![]() |
|
Han förlorar bara för att jag har satsat på honom :rant:
Nej men det måste väl vara hans axelskada som börjat spöka? Han verkar bli helt slaktad för tillfället. |
Dom har verkligen svårt i egen serv.. Djokovic har inte visat nån tendens på skada. Men eftersom jag jobbar ser jag inte exakt hela tiden.
|
Citat:
Val Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat 1 Novak Djokovic vinner set 3 Novak Djokovic v Andy Murray (Nuvarande set - Vinnare) 27/01/2012 Ingen 3.00 Levande Insats: 300,00 Vinst: 600,00 Utdelning satsar på att han tar sig samman i detta set och går den in så spelar jag nog vändning förån skotten till fin fint odds;) |
Citat:
Driver rekaren en egen speltjänst eller har han en egen sida / blogg där han postar iom att det är, som du skriver, många som ryggar? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Spoiler:
Jag ryggar den första den andra får vi se och min första är en chans lapp med högt odds tänkte inte så mycket på bonusen där några chans spel i den är väl 50/50 om den går in, brukar vara dom så kallade "säkra" man spricker på. Jag har min två andra parlays från förra veckan som ska spelas i morgon och söndag får hoppas dom går in med. :) |
Citat:
PM för länk, då jag inte får sprida den här enligt forumregler. |
Vilken tennismatch, svänger ju hej vilt !
|
Vad håller han på med ? Kör på att djocko ändå vänder matchen nu till 2.62....
|
Fan Djoko är så jävla dålig. tror jag måste skriva mitt första inlägg i avreageringstråden. ahh jag hatar han.
|
Här är min andra parlay är väl den som är lite mer "säker" om man nu kan säga det :)
Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat 1 Man Utd Man Utd v Stoke (Resultat efter fulltid) 31/01/2012 Ingen 1.25 Levande 2 Arsenal Arsenal v Blackburn (Resultat efter fulltid) 04/02/2012 Ingen 1.28 Levande 3 Man City Man City v Fulham (Resultat efter fulltid) 04/02/2012 Ingen 1.33 Levande 4 Tottenham Tottenham v Wigan (Resultat efter fulltid) 31/01/2012 Ingen 1.20 Levande 5 Juventus Juventus v Udinese (Resultat efter fulltid) 28/01/2012 Ingen 1.57 Levande 6 Milan Milan v Cagliari (Resultat efter fulltid) 29/01/2012 Ingen 1.28 Levande 7 Inter Inter v Palermo (Resultat efter fulltid) 01/02/2012 Ingen 1.44 Levande 8 Bayern München Bayern München v Wolfsburg (Resultat efter fulltid) 28/01/2012 Ingen 1.16 Levande 9 Borussia Dortmund Borussia Dortmund v TSG Hoffenheim (Resultat efter fulltid) 28/01/2012 Ingen 1.33 Levande 10 Real Madrid Real Madrid v Real Zaragoza (Resultat efter fulltid) 28/01/2012 Ingen 1.071 Levande 11 Barcelona Barcelona v Real Sociedad (Resultat efter fulltid) 04/02/2012 Ingen 1.05 Levande Får ju inte mycket för den men få väl se om den går in inget är säkert i spelens underbara värld. |
Glad att jag höll mig ifrån Djoko-matchen, nog mycket folk som torskar på denna!
Svår match att lägga pengar på :( |
Murray stärkte sig med en banan nu. Djoko börjar darra. Nu förlorar han :(
|
|
|