![]() |
|
och VDV skadad. Då är allt som det ska i Tottenham iaf :)
|
Hoppas någon ryggade mina spel ;)
Modo avgör med nån sekund kvar och frölunda var det ju aldrig nån fråga om. |
Sinclair!
|
Börjat bra med samtliga matcher påväg mot vinst:) Hoppas det håller:)
|
JAMEN CROTONE ÅXÅ JA, såklart!
|
padova 1-1 :cheers:
Någon som vet varför parma- juve är framflyttad? |
Citat:
|
Citat:
råkade visst dubbelposta men det får det vara värt!! :evilgrin39: |
Citat:
ett till så sitter din specialare! |
Citat:
Ryggade dig på modo och petade in en småslant på trippeln. +3.5 units på dig idag :cheers: |
För att sammanfatta mitt bettande. Missade en vinst på 60U på Björndalen tidigare i vinter med 3/10 sekund. Sista tiden har jag torskat ett helt koppel basketlira med mindre än 1 sekund kvar och nu idag torskade jag denna trippel med 1/10 sekund kvar efter videogranskning.... Det suger rätt hårt alltså :(
Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat 1 Handikapp oavgjort - AIK +0.0 AIK v Växjö Lakers (Handikappspel) 31/01/2012 Ingen 4.10 Levande 2 Handikapp oavgjort - Modo Hockey +0.0 Modo Hockey v Djurgårdens IF (Handikappspel) 31/01/2012 Ingen 4.10 Förlust 3 Handikapp oavgjort - Luleå HF +0.0 Luleå HF v HV 71 (Handikappspel) 31/01/2012 Ingen 4.10 Vinst Flervalspel Insats 0,5U * 68,92 Potentiell utdelning 34,46 U |
Nu är det en dumjävel i publiken som sprungit in på planen och satt handfängsel på sig själv vid ena målet.... de får inte loss honom... PAJAS
Edit everton - city matchen Men nu är han äntligen loss. Skottpeng på honom. |
Citat:
|
Citat:
|
ah, nej fick ju vara glad för Carrolls mål i ca: 20 sekunder innan kukbari gör 2-1. Ovärt att spela längre.
|
|
|