Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Maijadona Pensionsfonden Fotboll (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/9639-maijadona-pensionsfonden-fotboll/)

tompa87 2012-02-13 18:43

Citat:

Ursprungligen postat av Jinx (Inlägg 168806)
Va? när var den? känner igen det men kan inte hitta den i mitt ark. var det igår? spelade den där portadown du rekade idag

ah, den jag tror jag skrev båda men jag ska kolla.

EDIT: missa den tyvärr, typiskt :/

Jinx 2012-02-13 18:48

Citat:

Ursprungligen postat av tompa87 (Inlägg 168809)
ah, den jag tror jag skrev båda men jag ska kolla.

Nejdu din slarver. du skrev bara portadown. hade plockat båda annars :sad44: ja men bra rekat. hoppas du drog in lite sköna stålar då på budocnost.

tompa87 2012-02-13 18:53

Citat:

Ursprungligen postat av Jinx (Inlägg 168812)
Nejdu din slarver. du skrev bara portadown. hade plockat båda annars :sad44: ja men bra rekat. hoppas du drog in lite sköna stålar då på budocnost.

I did not; rekar bara för er skull idag, har inga pengar nånstans längre och är inte speciellt intresserad av att sätta in och förlora några heller, kommer ju aldrig i form så det är lika bra att inte hålla på med riktiga pengar.

Pejsson 2012-02-13 18:54

Citat:

Ursprungligen postat av Jensw (Inlägg 168791)
100% Det låter nice!
Tar gärna emot all hjälp jag kan få om ni har någon "känsla" inför omgången.
Vi behöver ha ca 2 spikar och någon halva för att komma upp i rimlig % =)

Vad tror ni om Brighton som en av spikarna? Tabell och formmässigt ser den solklar ut, frågan är väl hur skadeläget ser ut?

Jinx 2012-02-13 19:03

Citat:

Ursprungligen postat av tompa87 (Inlägg 168814)
I did not; rekar bara för er skull idag, har inga pengar nånstans längre och är inte speciellt intresserad av att sätta in och förlora några heller, kommer ju aldrig i form så det är lika bra att inte hålla på med riktiga pengar.

Trist men kanske klokt att ligga lågt tills formen återkommer (för det gör den). Ska hålla dig uppdaterad på hur mina stats utvecklas på dina rekar. för tillfället pyttelite minus men om portadown vinner idag så är det plus igen tror jag.

tompa87 2012-02-13 19:04

Citat:

Ursprungligen postat av Jinx (Inlägg 168818)
Trist men kanske klokt att ligga lågt tills formen återkommer (för det gör den). Ska hålla dig uppdaterad på hur mina stats utvecklas på dina rekar. för tillfället pyttelite minus men om portadown vinner idag så är det plus igen tror jag.

Gört.

Overkill 2012-02-13 19:07

Maijadona:

Vart tog den söta lilla sköldpaddan vägen? Ingen som vet, ingen som vet.

:smoke: :whoco5:

fireas 2012-02-13 19:25

Assåååååååå perfa. När börjar speedwaysäsongen?

Maijadona 2012-02-13 19:59

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 168822)
Maijadona:

STOR hittelön utlovas:)

djungelhjul är huvudmisstänkt, han var med vid försvinnadet och tycker att han sprungit riktigt bra den senaste tiden:whoco5:

Tänkte att Storvreta skulle hamna i underläge så jag kan gå in live på vändning

Pejsson 2012-02-13 20:02

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 168831)
STOR hittelön utlovas:)

djungelhjul är huvudmisstänkt, han var med vid försvinnadet och tycker att han sprungit riktigt bra den senaste tiden:whoco5:

Tänkte att Storvreta skulle hamna i underläge så jag kan gå in live på vändning

Jag väntar på den med, men det verkar inte bli så

Overkill 2012-02-13 20:08

Citat:

Ursprungligen postat av fireas (Inlägg 168828)
Assåååååååå perfa. När börjar speedwaysäsongen?

Eheyyyy. :smoke:

Dessa datum är det som gäller officiellt på de brittiska öarna, då de är första ligan av de stora att starta. Elite Shield är fotbollens svar på Community Shield, enda skillnaden är att det är dubbelmöte.

19/3 - Elite Shield - Wolverhampton v Poole
21/3 - Elite Shield - Poole v Wolverhampton

Så med andra ord, om en dryg månad så spinner vi igång 2012 års säsong så sakteliga. :KO:

Längtar något så fruktansvärt. Framförallt till natt-GP't som går av stapeln 31/3 nere på Nya Zeeland. :D

djungelhjul 2012-02-13 20:22

Har suttit på föreläsning och kom hem nu....kul med en 13 timmars arbetsdag...

Jag har inte din j***a sköldpadda! :)

Maijadona 2012-02-13 20:23

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 168822)
Maijadona:

Nu har jag fixat ett nytt huvud, målade ögon på vedflisa, Nu hittade jag dock ingen grön penna att färglägga han med men tror hårt på att det kommer funka ändå. Kom igen nu Fortuna Dusseldorf och visa att jag har rätt

djungelhjul 2012-02-13 20:42

Hann bara med en snabb dubbel, utan mkt tanke bakom.

Ogiltigt spel-ID: 787963

Maijadona 2012-02-13 20:58

Nu rekar jag att ni ska kolla SVT1.

Ps kul att du överlevde utflykten tiill Mordor djungelhjul;)