![]() |
|
Citat:
|
Snabbtips i Portugal:
Portimonense(16) - Moreirenses (2) 2a, Porti saknar både förste och andramålis, en hel del andra spelare, man har inte vunnit på 6 matcher i rad emot sämre lag än dagens motstånd och man har precis fått ny coach. Moreirenses är ligans bästa offensiva lag, och man är i kanonslag. Kryssade borta emot Sporting i cupen, en jättebedrift. Före det vann man 2 i rad i ligan. Pinnacle har inte hängt med när alla andra bolag droppat, 2.42 på Moreirenses är kanon! |
Livar Serbien -4.5 till 2.30.
|
Ja -2.5 satt. Och Sverige kan åka hem nu.
|
Djävlar vilka sopor de är Sverige - men hatar serbiensupportrarna mer! Usch, vilka nollor!
|
Fint att överspelet i Italien satt redan i första halvlek.
|
Kör en liten livepeng på att Ruben går första målet i spanskmatchen.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
1-3 Padova, den är nog tyvärr körd.
|
snyggt djungel:)
Jag valde att lira villareal, men valde att inte dela med mig tankar då de inte var så bra hehe. Nästan 50-50 match i mitt huvud men villareal har mer kvalitet. De passar inte där nere, egentligen. Southampton rök samt en medelinsats på sverige +0 innan match:(, chansade med 1 u på fina odds:). |
Proppen ur :D och där sitter min första parlay :yes: tack Maijadona :hattenav: du var inspiratören till det spelet nu har jag två kvar en 8tling och 11ling får se om dom kan gå in med jag tog bort chelsea ur dom från det du spelade annars är det samma parlays du spelade :)
|
Citat:
|
Citat:
Hur många sådana åttlingar och ellvlingar måste du få in på ett år för att dessa ska vara vinstgivande? |
|
|