![]() |
|
Citat:
Studerar själv NHL ganska noga, men ändå känns det som en omöjlighet att konvertera denna kunskap till pengar... Så jag ville bara veta hurpass ingående ni kan NHL då detta troligtvis är det ända jag skulle kunna bidra med i denna tråd (vilket verkligen speglar sig på mitt 88 procentiga sheet). För övrigt tycker jag att fotbolls-/tennisrekarna är guld värda, keep up! :D |
Jag går emot all rim och reson och spelar Genoa ikväll, Kanske att nter klarar av att ladda om efter derby vinsten och Genoa vet man aldrig var man har. Rekomenderar ingen att rygga men tycker 9 gånger degen är bra.
|
:thumbup:
Citat:
Hoppas du har hållit dig undan mina handbollsrekar i alla fall:) På tal om tennis... Kommer det några lir idag wLn? Kul med nya "lirare" inne i tråden. Kom gärna med något bra spel! :cheers: |
Lazarov två mål i första bara...för dåligt...12-12 ht.
|
7 mål av Lazarov nu, 7 min kvar, behövet ett till!!
|
Void på Feghouli som målskytt, sitter på bänken...
|
Spelbekräftelse - PT02737933F - Flash Tid då spelet placerades: 19/01/2012 20:35:31 Skriv ut
Val Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat 1 Slovakien Serbien v Slovakien (Insatsen tillbaka vid oavgjort) 19/01/2012 Ingen 7.75 Levande Insats: 100,00 Vinst: 675,00 Utdelning: |
Citat:
|
Citat:
|
närsomhelst så är det dags för mig att livespela Valencia vinner HT och -1.25 AH
2 resp 2.25 i odds |
Citat:
|
Suck...Lazarov stannar på sju mål...
Men Makedonien vann fint :) |
bettet in:) hoppas på det bästa
JAAAAAA, vilken jävla tur man har!....hoppas jag inte jinxa nu:S |
Citat:
|
Valencia - Jonas - in love :lol:
|
|