har jag hittat dessa i hockeyn som kanske är lite mer "riskfyllda" men känns som dom borde ha hyfsat stor chans att gå in.
|
Lugnt om man frågar hur du får tag i information för såna här spel? Om du ens gör det :p
Eller utgår du enbart efter tabell/statistik? |
Verkar som du har bra koll på Innebandyn i Finland. Hur såg din ROI ut därifrån från förra säsongen?
Har sett dina fina picks på både fotboll och ishockey men inte innebandy - därav frågan. :) Cheers! :cheers: |
Det är till stor del systembaserat men kollar även trupper och letar annan info innan jag lägger spelen. Detta blir tredje säsongen jag kör nu, förra året var det 117.44 % i ROI på 123 spel, se https://www.sharps.se/spreadsheet/innebandy-2011-2012
|
Nå slutar på plus med dessa spelen i alla fall, hyfsad felberäkning på antalet mål för underspelet och lite surt att HIFK tappar till 3-3 med 36 sekunder kvar av matchen. Finns en hel del spel imorgon så ska köra genom dom och kolla vad man hittar för spelbart.
|
Blir i alla fall några spel idag i en salig blandning :)
Fotboll:
Hockey:
Innebandy:
|
Citat:
|
Ja det var helt sinnessjuk egentligen, bara för det så blir det att testa överspelet då OLS är inblandade.
|
Helt ok dag till slut, lite otur då SalBa förlorade med 7-6 och sen blev det inte fler mål än två i OPS - PK-35 matchen. Får se om morgondagen har nåt spelbart med sig.
|
Hockeydags igen då, lite sent med spelen men i alla fall!
|
Plus på dagens spel i alla fall, dom sista innan spelstopp sög ju röv tyvärr!
|
Dom satt skönt! tackar för fina rekar!
|
River av två Mestisspel idag, håller mitt förtroende till LeKi igen trots att dom failade hårt senast.
|
Lite spridda skurar igen på spelfronten, två hockey och två innebandylir.
Hockey:
Innebandy:
|