Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Maijadona Pensionsfonden Fotboll (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/9639-maijadona-pensionsfonden-fotboll/)

suddenneddus 2012-02-06 20:20

Citat:

Ursprungligen postat av SPADERMAN (Inlägg 167162)
Finns det något sätt att nu med mindre än en timme till matchstart kunna se de officiella elvorna Liv-Tot?

Liverpool
Reina, Kelly, Skrtel, Agger, Johnson, Spearing, Adam, Gerrard, Kuyt, Bellamy, Carroll
Bänk: Doni, Suarez, Hendo, Coates, Downing, Carra, Aurelio.

Tottenham
Friedel, Bale, Dawson, King, Walker, Assou-Eko., Parker, Livermore, Modric, Kranjcar, Adebayor
Bänk: Cudicini, Bongani, Nelsen, Rose, Luongo, Lancaster, Saha

krigarN 2012-02-06 20:28

Citat:

Ursprungligen postat av Jinx (Inlägg 167164)
Men Bucaspor ser ju bra ut. 2-0 och en halvtimme kvar att spela. En balja till ska nog hinnas med.

Där satt den! :cheers:

Vad har alla tänkt lägga för livebet på Pool - Spurs förresten?

wLn 2012-02-06 20:31

Citat:

Ursprungligen postat av krigarN (Inlägg 167168)

X2, eller Spurs vinst.. :)

tompa87 2012-02-06 20:32

Citat:

Ursprungligen postat av Jinx (Inlägg 167164)
Men Bucaspor ser ju bra ut. 2-0 och en halvtimme kvar att spela. En balja till ska nog hinnas med.

EDIT: och där kom 3:an :hattenav:

Mmm, bra det iaf.. jo men det är mest en sån där måndag då man inte vill ta sig ur sängen osv .. :)

Men Buca satt bra!

Pejsson 2012-02-06 20:45

14 min. till avspark, djungelhjul föreslår ö0,5 mål: får man pengarna tillbaka vid oavgjort?
Snabbt svar önskas!!!!

tompa87 2012-02-06 20:46

Citat:

Ursprungligen postat av suddenneddus (Inlägg 167165)
Liverpool
Reina, Kelly, Skrtel, Agger, Johnson, Spearing, Adam, Gerrard, Kuyt, Bellamy, Carroll
Bänk: Doni, Suarez, Hendo, Coates, Downing, Carra, Aurelio.

Tottenham
Friedel, Bale, Dawson, King, Walker, Assou-Eko., Parker, Livermore, Modric, Kranjcar, Adebayor
Bänk: Cudicini, Bongani, Nelsen, Rose, Luongo, Lancaster, Saha

Äntligen Downing utanför startelvan!!! Gillar startelvan skarpt, perfekt att ha Suz som en joker i 65e! Ganska stort avbräck IMO att Dawson spelar istället för tunge Kaboul som varit riktigt bra i år och ja.. jag tycker Pools bänk ser mycket bredare ut!.. Är jag färgad månne? :)

fireas 2012-02-06 20:46

Citat:

Ursprungligen postat av Pejsson (Inlägg 167173)
14 min. till avspark, djungelhjul föreslår ö0,5 mål: får man pengarna tillbaka vid oavgjort?
Snabbt svar önskas!!!!

Pejsson, nope:(

"Placera ett spel före match på Rätt resultat, Halvtid/Fulltid eller Scorecast på VALFRI fotbollsmatch så betalar vi tillbaka insatsen om matchen slutar 0-0 på dessa marknader! "

krigarN 2012-02-06 20:48

Citat:

Ursprungligen postat av wLn (Inlägg 167170)
X2, eller Spurs vinst.. :)

Funderar på det alternativt att vänta några min för att få upp oddsen på Ö 2.5 som så otroligt många spelat.

Fan, det är svårt när man inte är insatt. :sweatdrop:

Pejsson 2012-02-06 20:49

Citat:

Ursprungligen postat av fireas (Inlägg 167175)
Pejsson, nope:(

"Placera ett spel före match på Rätt resultat, Halvtid/Fulltid eller Scorecast på VALFRI fotbollsmatch så betalar vi tillbaka insatsen om matchen slutar 0-0 på dessa marknader! "

Tackar, men vad är scorecast då?

djungelhjul 2012-02-06 20:49

Nej, men om du sätter ö0.5 innan matchstart och sen på 0-0 direkt efter avspark så går du 12 kr plus om matcher får minst ett mål och 2500 kr plus vid 0-0 eftersom livespelet är gratis.

Jinx 2012-02-06 20:50

Citat:

Ursprungligen postat av krigarN (Inlägg 167168)

Har lagt mitt pre-game på X2 men tror jag kommer göra såhär:

Om tottenham gör första -> livebet på 1X som kommer ge bra utdelning om det slutar kryss

Om pool gör första -> antagligen "båda gör mål" och hoppas på det bästa.

Blir det långsam inledning och oddset på liverpool kryper upp en bit över 2 kanske det blir att fega och lägga en rak etta.

Nån annan som sitter med X2 pre-game och hur resonerar ni?

fireas 2012-02-06 20:51

Citat:

Ursprungligen postat av Pejsson (Inlägg 167177)
Tackar, men vad är scorecast då?

Exempel på Scorecast är :

Zlatan gör mål och matchen slutar 3-0

Pejsson 2012-02-06 20:52

Citat:

Ursprungligen postat av djungelhjul (Inlägg 167178)
Nej, men om du sätter ö0.5 innan matchstart och sen på 0-0 direkt efter avspark så går du 12 kr plus om matcher får minst ett mål och 2500 kr plus vid 0-0 eftersom livespelet är gratis.

Ok, du tänkte så, smart. Jag har mycket kvar att lära verkar det som :idiot:

fireas 2012-02-06 20:53

Citat:

Ursprungligen postat av djungelhjul (Inlägg 167178)

Tycker tanken är otroligt bra. Dock så känner jag att 0-0 i denna match inte är trolig. Dock så finns det alltid en chans till detta, just sayin

djungelhjul 2012-02-06 20:54

Citat:

Ursprungligen postat av fireas (Inlägg 167183)
Tycker tanken är otroligt bra. Dock så känner jag att 0-0 i denna match inte är trolig. Dock så finns det alltid en chans till detta, just sayin

Nej, även jag känner att detta absolut inte är en 0-0 match men jag brukar köra på detta när det är dessa erbjudande för jag gillar tanken att riskfritt kunna vinna en del stålar :)