Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Maijadona Pensionsfonden Fotboll (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/9639-maijadona-pensionsfonden-fotboll/)

Maijadona 2012-01-23 19:28

Citat:

Ursprungligen postat av djungelhjul (Inlägg 163099)
Maijadona, hur mår foten?

Inte bra:sad44: Men om Danmark vinner så kommer allt kännas bättre;)

Smart gjort av dig att skada motståndarnas bästa spelare:whistling:

Får safe lite i Danmarksmatchen , vart på tok för mycket genomklappningar i EM

djungelhjul 2012-01-23 19:31

Efter info på annat håll provar jag överspel på Tours-Montpellier till 2.20. Bortalaget har gjort en hel del mål på slutet o hemmagänget blir bättre o bättre.

wLn 2012-01-23 19:34

Citat:

Ursprungligen postat av krigarN (Inlägg 163100)

Förresten, inkluderar Ö 2.5 sudden och straffar? 4 av lagets senaste 7 vinster har varit på straffar och 2 på sudden.

Tack för feedback, var lite osäker gällande ö2.5 på overtime och straffar.

Såhär står det på pinnacle:

Totala poäng eller över/under
Ett vad på totala poäng är ett vad på det totala antal poäng som görs i matchen av båda lagen kombinerat. Du kan satsa på huruvida det faktiska antal poäng som görs är under eller över den rad som givits. De totala poäng som görs inkluderar poäng som görs på övertid såvida inte något annat anges.

Vilket måste betyda att det är inkl OT och straffar? alternativt bara på övertid?

Såg precis följande :

NHL OT Included Team Totals

Det är inkl övertid, troligen inte straffar!

krigarN 2012-01-23 20:01

Citat:

Ursprungligen postat av wLn (Inlägg 163104)
Tack för feedback, var lite osäker gällande ö2.5 på overtime och straffar.

Såhär står det på pinnacle:

Totala poäng eller över/under
Ett vad på totala poäng är ett vad på det totala antal poäng som görs i matchen av båda lagen kombinerat. Du kan satsa på huruvida det faktiska antal poäng som görs är under eller över den rad som givits. De totala poäng som görs inkluderar poäng som görs på övertid såvida inte något annat anges.

Vilket måste betyda att det är inkl OT och straffar? alternativt bara på övertid?

Såg precis följande :

NHL OT Included Team Totals

Det är inkl övertid, troligen inte straffar!

Något som måste betyda att om man bettat U 4.5 i en match och det blir 3-2SD så får man förlust?

djungelhjul 2012-01-23 20:01

Tack för Danmark Maijadona! Ryggade när jag kom hem från vår shoppingtur :)

Maijadona 2012-01-23 20:04

3.6 På Sverige är på tok för högt för att inte spela!

När Sverige sedan leder med 20 mål i 45e minuten kan man ju alltid livea Serbien och blii rik på ännu en kolapps:drunk:

wLn 2012-01-23 20:06

Citat:

Ursprungligen postat av krigarN (Inlägg 163106)
Något som måste betyda att om man bettat U 4.5 i en match och det blir 3-2SD så får man förlust?

If a line includes overtime, it will be clearly stated in the bet offer and clearly written on the ticket. Please check your ticket carefully.

Penalty Shootouts are expressly considered part of overtime. If a Penalty Shootout is contested, the winner will be credited with an extra goal.

Example: Dynamo and CSKA are tied 2-2 and proceed to a Shootout. Dynamo wins the Shootout. For our line matching "Dynamo including OT" vs "CSKA including OT", the final score for wagering purposes is Dynamo 3, CSKA 2.

Så fick jag som svar av Pinnacle, hittade inte den texten själv under hjälp.

Det är inkl straffar och ÖT!

GOGOGO ;)

djungelhjul 2012-01-23 20:09

Får be om ursäkt för den tryckaren Maijadona, aldrig kul när någon blir skadad...men läk ihop så tar vi nya tag på onsdag :)

suddenneddus 2012-01-23 20:12

Danmark gjorde sin plikt, nu hoppas jag på en svenskskräll! Tror på en revanch idag :)

tompa87 2012-01-23 20:19

Sverige är ju så dåliga, och idag spelar inte ens larholm :/ spelade Serbien -2 jag.

phekstrom 2012-01-23 20:28

Tycker det är tjänstefel att inte spela Serbien idag. Jag väntar på en genomklappning idag också. Sen kan man diskutera min patriotism.

Gussen 2012-01-23 20:33

Citat:

Ursprungligen postat av phekstrom (Inlägg 163114)
Tycker det är tjänstefel att inte spela Serbien idag. Jag väntar på en genomklappning idag också. Sen kan man diskutera min patriotism.

Jag väntar till paus, sverige har 2 bollar i paus sen livear jag Serbien :)

Maijadona 2012-01-23 20:36

Drar ett livespel i Afrika.

Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat
1 Marocko Marocko v Tunisien
(Resultat efter fulltid) 23/01/2012 Ingen 4.75

tompa87 2012-01-23 20:40

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 163116)
Drar ett livespel i Afrika.

Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat
1 Marocko Marocko v Tunisien
(Resultat efter fulltid) 23/01/2012 Ingen 4.75

Har den sedan tidigare, känns lite obekvämt då Marocko haft det mesta av spelet men man har hiskeligt svårt att skapa chanser och göra mål. Tunisien är nöjda med X och kommer vilja spela av!

Maijadona 2012-01-23 20:41

Serbien är dåliga men Sverige är usla:rolleyes:

Men som vanligt när fyran har tv rättigheterna är Perlskog sämst alla ( Spelare, ledare , Hejaklacksledare och saftblandare! )