![]() |
|
Shakhtar slaktar Aalesund
My 5 cents. |
Vad tror panelen om en dubbel med Besiktas och Atl. Madrid?
Kan det va kvällens riktiga rackarbajsarspel? |
Citat:
Om han nu ens spelat :whoco5: |
Vad tror ni om Atlético Madrid 2 (-1.0) 4.75 ? Något att satsa på?
|
tippade zlatan målskytt 1-0 (första halvlek) och livade marseille vinnare när dom låg under med 1-0 men har fått pengarna iaf och ingen behöver tror mig jag tvingar ingen :)
|
Citat:
Tror inte vi ser honom skriva mycket mer i forumet - blir alltid misstänksam mot de som rekar och/eller redovisar/stoltserar efter att matchen är slut! :no: |
Citat:
print = cred och ryggdunk och ursäkter från misstänksamma no print = förmodligen nytt konto inom kort. |
Nej exakt kommer inte redovisa några fler spel faktiskt :) jag skrev faktsikt när marseille hade oavgjort så jag hade inte vunnit en krona då....
|
Citat:
|
Nånting är fiskigt helt klart här....
|
Citat:
|
Varför ska jag ens behöva bevisa något för någon?? tror mig eller skit i det vart ligger problemet. detta är ju inte ens en efterhandare ??
|
Citat:
Du behöver inte bevisa ett jota - men då får du leva med att vissa tror att du överdrivit/fejkat/fuskat osv...! Detta löses bäst genom att låsa spelen innan spelstopp - vid LIVEspel vete fan hur man skall göra då jag inte lirar LIVE särskilt ofta... Tycker synd om dig att du hamnat i denna misstroendeposition, även om du bäddat för den själv, ganska mycket... Om jag vore dig så skulle jag trycka upp ett printscreen i nyllet på mig och alla andra som misstror dig - problemet löst och din sharpshög kommer öka markant, för att inte säga lavinartat. Lycka till! |
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
|
|