![]() |
|
Citat:
Läste precis att Xavi inte spelar ikväll så 1-1 vore ännu roligare :whistling: |
Kom hem nu...ny 13-timmarsdag. Hinner inte sätta mig in i något så det får bli livespel.
Ska jobba in din trippel i vår fond Maijadona! Min parkettgolv (skrev parley men telefonen ville annat) kommer i morgon :) |
Tagga ner jobbet djungel. Tennis imorgon?
Jobba nu Lillehammer bara 10 kvar:KO: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag ska nog köra så här en rolig grej hehe, vet inte vad jag tänker men antingen liiiten förlust eller stor vinst:) Ogiltigt spel-ID: 790407 Ogiltigt spel-ID: 790400 Ogiltigt spel-ID: 790393 Ogiltigt spel-ID: 790389 Ogiltigt spel-ID: 790386 Ogiltigt spel-ID: 790385 Ogiltigt spel-ID: 790383 Ogiltigt spel-ID: 790378 EDIT: Nu när jag lade spelen, fan va pinsamt detta e hahaha Hoppas på en högoddsare iaf |
Citat:
:clap::clap::clap::clap::clap::clap: |
Hittar inte laguppställningar mellan Birmingham och Hull , hört något om att Zigic och King kan vara borta ikväll
|
omg, skulle inte lagt Barca - Barca. förstör ju mina vinst möjligheter rejält....fastän det minskar förlusten...
Tror starkt på underspel i Bristol - Crystal Palace u2.5 @ 1.5 Jag drar dock till med u2.0 @ 1.95 med 2.5 u och tror på 1-0 Bristol Senaste 6 matcherna mellan dessa lag har de gått under 1.5 mål och EN gång 1-1. Bristol har gjort 5 mål på senaste 12 matcher och bara en gång har de gjort mer än 1 i en match. Palace är ännu värre, senaste gången de gjorde 2 mål i en match var för 21 matcher sedan. Underspelet ser starkt ut |
Citat:
|
Citat:
|
Eu bolag ser riktigt skoj ut . Bra jobbat Jensw!
:claps: |
Citat:
Känns riktigt bra måste jag säga.. Kom igen jens, skriv i tråden så jag kan ge dig lite sharps:):clap: |
Kom precis in efter snöskottningen och ser att Lillehammer gjorde sitt jobb ändå (såg tveksamt ut ett tag!) Synd på ditt hcp-spel där Maija :sad44:
|
Straff coventry:sad44:
|
|
|